Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waarom kweek je ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: waarom kweek je ?

    omdat ik er plezier in heb, omdat ik weet wat er mee is gebeurd. en dat er geen giftige pesticiden inzitten en niet veruild is door verzwaarders. omdat de prijs abnormaal is tegenwoordig.

    ik weet wat ik kweek ik weet wat ik rook. omdat het mij helpt om in slaap te komen. omdat het vaak uren duurd eer dat ik in slaap kom. vaak wel tot 7uur smorges. en na paar trekjes slaap ik heerlijk en ben ik vroeg wakker en uitgeslapen

    Comment


      #32
      Re: waarom kweek je ?

      Stuk voor stuk mooie redenen vind ik. @ Zwof: Veel respect dat je zo omgaat met je kinderen! Ik hoop dat je je hobby kan voortzetten en je je kinderen de liefde kan geven die ze verdienen.
      Hou het wel gedeisd en verkoop niet aan minderjarigen. Ik heb er zelf spijt van dat ik op mijn 14 ben begonnen. Gelukkig zag ik even later in dat ik beter nog wat kon wachten Ondertussen zijn we 6 jaar later en gebruik ik op een verstandige manier en niet dagelijks. Zo'n keuze kan een 14jarige nog niet maken.

      Comment


        #33
        Re: waarom kweek je ?

        @ lamnesial : Ik verkoop idd niets aan minderjarigen, en kijk altijd de namen na
        Bijna iedereen kun je vinden op hyves of facebook oid en als ik niet zeker ben gaat het niet door.
        Goed dat je snel inzag dat veel wiet roken niet goed is, dat is niet iedere 14 jarige gegeven

        Comment


          #34
          Re: waarom kweek je ?

          ligt de vraag eigenlijk niet fout? waarom zou je niet kweken???
          Mijn reden dat ik kweek is eigenlijk gewoon omdat ik het 1keer gedaan heb, en toen de microben me te pakken kregen.
          uiteraard altijd leuk om zelf je wietje te kunnen kweken, te wetn wat er in zit, en het kost ook bijna niks!

          Comment


            #35
            Re: waarom kweek je ?

            Het spijt me maar Verkopen van cannabis is geen hobby kweken in mijn ogen.
            De reden waarom je verkoop maak niks uit of je kindje nu ziek is of dat je geen werk hebt
            het is geen hobby kweek zolang er een financieel aspect aan zit.
            De meeste die verkopen hebben wel een reden waarom ....


            Groetjes
            God was never on your side..

            Comment


              #36
              Re: waarom kweek je ?

              Oorspronkelijk geplaatst door kweker View Post
              Nee hoor gewoon voor de centen...
              Met andere woorden je kweek voor het geld?
              Hmm dus geen hobby?

              Groetjes
              God was never on your side..

              Comment


                #37

                Comment


                  #38
                  Re: waarom kweek je ?

                  Is dat belangrijk ?
                  He natuurlijk ook jij heb een REDEN om te verkopen....
                  Daarnaast Zagen is voor belgen....

                  Oja als je dan verkoop dan snap ik niet waarom iemand dat zou melden hier? wetend dat je hier niet commercieel mag kweken om wat voor reden dan ook
                  Das toch vragen naar de bekende weg en dan gaan lopen Zagen dat Bella het weer gedaan heb en jaloers is wtf man
                  Last edited by belladonna; 4 June 2010, 09:55.
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #39
                    Re: waarom kweek je ?

                    Je hebt vast en zeker weer gelijk
                    Gelukkig weten we van waar het weer komt...

                    Comment


                      #40
                      Re: waarom kweek je ?

                      Hehe heb je het eindelijk door....
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #41
                        Re: waarom kweek je ?

                        Zodat ik niet elke keer naar de shop hoef en zeker ben van de kwaliteit die ik krijg grtz

                        Comment


                          #42
                          Re: waarom kweek je ?

                          1, Omdat mijn hartslag daalt tot 60 als ik met mijn dames bezig ben
                          2, Omdat ik wil weten wat ik rook
                          3, Omdat groeien hartstikke leuk is
                          4, Omdat de shop verschrikkelijk duur is
                          5, Omdat ik niet voor een jointje de deur uit wil
                          In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                          Comment


                            #43
                            Re: waarom kweek je ?

                            Gewoon omdat het niet mag; lekker stout zijn

                            Comment


                              #44
                              Re: waarom kweek je ?

                              Als ik even mag interpelleren, wat een schijnheiligheid, niemand gaat mij vertellen dat als zijn iedere 8 weken een oogst van 5 planten hebben, zij alles binnen 8 weken opsmoren!
                              En de buitenkwekers die voor 1 gans jaar kweken, die gaan toch ook hun "overschot" niet op zolder leggen om te laten rotten? ik ben er zeker van dat 95% van de mensen hier op dit forum al eens iets verkocht hebben dat ze overhebben. tis beter buiten dan op zolder...

                              Ik kweek samen met vrienden om aan onze smoorbehoefte voor een jaar te voldoen, en ja ik heb 20 planten staan, en nee ik vind dit niet teveel, en ik vind dit zeker niet commercieel ogen, we kweken samen, knippen samen, drogen samen, daarna verdelen we het eerlijk. Wat zij er mee doen kan mij geen reet schelen (hoewel ik vermoed dat er ook een beetje verkocht wordt, maar zeker niet veel want in januari komen ze alweer schooien ), maar ik kom met mijn deel net niet toe voor een jaar. (bvb ik heb nu niets meer en tis nog 24 weken till harvest )

                              Edit: heb hier toch ook wat eerlijkheid gelezen.
                              Edit2: er zijn mensen die de term commercieel toch eens moeten opzoeken.

                              Edit3: Al die lieve mensen die hier zomaar weggeven (heb dat nu nog nooit meegemaakt ) IK WIL JULLIE VRIEND ZIJN
                              sjeeemiejeeemie
                              Last edited by AlwaysStoned; 11 June 2010, 13:00.
                              sigpic

                              Comment


                                #45
                                Re: waarom kweek je ?

                                Ik wil zeer zeker niet uitsluiten dat niemand op dit forum ooit eens iets heeft verkocht. Echter, als je kweekverslagen ziet van kwekers die lowriders in een pc-kast of een ander soort minikweekruimte telen, dan is het zonneklaar dat deze lieden nooit iets verkopen. Vooreerst: de opbrengst is veel te gering en anderzijds, een connaisseur rookt echt geen ruderalis hybride. Dus met de aanname dat 95 % van de forumleden verkoopt, dus min of meer commercieel kweekt, doe je zonder enige gegronde reden, het gros van de forumleden onrecht aan. Hoe zit het overigens met je fatsoen? Je beticht het gros van de leden van schijnheiligheid zonder een enkele vorm van bewijs. Het getuigt overigens van weinig gevoel voor zelfrespect als je wilt participeren in een forum, waarvan volgens jou 95 % van de leden schijnheilig is.

                                Comment

                                Bezig...
                                X