Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Europeese Unie

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: De Europeese Unie

    En toch is zoals verwacht het pond gecrasht en de beurzen.

    Comment


      Re: De Europeese Unie

      Ach, kijk naar hoe hoog het pond stond voor ze ooit in die Europese waanzin stapten, een pak hoger dan afgelopen jaren.
      Ik ben blij met de Brexit en hoop dat er andere landen gaan volgen.

      Comment


        Re: De Europeese Unie

        Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
        En toch is zoals verwacht het pond gecrasht en de beurzen.
        Dat was te verwachten, de onzekerheid heeft geen positieve invloed op de koersen. Toch denk ik dat de UK er op de lange termijn er beter voor staat.
        Overigens ben ik wel blij met de lage koers van de pond
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          Re: De Europeese Unie

          Is dat niet allemaal op de Davos en Bilderberg conferentie besproken dat het pond moet zakken en de beurzen moeten zakken vraag ik me af, als waarschuwing naar anderen die eventueel dezelfde richting zouden gaan...

          Comment


            Re: De Europeese Unie

            Nja en Neil Armstrong heeft nooit op de maan gestaan

            Comment


              Re: De Europeese Unie

              Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
              En toch is zoals verwacht het pond gecrasht en de beurzen.
              Toont volgens mij vooral aan dat we van de banken en handelaren af moeten.

              Kom maar op die Nexit.
              Lets not criticize but legalize

              Comment


                Re: De Europeese Unie

                Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                Nja en Neil Armstrong heeft nooit op de maan gestaan
                Dacht jij dan echt dat beurzen en speculaties allemaal een natuurlijke gang gaan en dat process niet voor een groot stuk gestuurd is...

                Comment


                  Re: De Europeese Unie

                  Jij denkt dat het is afgesproken om verdere exits mogelijk te maken? Komaan. Het is een wereldwijde crash. Logisch gevolg van economische onzekerheid. Grotendeels veroorzaakt door gepensionneerde en laaggeschoolde UK burgers die zich laten leiden door angst, gemanipuleerd door Boris Johnson en Nigel Farage. Laat ze vandaag opnieuw stemmen en de meerderheid is pro EU.
                  Opeens wordt er daar gegoogeld naar de eu. Hoeveel mensen hebben er ni gestemd zonder te beseffen waar ze voor gingen stemmen?

                  Comment


                    Re: De Europeese Unie

                    Jij denkt dat het is afgesproken om verdere exits mogelijk te maken?
                    Waar zie jij mij dat zeggen? Dat zeg ik helemaal niet, ook niet tussen de lijnen.

                    Btw, waarom zou men geen angst mogen hebben dat je als natie op den duur helemaal niks meer te zeggen hebt over je land, alsmaar meer dansen naar de pijpen van uitgekotste nationale politiekers die onverkozen een Europese functie uitvoeren.Dat hele EU gedoe lijkt wel een soort dictatoriale geldverslindende slecht draaiende machine die enkel dient om de elite en hun aanhang te plezieren, het volk massaal te verarmen, en elk land bomvol leeglopers uit Afrika en dergelijke te steken zodat een land zijn identiteit en cultuur als water voor de zon verdampen. Dan heb je helemaal geen autonomie meer als je dat kwijt bent en ga je helemaal op in die superstaat die niemand wenst.

                    Zou eens graag een referendum willen zien over alle lidstaten, wat denk je dat de uitslag zal zijn???

                    Comment


                      Re: De Europeese Unie

                      Waar ik u dat zie zeggen? Paar posts hoger. Is dat niet afgesproken als waarschuwing?

                      Trump heeft ook aanhangers. Wil ni zeggen dat dieje zot gelijk heeft. Uwe uitleg heeft er veel weg naar. Inspelend op de domme massa die denkt dat er aan zen zielig arbeidersloon geknabbeld wordt. Maar we zijn geen racisten zene. Zielig. Grenzen dicht en de migratiecrisis is opgelost? Man man.

                      Tis veel geblaf weeral. Hoe wordt het volk massaal verarmd door Europa? Welke cultuur gaat ge verliezen? Oh nee, straks groeien der geen tulpen meer en worden de molens afgebroken?

                      Jij zou willen zien hoe de rest zou stemmen? Volg je de actualiteit? Hoeveel van de Britten hebben er al spijt van, die 52% nipte meerderheid. Gestemd, niet wetende wat de consequenties zijn? Als je ze nu opnieuw laat stemmen stemmen ze tegen de Brexit. Het zou mij ni verbazen moest er een nieuw referendum komen.

                      Comment


                        Re: De Europeese Unie

                        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                        Comment


                          Re: De Europeese Unie

                          Op naar een nieuwe referendum?
                          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment


                            Re: De Europeese Unie

                            Quote Ganjax:
                            Is dat niet allemaal op de Davos en Bilderberg conferentie besproken dat het pond moet zakken en de beurzen moeten zakken vraag ik me af, als waarschuwing naar anderen die eventueel dezelfde richting zouden gaan...

