Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Q een ban? Wat heb ik gemist?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Q een ban? Wat heb ik gemist?!

    Korting op 420shop
    Mijn maat Q heeft een klap van de banhamer gehad.
    Jemig!

    Wa heppie gedaan?
    Q is onschuldig! Free Q!

    Ik zie de laatste tijd wel meer gepikeerde pikken hiero. Kan me niets schelen wat jullie in de chat allemaal uitvreten, maar laten we 't een beetje netjes houden met mekander in de threads.
    We delen een hobby. Meer hoeft niet. Ik negeer sommige leden omdat ze irriteren. Echt super dat je iets gevonden hebt waar veel artikelen over bestaan, lees ze en pas ze toe! Ik hoor wel hoe 't ging. Ik heb m'n eigen bezigheden.

    Ik houd me zoveel mogelijk uit de covid discussie, ik bemoei me niet met politiek, hoe jullie je gleufdier noemen kan mij de kut roesten. Maar.. Ik mis een beetje de gezelligheid.
    Godverdomme zelfs Alien heeft me 'n pak vloei aangeboden! ALIEN! Als die gast de samaritaan uit gaat hangen dan gaat z'n zaak failliet! Kijk verdomme eens wat jullie doen. Die arme man.

    Januari is de droogste maand van het jaar, geen alcohol, goede voorbinders voor iedereen die we collectief niet halen.. Nu is mijn peilstok wat roestig, maar zit er nu echt zoveel venijn in jullie?
    Efkes sorry zeggen, handjeklap, en weer door! Drink 'ns een kop thee in plaats van die caffeine-overladen troep. Beetje hun huur tuu in plaats van cannibal corpse draaien.

    Spread seeds, not love.. Nee, wacht.. Spread legs, cut crowns, turn those frowns upside downs! Dat rijmt, dus het is de waarheid als een kei. Nergens in die waarheid staat dat we elkaar moeten afkatten. Laat dat maar aan mij over, of als je het leuk vindt; zoek eens terug op Xtreme, die gast kan alles beter. Ook discussies voeren en onder de gordel steken.
    En nou kappen. Anders ga ik niet meer helpen.


    Liefs,
    LR2


    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    #2
    Wat betreft Q had ik ook al m'n vragen gesteld
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ed#post1674540

    Wat betreft je blik op de gepikeerde pikken
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment


    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Als ik een vies woord gebruik word ik meteen gebanned, pikken 🤭🤭

    #3
    Xtreme was ook gewoon echt beter.
    Daar waren we het collectief wel over eens. Op Vale na dan...
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment


    • LR2
      LR2 commented
      Editing a comment
      Heet hij voorts niet Cebep ofzo? Zijn Ruderalis roots hervonden? Hoe is het eigenlijk met hem?
      Moreweed heb ik nog weleens gesproken, ik krijg nog 'n boek van 'm. Die verrekte hypocrates, met z'n eed.

    • Eerstekamerlid
      Eerstekamerlid commented
      Editing a comment
      Later is ie idd tot Cebep gereïncarneerd wat op zich best bijzonder is voor een viking moet ik zeggen.
      MW is goud. Steevast kutten met z'n lr2..

      Check z'n profiel nog wel s maar die is dood hier. Mocht je m nog s spreken dan de hartelijke groente van Fluitert.

      Moet je eerlijk zeggen dat ik jou wel eens van z'n reïncarnatie heb verdacht maar MW had veel meer onzinniger humor dus ik heb een tijdje gedacht van hoe lang ga je dat volhouden..

    #4
    Netjes en goed uitgelegd LR2
    dit ban ik gewent van je
    je hebt mij ook elke keer duidelijk uit gelegd vooral op PM
    waar ik nu mee bezich ben buiten anders had ik nu binnen gezeten

    Comment


    • beowulf
      beowulf commented
      Editing a comment
      pun not intended

    #5
    Gemis is er zeker, qnq zijn kennis en aanwezigheid . Jammer op zijn minst...
    Ganja always does the trick.

    Comment


      #6
      De angst en de haat is vaak besmettelijker dan het virus.
      Liefde is nochtans even gratis.
      Keep it simple and don’t invent with your mouth.

      Comment


        #7
        Is ondertussen al 2 weken opgeheven.

        Comment


        • Slome Joop
          Slome Joop commented
          Editing a comment
          Ik ben bang dat Q niet meer terug komt en ik kan het me ergens wel voorstellen na een ban van 3 maanden.
          Maar hij wordt wel gemist ja, hij had een zeer grote bijdrage op dit forum.

