Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waarom kweek je ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: waarom kweek je ?

    goed gezegt flip hasjkip
    Keep It Green

    Comment


      #17
      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

      Comment


        #18
        Re: waarom kweek je ?

        Kweker, misschien dat je je in eerste instantie zo had moeten uitdrukken. Nu stond het er alsof je puur voor het geld ging, en dat is op dit forum niet de bedoeling. Kan de reactie van belladonna wel begrijpen.
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #19
          Re: waarom kweek je ?

          ja is waar: excuses daarvoor....
          sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

          Comment


            #20
            Re: waarom kweek je ?

            De reden dat ik (als blower) destijds begon met kweken was omdat mijn liefde voor het eindproduct al snel de liefde voor de plant aanstak. Kweken is gewoon n leuke hobby bovendien, ik denk dat vele forumleden dat zullen onderscrhrijven.

            Vandaag de dag heb ik nog een aantal extra redenen om te kweken:

            - de baggerweed die je in veel shops geleverd krijgt
            - de woekerprijzen die ze ervoor vragen
            - als ik zelf kweek verdienen de criminelen en criminele organisaties geen cent aan me
            - de zekerheid van ongemanipuleerde biologische weed EN de zekerheid over de soort

            Het plezier van het kweken zelf buiten beschouwing gelaten, vind ik de bovengenoemde redenen reeds voldoende om kweken voor een blower een must te noemen heden ten dage.

            Comment


              #21
              Re: waarom kweek je ?

              om de kwaliteit van de coffeeshop te overtreffen.
              Eigenlijk de beste wiet te kweken.
              Als ik zelf rook wil ik een bepaald "iets" dat je met andere wiet niet hebt... tis bewerkt, ruikt niet goed.. etc
              en dat is ook nog eens 350 per ons of weet ik veel wat ze duven te vragen voor die troep.
              nee buiten teelt vind ik ook prachtig.

              maar iemand die kweekt om wat te verkopen heb ik helemaal geen probleem mee, als het maar op een slimme manier word gedaan dan is die wiet gewoon te roken en dat kost nu eenmaal geld.

              niet iedereen kweekt onder een 30 watt spaarlampje na 10 weken maar 5 gram hobbywiet natuurlijk.
              als je minimaal een 400 hebt hangen ga je mij niet vertellen dat je 3 ons wegrookt.

              Comment


                #22
                Re: waarom kweek je ?

                ik rook om kneeter stooind te woorden en dana chille

                Comment


                  #23
                  Re: waarom kweek je ?

                  Ik kweek omdat ik het vervelend vond om elke keer naar een CS te moeten en daar mijn duur verdiende guldens uit te geven aan iets wat soms discutabel was van kwaliteit
                  Maar ik geef toe ben inmiddels verslaafd aan het kweken
                  Ik rook 25 a 30 gram in de week en was op jaar basis zo'n kleine 6 a 7000 gulden kwijt aan de shop , het hele jaar door kweken kost me per hok 1500 euro stroom ,voeding en grond , een ruime 3200 gulden
                  Ik ben een hobby kweker maar commercieel gezien doe ik het niet slecht , of moet ik het zo niet bekijken

                  Ik ben ook hobby zaad leverancier , zelfde kosten kosten per hok , alleen kun je zaden niet zelf op roken , soms vernietig ik wel eens een slechte batch , te veel verschillende pheno's of herma's , karpers zijn er dol op

                  maar commercieel is dit veel intressanter en heb ik hier dus eigelijk niks te zoeken ?

                  Nu draai ik al wat jaren mee en neem steeds minder maar geef steeds meer

                  Ajo
                  Ventje
                  Living in Second live for real

                  Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                  Comment


                    #24
                    Re: waarom kweek je ?

                    Omdat ik het leuk vind... ik blow en rook niet. maar vind het gewoon vet om weedplanten te kweken.
                    De opbrengst geef ik weg aan vrienden, of ik bewaar het in weckpotten.
                    Battle the Ocean!

                    Comment


                      #25
                      Re: waarom kweek je ?

                      ik ben om een heel eenvoudige reden beginnen kweken,ik rook al 5 jaar cannabis en houdt van in mijn tuintje te werken, om tot rust te komen en even weg te zijn van alles...
                      Daarom elke zomer houdt ik mij nu met mijn lievelingskruid bezig ipv een groententuintje te onderhouden .
                      Ik hou gewoon ook zo van de smaak en de voldoening als je kan oogsten wat je zelf van zaadje tot eindproduct hebt doen groeien.
                      Ik heb sinds kort ook de ziekte van crohn en het is mooi meegenomen omdat cannabis helpt tegen mijn darmklachten,ookal was medicinaal gebruik nooit de bedoeling tot een maand geleden.

                      grtz,thelos

                      Comment


                        #26
                        Re: waarom kweek je ?

                        als je je wiet moet kopen, weet je nooit zeker wat je krijgt; is hij biologisch gekweekt of niet; misschien wel bespoten met insecticide of vervuild om hem zwaarder te maken; als ik mijn wietje zelf kweek, weet ik tenminste wat ermee is gebeurd en ben ik zeker van de kwaliteit
                        tweede reden is de prijs; is gewoon onbetaalbaar geworden
                        dus geef mij maar een zelf gekweekt wietje

                        Comment


                          #27

                          Comment


                            #28

                            Comment


                              #29
                              Re: waarom kweek je ?

                              ik moet toch wat te draaien hebben!

                              Comment


                                #30
                                Re: waarom kweek je ?

                                Omdat het verrekte leuk is om te doen en gelijk een soort anti-stress programma is.
                                Ohw ja en het is voor medicinaal gebruik (soms niet ).

                                Comment

                                Bezig...
                                X