Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Transport naar skireis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buitenland: Transport naar skireis

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Transport naar skireis

    Je zou kunnen stellen dat enige tips bijdragen aan illegale drugssmokkel.
    Maar welke douanier haalt het in zijn hoofd om een bus te controleren? Weet je hoeveel werk dat is?
    Met een anonieme koffer breng je anderen in risico; als de politie besluit dat de koffer van een willekeurige papa is, gaat die wat dagen het gevang in. Stel je eens voor: lekker een weekje weg met de kids, beetje vrijen voor de openhaard in het vooruitzicht, heb je keihard ploegendienst voor staan werken, en omdat een of ander rotjoch drugs mee moest nemen, gaat je zuur verdiende vakantie naar de knoppen; geld kwijt, vakantie kwijt, en je staat geregistreerd als internationaal drugssmokkelaar. En probeer maar eens te bewijzen dat jij het niet was! Dag baan! Dag vakantie! Dikke kans dat je kids bij jeugdzorg belanden. Dag lease-auto! Dag lening van de bank! En ook gedag aan een controleloze grensoversteek bij iedere vliegvakantie! Zo kan ik nog wel doorgaan, maar je begrijpt hopelijk hoe ik erover denk.

    Met onze vakanties is het heel duidelijk: zij die de wet overtreden, dragen de gevolgen. En niemand anders. Het zou toch belachelijk zijn dat mijn niet-blowende vrienden een strafblad + 2000 euro boete krijgen omdat ikzelf iets stoms doe. We zetten zelfs namen op onze zakjes zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan. Nog kutter dan zelf gepakt worden, is dat iemand gepakt wordt die niets gedaan heeft door jouw toedoen. Je weet niet wat je kapot maakt.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Transport naar skireis

      Als je er voor kiest om het risico te nemen... gebruik een strijkzak (tegen de geur)... Maar ik ben het helemaal eens met wat LR2 vertelde!

      Comment


        #4
        https://www.youtube.com/watch?v=j-mU77Pie44


        Ik vind het al spannend genoeg om vanuit NL naar BE te rijden...

        Comment


          #5
          Re: Transport naar skireis

          Flinke papa's zullen er wel niet mee zijn, het is een jongerenvakantie waar ik vermoed dat toch wel de helft iets van drugs mee zal hebben.
          Je case van de papa die gevat wordt is inderdaad zeer erg voor de hypthetische flinke werkmens, maar het principe van de anonieme valies is gewoon dat hij 'van niemand is', ook niet van die flinke papa, of van eender wie. Busmaatschappijen zijn eigenlijk verplicht om labels te hangen aan elke valies wegens deze reden, dit gebeurt echter nooit.
          Na een eindje denken denk ik er nu eigenlijk aan gewoon mijn portie (+-6g) en mijn jaszak te steken, als er een controle komt laat ik het gewoon vallen in de bus, of in een vuilniszakje steken ofzo. De franse politie gaat heus geen andere persoon zonder enig bewijs laten opdraaien voor wat wiet

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Jojen, idd, zal mijn eigen stash meenemen. dank voor het inzicht

          Comment


            #6
            Re: Transport naar skireis

            Iedereen zijn eigen portie mee laten nemen, en gezellig vlak voor vertrek anaal inbrengen bij elkaar.
            Zo leer je elkaar meteen wat beter kennen.

            Er zijn wel wat smokkel-topics toch ?
            Vond je daar niks ?

            Strijkzakken zijn de enige manier waarop zeker niemand het ruikt.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Transport naar skireis

              Haha, we kennen elkaar heel goed, maar zo goed hoeft nu ook weer niet :p
              In de andere smokkeltopics werden zo de standaard tips van 'pindakaas' en zo gegeven, wat ik wilde was niet echt het verstoppen, maar het anoniem meebrengen

              Comment


                #8
                Re: Transport naar skireis

                Er is overal zat te krijgen, waarom zou je het meenemen.?
                Hollandse zuinigheid?

                En als het dan TOCH doet, neem dan ieder je eigen spul mee. Onder 5-6 gram doen ze niet moeilijk.
                Ze pikken het alleen in om zelf op te roken
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment


                  #9
                  Re: Transport naar skireis

                  Hollandse zuinigheid van een belg die teveel betaalt, sure!
                  En ik vond nog maar zelden wiet in het buitenland!

                  Eigen hoeveelheid wordt het!

                  Comment


                    #10
                    Re: Transport naar skireis

                    Goed opgelost!
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #11
                      Re: Transport naar skireis

                      Oorspronkelijk geplaatst door sweetsmoke View Post
                      Busmaatschappijen zijn eigenlijk verplicht om labels te hangen aan elke valies wegens deze reden, dit gebeurt echter nooit.
                      Dat wist ik niet, maar in dat geval zou ik als flik onmiddellijk die koffer viseren.

                      Oorspronkelijk geplaatst door sweetsmoke View Post
                      Na een eindje denken denk ik er nu eigenlijk aan gewoon mijn portie (+-6g) en mijn jaszak te steken, als er een controle komt laat ik het gewoon vallen in de bus, of in een vuilniszakje steken ofzo.
                      Of eet het op. Geen wiet, geen lastige vragen. En meteen de vakantie goed ingezet...

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Oorspronkelijk geplaatst door sweetsmoke View Post
                      En ik vond nog maar zelden wiet in het buitenland!

                      Comment


                        #12
                        Re: Transport naar skireis

                        Of eet het op. Geen wiet, geen lastige vragen. En meteen de vakantie goed ingezet...

                        Dat heb ik iemand zien doen met een ferm stuk boterzachte hash (ketama of zo)
                        Het eerst uur was niet veel aan hem te merken, na twee uur lag hij in het ziekenhuis aan de beademing.
                        Werd na drie dagen pas ontslagen.
                        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                        Comment


                          #13
                          Re: Transport naar skireis

                          Hjm ik heb zo Afghaan van 1ste kwaliteit in mijn chocomelk gedaan een jaar of 6 geleden.
                          Dit was een 3 gram in mijn kop choco, wat heerlijk kruidig smaakte.

                          Maar wat een trip heb ik beleefd of is psychose het juiste woord?
                          Sowieso sinds die dag eet of drink ik nooit geen hasj meer!
                          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                          Comment


                            #14
                            Re: Transport naar skireis

                            Gek wat je zegt nik. Had ik van de week ook met mn afgaanse wiet. Ik weet ook niet of het trip was ofzo. Maar zo iets had ik nog nooit mee gemaakt

                            Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                            -

                            Comment


                              #15
                              Re: Transport naar skireis

                              Hash in chocomelk is de way to go!
                              Lekker en nog nooit zo stoned geweest (was van mij nog geen halve, ik kan hoe ver jij zat nik!)

                              En Jojen, er als brave huisvader uitzien heeft dan weer het grote voordeel dat je ook niet geviseerd wordt door do popo

                              Comment

                              Bezig...
                              X