        #8
        LR2 als je hier iets buiten de lijntjes kleurt word je al gebanned. Mensen kunnen. Niet tegen kritiek, en alles word via berkchtjes verkeerd begrepen. Omdat je elkaar niet kan aankijken. En de absolute van sommige moderators die denken dat ze macht hebben. Zal hiervoor weer een ban of repremande krijgen

        Comment


          #9
          Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
          Mijn maat Q heeft een klap van de banhamer gehad.
          Jemig!

          Wa heppie gedaan?
          Q is onschuldig! Free Q!

          Ik zie de laatste tijd wel meer gepikeerde pikken hiero. Kan me niets schelen wat jullie in de chat allemaal uitvreten, maar laten we 't een beetje netjes houden met mekander in de threads.
          We delen een hobby. Meer hoeft niet. Ik negeer sommige leden omdat ze irriteren. Echt super dat je iets gevonden hebt waar veel artikelen over bestaan, lees ze en pas ze toe! Ik hoor wel hoe 't ging. Ik heb m'n eigen bezigheden.

          Ik houd me zoveel mogelijk uit de covid discussie, ik bemoei me niet met politiek, hoe jullie je gleufdier noemen kan mij de kut roesten. Maar.. Ik mis een beetje de gezelligheid.
          Godverdomme zelfs Alien heeft me 'n pak vloei aangeboden! ALIEN! Als die gast de samaritaan uit gaat hangen dan gaat z'n zaak failliet! Kijk verdomme eens wat jullie doen. Die arme man.

          Januari is de droogste maand van het jaar, geen alcohol, goede voorbinders voor iedereen die we collectief niet halen.. Nu is mijn peilstok wat roestig, maar zit er nu echt zoveel venijn in jullie?
          Efkes sorry zeggen, handjeklap, en weer door! Drink 'ns een kop thee in plaats van die caffeine-overladen troep. Beetje hun huur tuu in plaats van cannibal corpse draaien.

          Spread seeds, not love.. Nee, wacht.. Spread legs, cut crowns, turn those frowns upside downs! Dat rijmt, dus het is de waarheid als een kei. Nergens in die waarheid staat dat we elkaar moeten afkatten. Laat dat maar aan mij over, of als je het leuk vindt; zoek eens terug op Xtreme, die gast kan alles beter. Ook discussies voeren en onder de gordel steken.
          En nou kappen. Anders ga ik niet meer helpen.


          Liefs,
          LR2

          Schitterend wat mooie woordspelingen ik houd ervan, maar dit is weer een bewijs van meten met 2maten. Ik noemde in het verleden sommige leden wel eens bij een zelfverzonnen(ik vond het wel grappig) bijnamen en werd meteen gebanned. Ik vond Tibetaanse keelzanger voor iemand die hoog in een flat wel de wel grappig. En de naam cowboy voor mijn grote vriend ook erg vermakelijk. Iemand die binnen 2 jaar 50verschilende lampen en mediums gebruikt vind in een echte cowboy.​​​​​​​​​​​​​​

          Dat zijn dezelfde mensen die Derksen een verkrachter noemen. Deze man is beetje seniel aan het worden maar heeft nog veel scherpe momenten.

          Moet je voorstellen als hij ipv van kandelaar, menora had gezegt dat was hij ook nog antisemiet.

          Dat is weer grappig want nazi's volgens zich verbonden met mensen uit de Tibetaanse regio omdat het Arische ras daar zijn oorsprong zou vinden.

          ​​​​​​Cancelen is al zo oud als matuzalem(fuck zelfs de latere familie van hem werd gecanceld of sommige die andere figuur de redder van de flora en fauna) kutzooi moet ik dit ook weer gaan uitleggen. De christelijke bijbel zou waarheidsgetrouw zijn, maar wat de pastoor je niet verteld. Is dat ze een hoop boeken verwijderd hebben waar allemaal smeuïge en walgelijke verhalen instaan. Jezukke zou blinde soldaten weer hebben laten zien, daarna weken lang verschenen deze soldaten bij Jezus in zijn vertrek de nacht met hem door te brengen weken lang.

          Of gewoon hele boeken van van honderen hoofdstukken(henoch) waarin beschreven staat hoe bepaalde figuren net zoals Jezus herreizen. Maar dan staat er dat ze ook weer terugkwamen in een of ander vliegend wiel. Dus ja ook vreugde als je buiten de lijntjes kleurde werd je al gecanceld.

