Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waarom kweek je ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    waarom kweek je ?

    Korting op 420shop

    #2
    Re: waarom kweek je ?

    Omdat ik graag mijn steentje bijdraag tegen de opwarming van de aarde

    Comment


      #3
      Re: waarom kweek je ?

      Mijn ouders waren een keer in Amsterdam voor een bedrijfsuitje van mijn vader, toen vroeg ik ze of ze wat wietzaadjes mee wilden nemen, en dat deden ze .
      15 euro voor 5 normale zaadjes (NLxHaze), dus erg duur eigenlijk, maar door die zaadjes en planten heb ik wel een hele passie voor het kweken gekregen.

      Ik rook de oogst zelf niet echt, ik geef het gewoon weg aan vrienden (vorig jaar had ik maar 8 gram, weggeven kon zowat niet ), maar ik ben wel wat aan het experimenteren.

      Comment


        #4
        Re: waarom kweek je ?

        Oorspronkelijk geplaatst door MarcoPM View Post
        Ik rook de oogst zelf niet echt, ik geef het gewoon weg aan vrienden (vorig jaar had ik maar 8 gram, weggeven kon zowat niet ), maar ik ben wel wat aan het experimenteren.
        mag ik een vriend worden van u ? free weed lolz

        Comment


          #5
          Re: waarom kweek je ?

          Oorspronkelijk geplaatst door sprinterke2 View Post
          mag ik een vriend worden van u ? free weed lolz
          Tuurlijk, als de oogst goed is dit jaar krijg je wat, maar ik weet niet of je dat hier op het forum mag zeggen .

          Comment


            #6
            Re: waarom kweek je ?

            5 jaar ervaring, rook zelf niet dus PURE hobby, zodra alles klaar gooi ik het toch weg...kortom leuke hobby en een beetje bezigheid.rook zelf niet want kan er niet tegen helaas...vroeger wel
            Last edited by westport; 25 July 2009, 12:46.
            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

            Comment


              #7
              Re: waarom kweek je ?

              Na vorig jaar de kweek van een kameraad gevolgd te hebben, leek het me geweldig om zelf ook een paar groot te brengen.
              En idd, blijkt een geweldige hobby te zijn
              Nu maar afwachten wat het resultaat wordt.

              Comment


                #8
                Re: waarom kweek je ?

                Ik kweek omdat ik wiet als pijn stilling gebruik voor mijn reuma
                Das ook gelijk de reden waarom ik rook.
                En ik rook natuurlijk ook omdat ik de roes gewoon lekker ontspannen vind
                groetjes
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: waarom kweek je ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door kweker View Post
                  5 jaar ervaring, rook zelf niet dus PURE hobby, zodra alles klaar gooi ik het toch weg...kortom leuke hobby en een beetje bezigheid. (grotendeels voor de centen zeg maar).....
                  rook zelf niet want kan er niet tegen helaas...vroeger wel
                  Hn,, snap ik niet je gooit het weg en doet het voor de centen. klinkt onlogisch. of bedoel je dat je je centen kwijt wil.

                  commercieel kweken is op het forum niet toegestaan.

                  grtz

                  Comment


                    #10
                    Re: waarom kweek je ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door kweker View Post
                    5 jaar ervaring, rook zelf niet dus PURE hobby, zodra alles klaar gooi ik het toch weg...kortom leuke hobby en een beetje bezigheid. (grotendeels voor de centen zeg maar).....
                    rook zelf niet want kan er niet tegen helaas...vroeger wel
                    Veel gestelde vragen over het forum

                    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #11
                      Re: waarom kweek je ?

                      Nee hoor gewoon voor de centen...
                      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                      Comment


                        #12
                        Re: waarom kweek je ?

                        Dan ben je comerciele kweker en dan hoor je hier niet echt Kweker
                        Dit is voor hobby en voor eigen gebruik niet om er geld mee teverdienen
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #13
                          Re: waarom kweek je ?

                          iedereen heeft een andere definitie van commerciele kweker zijn.
                          in mijn ogen is het allemaal heel simpel, je deelt hier ervaringen, tips en leert van anderen, je houdt je aan de regels van de verschillende forums.
                          En in mijn ogen of je nu voor je eigen kweekt of het later aan een ander geeft of misschien wel verkoopt......pffffffffff mijn boeit dat echt niet. Dat moet toch iedereen zelf weten.

                          ik ben met de plantjes in de weer omdat ik het heel leuk vind om binnenhuis verschillende soorten te leren laten bloeien, want een gewone huis en tuin plant wil niet lukken en hierin heb ik groene vingers. Het eindresultaat....... daar zijn mijn 2 kinderen happy mee.

                          Comment


                            #14
                            Re: waarom kweek je ?

                            ja ellen precies hoe ik er ook over denk.
                            ik vind dat er te snel word geoordeelt !

                            Comment


                              #15
                              Re: waarom kweek je ?

                              Commercieel is als je er geld aan verdiend. Ben je ook commercieel bezig als je je overschot verkoopt om zo je stroomrekening te kunnen betalen, en dus je hobby in stand kunt houden ?

                              Als je 20 of meer planten hebt, je jat de stroom en spuit je wiet onder met allerlei chemische troep om zo het gewicht te verhogen om meer te kunnen verdienen, ok, weren van het forum die hap. Verkoop je af en toe eens wat zoals ik boven beschreef dan zeg ik waarom niet ?

                              Dat ik ook eens een onsje verkocht heb aan een vriend voor een vriendenprijsje noem ik niet commercieel. Hij blij, ik blij, win-win situatie. Vrouw blij, zo mag ik van haar mijn (dure) hobby voortzetten
                              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                              Comment

                              Bezig...
                              X