Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Verenigde Staten Van Amerika

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Trump is gene goeie maar Obama was dat zeker ook niet, en Miss Clinton das gewoon een psychopate.
    En hier in Europa is het geen reet beter, en op een ander ook niet, t'is overal fucked op.
    Minimaliseer macht en inkomen op politiek gebied das de enige manier om degelijk volk op de juiste plaats te krijgen, en dan nog, de ware macht ligt elders bij mensen op de achtergrond waar het plebs geen reet van af weet.

    Comment


      Comment


        http://www.dumpert.nl/mediabase/7201...org_zuigt.html

        ja lachen, je moet het gvd maar kunnen dat weg kijken.

        Comment


          Last edited by Ganjax; 29 July 2017, 22:25.

          Comment


            http://www.hln.be/hln/nl/15783/Noord...nde-taal.dhtml

            DIt is nu eens effectief fake news. Nederlandse correspondente zonder verstand.

            Zoals ik zei, ge moogt denken van Obama wat ge wilt. Bewijst alleen maar mijn punt want de zot die er nu zit maakt het alleen maar erger. Nog zoveel mensen die de verzekering ni konden betalen en daar zouden er 20 miljoen bij komen. Dat is nu wat die republikeinen doen, minder tussenkomsten van de overheid terwijl die er net is voor de zwaksten in de maatschappij te beschermen. Net wat de regering hier nu doet. Taksen en accijnzen voor zij die er niet aan kunnen ontsnappen (elektriciteit) en belastingverminderingen voor de bedrijven.

            Comment


              In een gezonde maatschappij hoef je zwaksten niet overeind te houden en al helemaal niet groter te maken.

              Hou de zwaksten overeind met zorg en geef ze de gelegengeid om op jou kosten voort te planten en je systeem is al jaren failliet voordat je zelf nog maar bij machte bent om dat in te zien..

              Darwin at work!
              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

              Comment


                Ja en in het oude sparta smeten ze ze van den berg. Denk dat ge het punt weeral is mist. Als jij morgen een zwaar auto ongeval hebt dan behoor je ook tot die groep. Ik heb het ni over marginalen die perfect gezond zijn, leven van een uitkering en toch 5 kinderen hebben maar zij die het effectief nodig hebben. Mensen die plots ziek worden. Daar gaat het om in hun ziekteverzekering die ze er proberen door te duwen. Diegenen die het effectief nodig hebben voor een behandeling die gaan hun verzekering verliezen.

                Comment


                  Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                  Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                  Comment


                    Ge vergist u trouwens dat zo'n profiteurs automatisch dom zijn of allochtonen zijn. Ik ken zo iemand in de familie en die heeft een diploma burgerlijk ingenieur. 1 jaar gemerkt, dan de hippie gaan uithangen en geen poot meer uitgestoken. Die had met dat verstand de mogelijkheid om effectief iets nuttig te doen.
                    En iedereen die op pensioen is behoort ook tot die categorie in principe. Als je nu 35 jaar ergens een job hebt uitgevoerd met een laag inkomen, je hebt twee of drie kinderen. Huisje gehuurd, want eentje kopen zat er nooit in. Waar zouden die mensen staan zonder dat sociaal vangnet? Wat zou je oplossing daar zijn? Voor mij zou het in zo'n geval bv logisch zijn dat je met een vermogen onder de 50 000 euro niet aan kinderen begint. Ik kan dat gemakkelijk zeggen want ik hoef in de eerste plaats geen kinderen en ik krijg dat wel gespaard moest het nodig zijn, of ik heb ouders die het zouden kunnen voorzien. En dat is nu net wat ni kan in een maatschappij en waar de politiek voor zou moeten instaan. Hoeveel mensen op dit forum alleen zouden door zo'n regel getroffen worden? Nochtans de perfecte rationele oplossing voor mensen die op het eind van de maand moeite hebben om rond te komen. Maar echt menselijk is dat niet.

                    Het is een feit dat je moet bijgedragen hebben om ervan te kunnen profiteren. Maar er is niet echt een oplossing voor zij die het ni doen, zeker ni bij de republikeinen want het kan die toch niks schelen. Blijkbaar zijn er een hoop die de oplossing zien in die migratiestop, in een land van migranten. Dat haalt ook niks uit, intern al genoeg problemen en met dat protectionisme en america first ga je ze ook ni helpen waar het effectief nodig is. De helft van de Turken wil van Erdogan af. Oh, geen olie of oid daar, jammer.

                    Comment


                      Blijft staan t feit dat t systeem onhoudbaar is en nog veel onhoudbaarder wordt met de grenzeloze instroom van onrendabelen en dan gaat dan direct ten koste van je persoonlijke rechten en levensgenot.
                      Je kan niet dweilen met de kraan open. Tegen de tijd dat de welvaart wereldwijd een beetje waterpas loopt is het vroeg zat om over je eigen grens te kijken. Ruim eerst de troep in je eigen huis maar eens fatsoenlijk op.
                      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                        http://www.hln.be/hln/nl/15783/Noord...nde-taal.dhtml

                        DIt is nu eens effectief fake news. Nederlandse correspondente zonder verstand.

                        Zoals ik zei, ge moogt denken van Obama wat ge wilt. Bewijst alleen maar mijn punt want de zot die er nu zit maakt het alleen maar erger. Nog zoveel mensen die de verzekering ni konden betalen en daar zouden er 20 miljoen bij komen. Dat is nu wat die republikeinen doen, minder tussenkomsten van de overheid terwijl die er net is voor de zwaksten in de maatschappij te beschermen. Net wat de regering hier nu doet. Taksen en accijnzen voor zij die er niet aan kunnen ontsnappen (elektriciteit) en belastingverminderingen voor de bedrijven.
                        Verkoop toch zo geen onzin man, fake news men reet, Obama is daar verschillende keren gefilmd over geweest, heeft niet anders gedaan dan daar een pluim mee in zijn gat gestoken, hij heeft effectief fraccing door de mensen hun strot gedouwd en de macht bij qua beslissingen over wetgeving daaromtrent bij de bedrijven gelegd ipv food en water administration. Dit heeft niks te maken met wat ik denk over Obama, dat zijn daadwerkelijk feiten.
                        Hou toch op met die man op te hemelen omdat je Trump niet moet, dat is gewoon van de pot gerukt.
                        Ge begint over een Nederlandse correspondente en plaatst een link over Noord-Korea, wat heeft dat te maken met wat ik daar zeg en aanhaal, geen kloten.
                        De inhoud van jouw reaktie heeft in de verste verte niets te maken met wat ik daar post.
                        Begint serieus op trollerij te lijken, manmanman...

                        Comment


                          Ik reageer ook ni op wat gij zegt. Ik lees de meerderheid van uw berichten ni eens, ge zou het omgekeerde beter ook doen.

                          Comment


                            Oh, gene paniek flierefluiter, uw berichten lees ik wel nog hoor. Daar valt af en toe nog mee te lachen in plaats van dat zuur hln gezeik op alles waar niemand iets aan heeft.

                            Comment


                              Comment


                                En het blijft elke dag lachen op late night.

                                 

                                Comment

                                Bezig...
                                X