          Man man wat houd ik van geschiedenis en een beetje schoppen tegen de gevestigde orde. Bedoel hier niks slechts mee maar wat zijn we allemaal correct bah bah.

          We worden steeds meer beperkt in ons doen en laten. Jammer dat er veel schapen op de wereld wonen. Dit gaat allemaal veel en veel verder onze tijd en van onze kids zal nog wel meevallen. Maar of we mogen over een eeuw niet eens meer naar buiten of er gebeurt iets kataclismisch. Of tja je weet het niet.

          Poeh dit moest er even uit. Ughhh

          Comment


          • Silas
            Silas commented
            Editing a comment
            Je vraagt of schreeuwt om een ban! Ik ben in het verleden al heel duidelijk tegen jouw geweest dat je woorden gelieerd aan WO2 niet mag gebruiken.

            Als ik je tirade zo lees kan ik alleen maar denken aan een dronken verwarde zatlap. Er wordt miet geschreeuwd op het forum (hoofdletters).

          • Old dawg
            Old dawg commented
            Editing a comment
            Over Jinek gesproken.
            Hypocrisie ten top

            https://www.mediacourant.nl/2022/05/...om-aanranding/

          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Zei is een links troela, die alleen maar luisterd naar de WHO. die zo via jinek al hun plannetjes bij de kijkers kunnen slijten.

          #10
          Vertel me dan eens waarom ik het woord antisemitisme niet mag gebruiken. Ik scheld toch niemand uit! Alcohol drink ik niet maat. Als we dan toch zo correct willen zijn op dit forum dan wil ik ook alle aanstootgevende foto's of avatars verwijderd zien worden met half naakte vrouwen enzo! En dan wil ik ook geen woorden meer horen als mongooltjes(gek uitziende wietplantjes) ook dat vind ik aanstootgevend vooral omdat ik familie heb met het syndroom van down!

          En zo te zien mag jij wel mensen uitscheldden, wie ben jij om mij verwarde zatlap te noemen. Mag ik jou dan ook linkskiezende woke-burgemeester noemen. Je moet de regels dan wel correct implementeren niet met 2 petten op(jullie mogen niet naar binnen met je petten op..................) Dan moet je jezelf nu ook een repremande geven, of beter nog me collega moderators. Ik ben voor minder gebanned als het woord verwarde zatlap.

          Word tijd dat alles wat halfnaakt of kwetsend is word verwijderd.

          PS: die hoofdletters waren er voor dat jullie een slezen wat ik schrijf. Andere ook repremandes te geven. Niet alleen de mensen die wel zeggen dat iemands planten kut zijn

          Comment


          • Silas
            Silas commented
            Editing a comment
            Daar hebben wij het al eens over gehad. Als je daar aanstoot aan neemt meldt dat dan, daar ga ik zeker in mee.

            Je hebt je zegje weer gedaan en voor een ban moet je "meer" doen. Als team hebben wij als motto: Wij zijn leden met rechten. Niets meer en niets minder.
            Wij hebben in het verleden jouw met van alles geholpen, weet je nog

          #11
          Met van alles geholpen, ik weet het waar je het over hebt. Maar dat maakt niks. Het feit dat je je iets nederiger opstelt vind in al fijn. Vooral nadat je iemand bestempeld hebt als verwarde zuiplap. Luister al staat Suske Wiske elkaar met een dikke colafles(dikke weedtop) te bevredigen ik het forum. Mij doet het niks ook alle andere scheldwoorden. Maar als dit de regels zijn dan moeten ze voor een ieder hetzelfde zijn.

          Comment


            #12
            Gezellig wel hier..

            Maak je niet zo druk joh Kunichika. Ik voldoe aan je gehele betoog maar bannen is eerder zeldzaamheid dan de norm.
            Altijd onterecht overigens. Maar iets zegt me dat ik als mod minder verdraagzaam was geweest in sommige gevallen.

            En verwarde zuiplap is t ergste niet toch? Kost alleen zo veel geld denk ik dan achteraf.

            Stelletje digibielen bij elkaar hier. Laten we het zo benaderen ipv al te serieus op die non verbale meuk flipperen.

