Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Verenigde Staten Van Amerika

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Witte fosfor is mooi spul, het markeert zo lekker je doelen zei mn Opa altijd..
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment


      Wetsvoorstel om terroristen niet meer te bewapenen stuit op apathie in Amerikaans Congres

      Comment


        ILUMINATIE.jpg

        Is dit niet freaky dan !!

        Comment


        • Ganjax
          Ganjax commented
          Editing a comment
          Dat zijn van die spelletjes waar de Elite- loges van houden, zich mee bezig houden.
          Net wat je nu ziet in Europa en het midden oosten, allemaal volgens plan van Kalergi en Albert
          Pike. Verdiep je daar maar eens in.

        Oorspronkelijk geplaatst door Nonsense View Post
        ILUMINATIE.jpg

        Is dit niet freaky dan !!
        Er zijn diverse cartoons die beelden hebben laten zien die onze werkelijkheid hebben getroffen.

        Voor de mensen die 'wakker' zijn en door hebben in welk systeem/samenleving wij leven zijn dit oude beelden die je laat zien.

        Het is inderdaad freaky maar dit is slechts het topje van de ijsberg.

        Helaas 'slapen' veel mensen nog waardoor we nog even moeten wachten op een massale aangifte tegen de staat en eu.

        Keep the words spreading
        Peace...
        ​​​​

        Comment


          Ik was er wel al uit dat de meeste oorlogen uitgelokt zijn door de Amerika
          Dmv huurlingen in uniformen van legers te stoppen en onrust te stoken waardoor bv de Arabische lente is onstaan
          Ook heeft het met Israel te maken en niks met moslims zoals we allemaal moeten denken.

          Het draait allemaal om Geld , olie , gas en de macht erover en is allemaal al lang van te voren gepland .
          Ergens ben ik blij dat Rusland zich er nu in mengt en dat Erdogan erachter is dat de CIA heb wou uitschakelen tijden de coop
          En nu samen met Rusland en China en Iran een alliantie gaat vormen

          Ergste is nog dat Amerika de oorlog wil ivm de grote schuld van het land en wij als Navo maar moeten volgen en gehoorzamen
          Het wordt tijd dat de navo uit elkaar valt en Amerika tegen de rest is anders gaan we allemaal naar de klote .


          Comment


            Veel te veel diverse belangen en te weinig opties wereldwijd..
            Geloof al jaren geen hond meer en zolang er niemand opstaat met t briljante plan de gehele mensheid op te heffen is het enige wat me boeit de prijs die ik bij de pomp betaal..

            We moesten er maar snel doorheen..
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment


            • Nonsense
              Nonsense commented
              Editing a comment
              Maak je geen zorgen ook dat plan ligt allang klaar .

            Ja heel freaky, vooral omdat dat geen beeld is uit 2002 maar recent. Ge zit teveel op 9gag denk ik. Net als die scene waar em van de trap komt.

            Comment


              Zelf Balkenende wist het al !!111
              Hogere machten.
              We zijn pionnen.

              hoedju.JPG WTFMAN

              Gelukkig is Islamitische Staat bezig alles te verbeteren.
              Nog een jaartje of 20 en iedereen zit 5x per dag met z'n hoofd naar 't oosten.
              Kan je weer terugkijken op die goeie ouwe tijd dat we soms eens wat burgers opofferden voor de goeie zaak.
              Ik stel voor dat we gezamenlijk in het kanaal springen met een zak bakstenen om ons nek.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                Ja heel freaky, vooral omdat dat geen beeld is uit 2002 maar recent. Ge zit teveel op 9gag denk ik. Net als die scene waar em van de trap komt.
                BEO over het plaatje heb je inderdaad gelijk na wat uitzoeken is dit verschenen op 10 juni na het bezoek van trump aan AE
                Dit neemt niet weg dat de rest wel waar is en er nog steeds teveel mensen oogkleppen ophebben over het hele Israel Secret Intelligence Service ISIS(midden oosten) gebeuren
                Gesponsord door Amerika om Israel groter te maken en het midden oosten over te nemen ten koste van het westen .

                Amerika heeft daar niks te zoeken , is niet uitgenodigd door syrie om terrorisme te bestrijden en boeken ook nog is geen voorruitgang in het verslaan van ISIS zoals de Russen wel doen.
                Dit alles omdat ze in werkelijkheid ISIS steunen ipv te bestrijden . waarom zouden ze anders Iraanse drones en Syrische vliegtuigen neerhalen die terrorisme bestrijden

                9GAG een leuke site trouwens zelf kende ik dit nog niet maar wel gelijk bij mn favorieten gezet

                Comment


                  Economische logica haalt president in: Amerikaanse jobs verhuizen naar China en Mexico

                  oei

                  Comment


                    Moddergooien en fakenews, wie is er niet groot mee geworden??

                    http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...ieuws_ber.html
                    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                    Comment


                      Washington voert druk op Venezolaanse regering op

                      Zijn er nog landen waar die Yankees zich niet moeien, aja er zit daar veel olie he, daarom willen ze een regimewissel.

                      Comment


                        nadat CIA-baas Mike Pompeo had laten verstaan dat de VS met Mexico en Colombia samenwerkt om in Caracas een regimewissel te bewerkstelligen.
                        Veel gestelde vragen over het forum

                        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                        Comment


                          Comment


                            Voor de derde keer faalt hun vervanging voor obama care. Nu moet ge mij is uitleggen hoe een zichzelf verklaard genie in deals maken met veel bla bla tot drie keer toe er niet in slaagt van een meerderheid te halen terwijl hun eigen partij die heeft. Voor iets wat voor hun zo gigantisch slecht is en waar ze al praktisch 8 jaar aan werken om het beter te maken. Nee, dan is het de schuld van de democraten en die 2 of 3 senatoren van de andere kant. Niet die van hem. En daarom heb ik een hekel aan dieje mens. Het zal nooit zijn schuld zijn en wat er ook nog gebeurt, hij zal zichzelf als beste president ooit beschouwen en vindt dat wsl nu ook.

                            Wat heeft die ondertussen al bereikt? Niks. En al zijn kritiek op Obama, daar maakt hij zichzelf continue schuldig aan. Gaat praktisch elke week golfen, terwijl moest hij president geweest zijn dan had hij wel beters te doen. Ni dus.
                            Hekelt nu anonieme bronnen maar gebruikte ze zelf continue toen het in zijn kraam paste mbt heel dat birther gedoe.
                            Draining the swamp, heeft net ne wall street goldman sachs douche aangesteld als communicatie verantwoordelijke en dat is ni de enige. Iemand die trouwens kritiek had op hem maar nu zijn gat kust en dus ne goeie is. Lachen. Elke dag is die int nieuws, Ben Weyts is er jaloers op. En dat is precies het enige waar het om draait, aandacht.

                            Comment

                            Bezig...
                            X