Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Verenigde Staten Van Amerika

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts



    Comment


      b0667_450.jpeg
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment


        Trump is op dat gebied dus even achterlijk en vals als zijn voorgangers...

        Comment


          Het antwoord zit in het bovenstaande filmpje de petrodollar
          President Nixon heeft een deal gesloten lang geleden met Saoedi Arabie om olie te verkopen in dollars
          met als weder dienst dat ze het land militair zouden beschermen hier hoort het leveren van wapens ook bij

          En alle landen die hier van af wilden wijken zoals Irak ,Libie ,Syrie onstaan ineens spontaan relletjes en moeten de leiders het veld ruimen
          Zonder olie zou de dollar niks meer waard zijn !!!!
          Iran zou het volgende land zijn wat aan de beurt is met alle propaganda die ons al om de oren is geslingerd

          Comment


            Was Trump niet diegene die slechte deals ging herbekijken? Dus dan vindt hij dit ok. De VS exporteert meer olie dan het importeert, dus ze kunnen zonder Saoudi Arabie. Ze geilen gewoon op hun oliedollars, en een miljardair zakenman al zeker.

            Comment


              Hm. Vraag mij af moest Clinton president geweest zijn en de FBI directeur ontslagen terwijl er een onderzoek lopende was, of het hier dan ook zo stilletjes was geweest. Ik gok van ni.

              Comment


                ...
                finally free.jpg
                ...
                Ad usum proprium!

                Comment


                  fail, site dee effe raar.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                    Hm. Vraag mij af moest Clinton president geweest zijn en de FBI directeur ontslagen terwijl er een onderzoek lopende was, of het hier dan ook zo stilletjes was geweest. Ik gok van ni.
                    Die had daar geen tijd voor gehad, ze zou het te druk hebben gehad met oorlogje spelen tegen Rusland

                    Comment


                      Trump en Saoedi's sluiten akkoord over gigantische wapendeal van 100 miljard



                      Same shit different color....
                      Eisenhouwer waarschuwde ervoor dat het militair- industrieel complex de macht naar zich toe zou trekken en een schaduwregering vormen, dat de presidenten van de toekomst stromannen zouden zijn. Dacht dat dit met Trump afgelopen zou zijn, maar niet dus.(dacht dat eigenlijk ook al met Obama)
                      Wapens verkopen aan het grootste vergif ter wereld, bah. Onrechtstreeks leveren ze zo al jaren wapens aan IS, en rechtstreeks aan zusterbewegingen die men zogenaamde "rebellen" noemt.
                      Sadam verslagen ze op 3 weken met zijn machtig gesofisticeerde leger en die marginalen op sandalen krijgen ze in geen 5 jaar uit het toneel, what a fucking joke.

                      Comment


                        Trump prijst drugsoorlog Duterte: "Fantastische aanpak"

                        Comment


                          https://www.youtube.com/watch?v=X9yBp6bjXeY

                          Comment


                            CNN zojuist in een gelekte video betrapt op het in scene zetten van een moslimprotest tegen #London Bridge



                            Zijn dat geen Amerikanen, CNN? en ik maar denken dat Russen fake news verspreiden als ik de media volg. gezeik

                            Comment


                              VS verdacht van inzet chemische wapens in Raqqa en Mosoel

                              Ze spelen daar al jaren een vuil spel, daar hoor je de internationale organisaties, politici en elite niet over janken.
                              Hypocriete bende...

                              Comment


                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...
                                X