Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Noordelijke organisaties gaan samen hennep opsporen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nederland: Noordelijke organisaties gaan samen hennep opsporen

    Korting op 420shop
    Leeuwarder Courant
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    #2
    aantal wietplanten bepalend is (max. 5) en dus niet de grootte of opbrengst .

    Houd deze jurisprudentie dus bij de hand voor het geval dat 'de lange arm der wet' een beetje te lang wordt en opeens met poep-argumenten bij je in de tuin staat.
    Wij 5-planten-kwekers hebben ons huiswerk gedaan, nu politie/O.M. nog...

    >>> BRON >>>

    Drugs against war...

    >>> Mijn eerste kweekverslag (2016) >>>

    Comment


      #3
      Re: Noordelijke organisaties gaan samen hennep opsporen

      Maar natuurlijk hebben ze toen de planten in beslag genomen
      en vernietigd en die ben je dus kwijt!
      Alle moeite voor niets!
      Stelletje.............................iolen!

      Comment


        #4
        Re: Noordelijke organisaties gaan samen hennep opsporen

        Als je wil broodkweken dan kun je beter naar Amerika verhuizen denk ik.

        Comment


          #5
          Re: Noordelijke organisaties gaan samen hennep opsporen

          Idd! Bizar eigenlijk dat NL vroeger een soort van voorbeeld was voor andere landen met ons liberale gedoogbeleid, en dat het nu in steeds meer VS staten gelegaliseerd wordt, terwijl NL blijft hangen in een vaag grijs gebied...
          Drugs against war...

          >>> Mijn eerste kweekverslag (2016) >>>

          Comment


            #6
            Re: Noordelijke organisaties gaan samen hennep opsporen

            Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyHaze View Post
            Als je wil broodkweken dan kun je beter naar Amerika verhuizen denk ik.
            Da's een beetje het ding: hoe minder aanbod, hoe hoger je de aanbodprijs kunt maken want de vraag blijft hetzelfde.
            De enige die hier baat bij hebben, zijn criminele organisaties of rijke criminelen. Ze naaien een ander eraan, en veroorzaken voor zichzelf een monopolie. Omdat er niet meer goedkoop geleverd kan worden, en er geen concurrentie is, mag die organisatie zelf de prijs bepalen.
            Met criminele organisaties bedoel ik gasten die reeds meer dan 2 ton verdiend hebben aan hun wiet, en dus genoeg geld hebben om een aantal pandjes tegelijk te draaien. Die missen het ook niet als er wat opgerold wordt. Die hebben tevens het geld voor een goede advocaat en rechtsbegeleiding. In tegenstelling tot de kleine broodkwekertjes die vaak wat knullig te werk gaan, en veel vaker gepakt worden.

            Maar als je wilt broodkweken, lijkt het mij juist beter om in NL te blijven. De pakkans wordt hoger, maar de winst ook. Zonder concurrent kun je als kweker bijna 8 euro per gram gaan vragen aan de shop. In de shop komt dat neer op circa 18-20 euro per gram, iets wat je nu al terug ziet in sommige shops. Als dit beleid dus iets veroorzaakt, is het een taaiere en gewaagdere strijd om het monopolie. Ik verwacht een boel extra afrekeningen, extra wapens en extra doden.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: Noordelijke organisaties gaan samen hennep opsporen

              Amen!

              Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk

              Comment


                #8
                Re: Noordelijke organisaties gaan samen hennep opsporen

                En ondertussen groeien mn 4 plantjes moooooooooooi LoL !

                Comment


                  #9
                  Re: Noordelijke organisaties gaan samen hennep opsporen

                  Ja zo had ik het inderdaad nog niet bekeken LR2, daar zit zeker wat in! heb nog wel een foto van de menukaart van flink wat jaren geleden scheelt onderhand de helft

                  gr JohnnyHaze

                  Comment


                    #10
                    Re: Noordelijke organisaties gaan samen hennep opsporen

                    Doet me een beetje denken aan de jacht op joden ten tijde van wo2...

                    Comment


                      #11
                      Re: Noordelijke organisaties gaan samen hennep opsporen

                      Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                      Ik verwacht een boel extra afrekeningen, extra wapens en extra doden.
                      Inderdaad LR2! Gaan we van de "War against drugs" naar de "War on weed".
                      Alles in de naam van het grote geld.
                      Ik beperk me maar tot mn eigen kleine economietje/monopolietje in mn achtertuintje.
                      De enige 'afrekening' is mn factuur van de growshop, mn enige 'wapen' een gietertje, en de enige 'doden' een paar bruine blaadjes .
                      Drugs against war...

                      >>> Mijn eerste kweekverslag (2016) >>>

                      Comment


                        #12
                        Re: Noordelijke organisaties gaan samen hennep opsporen

                        Ja, midden '80 zat een 'vogel' bij zijn tentje -koninginnedag- in het Vondelpark 'oranjewiet' te verkopen. Dat park is nu een kindervrijmarkt op koningsginnedag. Een enorme zak met niet al te beste wiet kocht ik aldaar voor 15 gulden. Een paar klabooms later sloot ik mij bijna aan bij de Hara Krishna's die aan de noordzijde van het park heel vrolijk muziek aan het maken waren -terzijde-.
                        Wat is er toch veel veranderd in ons ooit zo 'liberale' landje. Opvallend hoe we steeds minder vrij worden onder het juk van met name een 'liberale (kuch)' partij.
                        Het begon met dreigementen van Chirac waar de Nederlandse regering meteen van ging diarreen. Ik meen Kok indertijd, ook een echte liberaal.
                        Maar inmiddels is bijna de hele vrije wereld relaxter aangaande wiet dan ons landje?
                        Vrije wereld is alwaar de mens soms een rood potloodje vast mag houden om zelden te krijgen wat hem wordt belooft.
                        Ten eerste zijn wiet rokers meestal vredelievend en vaak ook niet hoogdravend of belerend. Ik denk dat vredelievendheid iets is waar politici vele malen banger voor zijn dan agressie.
                        Ten tweede is de oorlog tegen wiet, of de oorlog tegen wat dan ook.. Een prachtig verdien model. Nee, het lost niks op, maar tsjonge wat kan je leuk verdienen aan het verkopen van illegale wiet, aan het opsporen van wat plantjes, aan het verdedigen van een client, aan het veilen van in beslag genomen apparatuur, aan het rondvliegen met helikopters boven de velden, aan het verlenen van gegevens over je elektriciteit afnemers, aan het memo op memo schrijven over afhandeling van plantjes in sociale huurwoningen, aan beslaglegging op haver en gort, aan voorzitten van veiligheidscommissies, bestuurslagen, burgemeestersoverleg, veiligheidsinitiatieven, klik-lijnen,
                        EN WAT LEIDT HET HEERLIJK AF VAN ECHTE PROBLEMEN waar maar nooit een leuke oplossing voor wordt gevonden.
                        Wat heb ik inmiddels een hekel aan de wetgevers.
                        Maar godzijdank hebben we nog wel puike rechters in ons land. Daar moeten we wel dankbaar voor zijn.

                        En beste blowers: Ga stemmen, altijd! Liefst een beetje progressief.
                        Dank

                        Comment

                        Bezig...
                        X