            Ff lekker naar buiten. Zonnetje schijnt en moet nog toverbonen van Q potten.
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment


              #13
              Kunichika ik denk dat het verschil ligt in het gegeven dat ik vrijwel altijd platonische opmerkingen maak die niet direct aan een persoon gekoppeld worden. Ik vlieg ook nog weleens uit de bocht, maar da's vrijwel altijd door uitlokking en in die context vind ik van mezelf dat ik mag reageren. Ik heb een paar zondebokken die niet op het forum zitten waar ik vrijelijker op loop te schelden.
              Punt blijft dat taal een geweldig medium is en dat je daar prima mee kunt spelen. Een holle kast vergelijking is te makkelijk. Ik liep hier vroeger ook de taaltechnische hitler uit te hangen en daar schaam ik me nog voor. Toch vind ik het een beter statement om te zeggen "Joh, veel succes met je kweek als je 't echt zo wilt aanpakken" dan zoiets als "zoek het lekker zelf uit".

              Context is belangrijk; als jij zojuist alle mods hebt lopen stangen, dan heb je niet echt een sociale buffer om op te teren. Als je af en toe een helpende hand uit steekt en jezelf een beetje koest houdt, dan zullen Silas en co er minder rode vlekken in hun nek van krijgen als je 'n keertje in de grindbak belandt. Ik ken je mening, ik deel 'm voor een deel, maar de nuance moet ook blijven. Dat werkt twee kanten op; een Derksen is nu eenmaal een goor mannetje met een gore snor, maar hij slikt van een ander ook wat hij uit spuugt naar een ander. Dat support ik volledig.
              Ik heb in m'n leven zo veel mensen mee gemaakt die schreeuwden "Ik ben recht voor zijn raap en ik neem geen blad voor de mond!" maar als ze zelf dan eens hun oren gewassen krijgen, dan staan ze te janken in de koelcel. Als je uit wilt delen, moet je kunnen incasseren. Als je niet kan incasseren, dan moet je niet uitdelen. Zo makkelijk is het.
              Als je de grenzen op zoekt, op welk gebied dan ook, dan bestaat de kans dat je er over gaat. Da's een risico van de keuze die je maakt. De straf die daar bij hoort moet je dan nemen als 'n vent, of anders gewoon de grens niet opzoeken. En ja, ik ben het er mee eens dat een flexibele grens niet de beste manier is.. Maar ook dat werkt twee kanten op, op dit forum tenminste; de ene keer kom je er mee weg, de andere keer wordt je op de vingers getikt. Da's heel anders dan de hypocrisie die we bij een Jinek of wat dan ook zien. Die grens is als een piemeltje in de kou en trekt zich steeds verder terug tot er van preutsheid niks meer te zien is.

              Mijn advies is daarom ook: doe nou gewoon eens zelf wat jij ook van anderen verwacht. Je wilt dat zij het gezeik droppen, drop het zelf dan ook. Let it go. Kopje thee, kijk eens naar buiten, 't is een prachtige lente! Dan ga je je toch niet druk maken om foruminhoud. Als je wilt blijven roeren waar het stinkt, dan mag dat! Maar als het dan stinkt, is het wel hypocriet om daar over te klagen vind ik zelf.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


              • Eerstekamerlid
                Eerstekamerlid commented
                Editing a comment
                Mooiste aan jou is nog altijd wel je beknopte taalgebruik..

                "Die grens is als een piemeltje in de kou en trekt zich steeds verder terug tot er van preutsheid niks meer te zien is." Deze is te mooi.

              • Takketoelli
                Takketoelli commented
                Editing a comment
                Erg goed ja, dat verzin je niet zomaar.

              • LR2
                LR2 commented
                Editing a comment
                Ik heb ook een erg klein piemeltje die terugtrekt in de kou. Dus ik vind soms inspiratie in het echte leven.

              #14
              Met repliek heb ik geen moeite maar moet dan wel van beide kanten komen. Maar je hebt gelijk geven en nemen. Ik houd wel van een beetje sarcasme beetje veel ook. Maar ik zal nooit iets kwetsende zeggen.

              Comment


                #15
                Het loopt vaak fout op t non verbale aspect. Tegen je scherm schreeuwen is vrij zielig. M'n grootste haat naar t mondkapje ook.
                Kom nogal eens bot uit de hoek maar als ze dan je glimlach niet zien wordt t al gauw eng..

                Shit happens. Janken is voor Jeanette.
                Last edited by Eerstekamerlid; 9 May 2022, 13:32.
                Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                Comment


                • Rietslang
                  Rietslang commented
                  Editing a comment
                  Hoe en Eerste mag dat zeggen en je vindt het nog leuk ook ?? :O Als ik zeg dat dat watermeters voor jeanetn zijn krijg ik slaag vj broertje
                  Van tegenspel gesproken
              Bezig...
              X