                            Quote Beowulf:
                            Jij denkt dat het is afgesproken om verdere exits mogelijk te maken?
                            Quote Ganjax:
                            Waar zie jij mij dat zeggen? Dat zeg ik helemaal niet, ook niet tussen de lijnen.
                            Quote Beowulf:
                            Waar ik u dat zie zeggen? Paar posts hoger. Is dat niet afgesproken als waarschuwing?
                            Ik herhaal, waar zie jij mij zeggen dat het om verdere exits mogelijk te maken is?
                            Ik zeg net duidelijk dat ik er eerder een waarschuwing inzie naar anderen die dezelfde richting uit zouden willen gaan, zijnde een referendum houden om een exit te bekomen.

                            En probeer een ander zijn mening toch niet in het belachelijke te trekken, je lijkt wel een technocraat.
                            Alsof er enkel laaggeschoolde jongeren en oudere halve demente mensen voor een Brexit hun vote gegeven hebben.
                            Denk je dan dat er voor het Remain kamp geen ouderen en laaggeschoolde jongeren stemden, idem met hoogopgeleiden en noem maar op die voor een Brexit stemden. Alsof men dat mee moet vermelden op het stembiljet, allemaal stemmingmakerij van het verliezende kamp is dat.

                            hier wil ik ook even op reageren:
                            de domme massa die denkt dat er aan zen zielig arbeidersloon geknabbeld wordt
                            Voel jij je elitair ofzo? Zo denken die Eurocraten in hun ivoren toren ook over de massa...en dan het woord racisme in de mond nemen naar mij toe, manmanman.

                            Hierop :
                            Tis veel geblaf weeral. Hoe wordt het volk massaal verarmd door Europa? Welke cultuur gaat ge verliezen? Oh nee, straks groeien der geen tulpen meer en worden de molens afgebroken?
                            wil ik niet eens ingaan, je maakt je belachelijk met het verliezen van cultuur waar ik het over had te reduceren tot tulpen en molens.

                            En ja ik volg de actualiteit, en het is niet omdat er mensen spijt hebben van hun stem in die Brexit, dat moest je heel de Europese bevolking laten stemmen dat ze pro Europa zouden stemmen.
                            Integendeel er zou geen spaander overblijven van heel dat megalomane project.

                            Ik herinner me nog goed dat ze een Europese grondwet wilden invoeren, referenda in Nederland, Frankrijk en Ierland stemden tegen, de rest kreeg al geen toestemming meer om een referendum te houden.
                            De zaak werd even afgeblazen,Europese bende kwam samen en maakte er dan maar snel het verdrag van Lissabon van.
                            Zonder het volk te raadplegen en het was gewoon de grondwet 2.0 die men door de strot ramde.
                            Last edited by Ganjax; 26 June 2016, 01:27.

                            Comment


                              Re: De Europeese Unie

                              Als uw reden om uit de EU te gaan de volgende is: omdat de EU het volk arm maakt en elk land vol leeglopers uit Afrika steekt. Tsja. Da's racisme ja. Als je dat niet eens kan toegeven. Net hetzelfde als Trump die het heeft over Mexico die al hun verkrachters en drugsbendes naar daar stuurt.

                              Dan reageer ik daar idd belachelijk op, juist om dat punt te maken. Juist HLN reacties. Oh nee, ze zitten weer in mijn portemonee. Ween. De gewone man zal het wel weer betalen. Bla bla. Ze zien in den aldi een moslima en ze zijn hun eigen cultuur kwijt.

                              Uiteraard zijn er Britten die mss langs hun kant een punt hebben. Nee, ik denk echt dat iedereen die pro Brexit gestemd heeft zo denkt. Ironie ontgaat u precies ook. Maar als ook maar 5% zich laat leiden door het gezeik dat jij daar aanhaalt dan is dat een dikke stommiteit om daar een referendum voor te houden.

                              Comment


                                Re: De Europeese Unie

                                Als dat het enige is dat je hebt ben je de moeite niet om op te reageren, iemand een leegloper noemen sinds wanneer is dat racisme. Met die belachelijke politieke correctheid toch altijd...
                                Je argumenteert trouwens net zoals een HLN reaguurder, heel simpel, fixeren op 1 punt en aan al de rest wat iemand zegt voorbij gaan.
                                Moeite niet dat ik woorden aan je vuil maak...


                                terug over naar info toevoegen, wat uiteindelijk de bedoeling van dit topic is.

                                1 grote fraude die aanvraag voor een nieuw referendum, iedereen kan stemmen en zelfs meerdere keren zondere enige controle...
                                Hele wereld, Vaticaanstad op kop, ondertekent Britse petitie voor nieuw referendum


                                29.000 inwoners Vaticaanstad ondertekenden petitie, hoewel er maar 800 mensen leven



                                Ik vind het Britse nee tegen de EU het tegendeel van verschrikkelijk

                                Goed geschreven stuk van Geert van Istendael...

                                Last edited by Ganjax; 26 June 2016, 23:10.

                                Comment

                                Bezig...
                                X