wietplaatjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • soulrebel
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2014
    • 1606

    #286
    Re: wietplaatjes

    Ja he K1,vind ik ook
    Sinds ik ben overgeschakeld naar plagron supermix en wormenmest van Plagron,is het wel heel opvallend,hoe mooi groen ze staan/blijven
    Ik hoef zelfs niet meer bij te voeden,gans de cyclus enkel water ik verpot ze wel nog eens,bij overschakeling naar 12/12,terug in verse aardemix,zo kunnen ze ertegen tot einde bloei

    Comment

    • soulrebel
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2014
      • 1606

      #287
      Re: wietplaatjes

      http://www.demorgen.be/buitenland/k2...nnen-a2413205/

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      IMG_9770.jpg IMG_9771.jpg IMG_9772.jpg

      Autowhite greenlabel,voorlopig g1 stressbals meer te bespeuren ik ga er nu mee naar buiten

      Comment

      • Francoisca
        Wicked Stoner
        420 MemberMemberLucky Member
        • Apr 2014
        • 251

        #288
        Re: wietplaatjes

        Echt opvallend hoe groen je planten zijn.
        Volgende ronde ga ik ook plagron supermix en wormenmest van Plagron proberen.
        Bedankt voor de info soulrebel.
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

        Comment

        • soulrebel
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2014
          • 1606

          #289
          Re: wietplaatjes

          Graag gedaan naast dit,heb je nog een paar grote voordelen mee,bv de buds zijn mega compact en hard tov vroeger,toen ik anders voedde

          IMG_9801.jpg serious happiness topje 3 weken gecuurd

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Eindelijk wat tijd gevonden om de 2 akwidows te fotograferen


          IMG_9822-1.jpg IMG_9821-1.jpg deze heeft 1 hoofdtak minder,defenitief geknakt bij lst

          IMG_9820-1.jpg IMG_9819-1.jpg 2e plant

          Comment

          • Greyvol
            Amazing Grower
            420 MemberLucky Member
            • Dec 2014
            • 4721

            #290
            Re: wietplaatjes

            Ziet erg goed uit Soulrebel
            Dat het je mag smaken

            Echt wel de moeite waard om ze ff apart te nemen voor een shoot, mooi om te zien
            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
            2016 - Greyvol's buitenkweek
            2017 - Santa Maria van Space Cees

            Comment

            • soulrebel
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2014
              • 1606

              #291
              Re: wietplaatjes

              Thanks greyvol

              Nog even picas delen,voordat de potten verdwijnen voor 2 maanden,achter slot en grendel,droog genoeg om te curen


              IMG_9824.jpg IMG_9823.jpg linkse potten : serious happiness(2planten) 130gr,rechtse pot ice 65gram(2x) waarvan 45 gram al in rook is verdwenen dus
              Last edited by soulrebel; 6 August 2015, 16:31.

              Comment

              • soulrebel
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2014
                • 1606

                #292
                Re: wietplaatjes

                3 stekjes groeien als kolen


                IMG_9827.jpg

                Comment

                • Sanders
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Aug 2009
                  • 165

                  #293
                  Re: wietplaatjes

                  hehe lekke kooltjes zullen dat worden

                  Klein update van de Royal Dwarf, Mijn stelregel voor het oogsten van buitenwiet is dit altijd te doen een dag voor de eerste toprot....de precieze dag wanneer dat is weet je pas wanneer je 1 dag te laat bent...hoopte dat ik dr nog even een weekje langer in de voorspelde zon kon laten bloeien ...maar nu toch maar snel begonnen met knippen.

                  1e foto gistermiddag ..nog vol in (mooi groen) blad....en daarna een uurtje na de ontdekking van het rotte plekje in de top:
                  nicegirl.jpghalf kaal1.jpghalf kaal 2.jpg

                  Comment

                  • soulrebel
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2014
                    • 1606

                    #294
                    Re: wietplaatjes

                    Nice Sanders,very nice!
                    Ach dat toprot gevaar bij buitenkweeks,zie ik heel vaak terugkeren in kweekverslagen,jammer wel,maar als je er snel bij bent,valt er veel te voorkomen nog een weekje hittegolf opkomst,fingers crossed

                    Comment

                    • Leke
                      Stoner
                      Member
                      • May 2013
                      • 22

                      #295
                      Re: wietplaatjes

                      Oorspronkelijk geplaatst door Sanders
                      hehe lekke kooltjes zullen dat worden

                      Klein update van de Royal Dwarf, Mijn stelregel voor het oogsten van buitenwiet is dit altijd te doen een dag voor de eerste toprot....de precieze dag wanneer dat is weet je pas wanneer je 1 dag te laat bent...hoopte dat ik dr nog even een weekje langer in de voorspelde zon kon laten bloeien ...maar nu toch maar snel begonnen met knippen.

                      1e foto gistermiddag ..nog vol in (mooi groen) blad....en daarna een uurtje na de ontdekking van het rotte plekje in de top:
                      Wat een prachtige plant zeg!

                      Comment

                      • soulrebel
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2014
                        • 1606

                        #296
                        Re: wietplaatjes

                        Net pakje binnen,prima-klima afzuigsetje,zo nu is de kweektent compleet j
                        Dit is em http://www.bloomshop.nl/combo-prima-...m2-p-2906.html

                        Comment

                        • Michevan
                          Expert Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • May 2014
                          • 1417

                          #297
                          Re: wietplaatjes

                          Prima setje, ik heb die regelbare met thermostaat en die doet het prima!
                          Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                          Comment

                          • soulrebel
                            Super Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2014
                            • 1606

                            #298
                            Re: wietplaatjes

                            Je indeed,maar je moet al heel goed zoeken achter die combosetjes
                            Paar maand geleden vlogen ze ons nog rond de oren
                            Liever had ik 2speed gehad,maar om te beginnen zal dit wel goed zijn zeker

                            Comment

                            • soulrebel
                              Super Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2014
                              • 1606

                              #299
                              Re: wietplaatjes

                              Even melden,dat het autowhite plantje van greenlabel,toch géén herma is
                              Ik had ze weekje buiten de tent gehouden,om in de gaten te houten wat een achtergebleven steeltje ging doen,blijkt ineens een calyx te zijn,met een setje piepkleine bladjes erachter nu,om te testen of het werkelijk g1 hermie is,staat ze nu 24/24 licht
                              S'nachts samen met de rest onder hps,tijdens de dag,op terrasje ben benieuwd,de geur is alleszins zeer whitewidow achtig...

                              IMG_9882.jpg IMG_9878.jpg

                              Comment

                              • soulrebel
                                Super Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jun 2014
                                • 1606

                                #300
                                Re: wietplaatjes

                                Comment

                                Bezig...