Hittegolf

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Stemma
    Exquisite Grower
    420 Member
    • Mar 2014
    • 7415

    #31
    Re: Hittegolf

    Te warm. Schijnt onweer op komst te zijn, dus parasol ingeklapt en potten weer verplaatst......
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment

    • Ruben1980
      Chronic Stoner
      Lucky Member
      • May 2014
      • 191

      #32
      Re: Hittegolf

      Hier bij mij staan ze in volle zon geen probleem mee met hittegolf maar !
      s'avonds als de zon weg is genoeg water geven , en sta de grond nat dan sla ik een dag om met water geven .
      Wihte widow

      Comment

      • FlintStoned
        Banned
        • Oct 2012
        • 5580

        #33
        Re: Hittegolf

        Oorspronkelijk geplaatst door hippiekomeet
        Hoe warm is het bij jullie?

        Hier 45graden in de serre !

        Who needs Hps lamps now ? 
        Vandaag de max temp in me serre was 52,8.
        De pepers, paprica's, tomaten en me wiet en nog hele boel ander groen spul staan er gewoon in, Ze krijgen wel 2 a 3 x daags water. Bij thuiskomst na een werkdag staan de tomaten dan wel slap maar na een waterbeurtje trekt dat snel bij. Alles staat in 11 liter potten of kleiner.

        Comment

        • LR2
          Mother of all Growers
          MemberLucky Member
          • Nov 2011
          • 8552

          #34
          Re: Hittegolf

          41°C in de zon vandaag, niks aan het handje
          Ik heb er zelf meer last van dan de planten. Ik heb mijn terrarium maar afgekoppeld, T-neon bovenop 37 graden is te warm zelfs voor tropische planten.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          • Jointjedraaien
            Admin
            Admin
            • Oct 2007
            • 4362

            #35
            Re: Hittegolf

            Mijn kleine Black Jack autoflowers lijken meer last van de hitte te hebben dan de grotere amnesia haze autoflowers.
            Had ze vandaag maar onder een parasol gezet.
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment

            • soulrebel
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2014
              • 1606

              #36
              Re: Hittegolf

              En dat voor Spaans zaad JD wss een pheno,die van de kou houd

              Comment

              • Ganjax
                Guru of all Growers
                420 MemberMemberLucky Member
                • Apr 2009
                • 10443

                #37
                Re: Hittegolf

                Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien
                Mijn kleine Black Jack autoflowers lijken meer last van de hitte te hebben dan de grotere amnesia haze autoflowers.
                Had ze vandaag maar onder een parasol gezet.
                Mijn piepkleine Roadrunners, Tangelo rapidos en Think differents hebben de geest gegeven.
                Kiemden goed maar blijkbaar kunnen plantjes die maar net lobblaadjes hebben die warmte ni aan.
                ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                Comment

                • Gps
                  Super Grower
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2014
                  • 1988

                  #38
                  Re: Hittegolf

                  Mijn autoflowers, van sensi seed, zijn tijdens de hittegolf flink gegroeid. Elke ochtend viel me mond open, hoeveel ze nu weer gegroeid waren.

                  Ik zelf was met een temperatuur binnen, van 28 graden minder blij.
                  Lets not criticize but legalize

                  Comment

                  • xAlecia
                    Son of the Bong
                    MemberLucky Member
                    • May 2010
                    • 422

                    #39
                    Re: Hittegolf

                    Mijn AutoWhite was in de bloei tijdens de hittegolf... Zij heeft nergens last van gehad...

                    Liever in hittegolf en een beetje extra water dan 3 maanden bewolking en regen...

                    Love,
                    Wunkie.
                    Life's a bitch and then you die.
                    So fuck the world and lets get high.

                    Comment

                    • Ariebombarie
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2015
                      • 295

                      #40
                      Re: Hittegolf

                      Mijn binnenplantjes dronken 3!!!!! liter per plant per dag om zichzelf koel te houden. maar geen ander effect gemerkt verder.
                      Ze doen het verder uitstekend!
                      Verslag: 2e n00b binnen kweek, cookie kush
                      Verslag:
                      1e n00b binnen kweek...
                      Verslag: Ex- balkon, nu guerilla kweek vermoord door slakken

                      Comment

                      • Jannickjc
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Jun 2018
                        • 39

                        #41
                        Ik heb autoflowers in bloei staan buiten op het terras het word soms 45°+ en deze blijven mooi gaanin de volle zon, week of 2 terug een dark purple auto ontkiemt en deze zit nu al aan 9 vingerig blad op een kleine 2 weken tijd ook in de volle zon nog nooit verplaatst naar schaduw. Naar mijn kijken hebben ze totaal geen last van deze warmte.

                        Comment

                        Bezig...