Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Onze basic needs gaan er ook aan.... kan niet wachten tot m'n bankrekening wordt opgeheven.

Het was de enige rode lijn van de Corona-maatregelen: de basisvoorziening moet te allen tijde voor alle mensen gegarandeerd zijn.

Nu wordt het overschreden.

https://www.bild.de/politik/kolumnen...3152.bild.html
    Last edited by vishaka; 19 October 2021, 22:38.

Comment

• vishaka
      vishaka commented
      Editing a comment
      Vele vele maanden terug - toen er nog maar amper Covid prikken werden uitgedeeld - las ik het "complot" dat de ongevaccineerden straks de toegang tot basic needs zou worden ontzegd. Guess what.... vanaf dat moment was ik WAKKER!

• Brandnetel
      Brandnetel commented
      Editing a comment
      De wereld is om zeep.....

Wat deze hele plandemie in stand houdt is helaas de besmettingsleugen! = de angel moet uit de wond!

Ik werd er vandaag mee wakker - een heel sterk gevoel ^ dat het tijd is om het van de daken te schreeuwen dat deze hele plandemie berust op de valse besmettingsleugen!

Het virus is een leugen, het bestaat niet maar zelfs de meeste wappen geloven er nog in dus vandaar vrees ik dat we voorgoed zijn opgegeven.... de angel blijft zitten waar die zit!

Alle bronnen die de besmettingsleugen in stand houden of terwijl: het Covid-19 verhaal met tabellen, cijfers en woorden blijven bekrachtigen (hoe ANTI-vax/systeem ook de schijn!) ... zijn een farce! De angel moet eruit! Wake the f*k up mensen!

DE BESMETTINGSLEUGEN NOG EEN KEER SAMENGEVAT;

https://www.martinvrijland.nl/nieuws...en-samengevat/
    Last edited by vishaka; 22 October 2021, 19:41.

Comment

ik blijf vanop afstand meekijken , ikzelf en mijn partner hebben geen vaccin.

als ze beginnen met de sportschool ontoegankelijk te maken en bios , begint het bij mij echt wel harder te wringen dan normaal...

Comment

Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

• QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          pas maar op. Sommige mensen zien dat als levensbedreiging en zullen je zonder moeite neermeppen als je dat doet.

• kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment

Las net in scientas/scientias, dat mensen met bloedgroep O blijkbaar resistenter zijn!! rrepp is happy

Comment

Wel frappant dat de cijfers aan de andere kant van de grens zo verschillen...

Hugo de Betrouwbare.
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

Comment

• KnetterMug
          KnetterMug commented
          Editing a comment
          Er stond een filmpje op de telegraaf van een arts, dat het niet druk is met cotje 19.maar ze hebben geen personeel. Ze draaien alles om in Denhaag we glijden steets meer af naar het putje...

• QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Nee, in het UMC Maastricht worden de laatste tijd meer gevaccineerden opgenomen dan voorheen (maar niet meer dan ongevaccineerden), maar die hoeven niet naar de IC.
          Degenen die naar de IC moeten zijn voornamelijk ongevaccineerden.

Er zit verschil in op de IC belanden of opgenomen worden in het ziekenhuis.
          Niet iedereen die opgenomen wordt in het ziekenhuis komt ook op de IC.

En als je de Telegraaf als betrouwbare nieuwsbron ziet zou je misschien ook wat andere bronnen moeten bekijken.

• KnetterMug
          KnetterMug commented
          Editing a comment
          Ik zie de telegraaf niet als betrouwbare bron. Maar dit was een filmpje van een arts denk niet dat hij wat gaat verzinnen om. Like 's te krijgen. Maar het is er alweer van af gehaald door de krant kansloose honden...

Flip Hasjkip

Ja het circuleert flink op twitter vandaag. Hier een printscreen (ga ervanuit dat niet iedereen op tweet zit - de video is te zien daar);

Attached Files

Comment

• Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Het plaatje klopt gewoon niet. Waarom mag ik niet gebruik maken van mijn natuurlijke afweersysteem ? Ik negeer ook de jaarlijkse oproep voor de griepspuit, ben al jaren niet meer ziek geweest.

Ik vind vaccineren bij mij niet nodig, laat mij dan ook vrij om dit niet te doen. Ben je bang en wil jij wel vaccineren of heb je een onderliggende aandoening, ik houd je niet tegen om wel te gaan.

• vishaka
          vishaka commented
          Editing a comment
          Gebrek aan elke logica naar het grote publiek schijnt een bewuste strategie te zijn en een lering die getrokken is uit de 2e wereldoorlog waar de macht teveel haar best deed om het publiek te sussen. Dit uit een recent artikel dat ik las en steeds weer opdoemt.

FCm3YQdXoAAFS2j.jpg FClBOXqX0AUoCk6.png

Comment

• Brandnetel
          Brandnetel commented
          Editing a comment
          Ja, het is een dodelijke ziekte....

Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.

Comment

• vishaka
          vishaka commented
          Editing a comment
          Wow! Een krachtig vervolg op hun conferentie van een week terug.... dacht, daar horen we vast niks meer van maar voila! Dank voor het delen!

Comment

• Brandnetel
          Brandnetel commented
          Editing a comment
          Zoals de Engelsen zeggen, shit happens....

Ik vind dit zo'n treffend/rakend/helder artikel dat ik het niet alleen bij de link ga houden maar het helemaal neerpen hier. Voor de groene verwijzingen moet je toch echt even de link onder aanklikken. Zo wordt je bijv. doorverbonden met de eerste twitter geluiden van bevroren bankrekeningen van de niet-gepriktenMET POTTEN, PANNEN EN FANFARE NAAR DE PERSCONFERENTIE VAN MARK RUTTE EN HUGO DE JONGE (UITSLAG REEDS BEKEND)

‘Nieuwe Britse studie: weinig verschil besmettelijkheid gevaccineerden en ongevaccineerden’, zo kopte het Parool vanmiddag. Maar natuurlijk zijn de gevaccineerden dan wel minder gevoelig om “covid” te krijgen. Ze kunnen alleen nog wel de varianten oplopen, zo is de uitleg. Natuurlijk lopen de zogenoemde besmettingscijfers de spuigaten uit en liggen de IC’s tjokvol. En dus is duidelijk wat altijd al duidelijk was, namelijk dat het fascisme van de coronapas QR-code stap voor stap opgeschroefd wordt.

Ik kijk geen tv, maar soms zie je fragmenten voorbij komen van OP1 of VI en zie je hoe de propagandamachine werkt. Alle tafelgasten zijn pro-vaccin en de ongegeneerde wijze waarop het uitsluiten van ongevaccineerden verkocht wordt als de gewoonste zaak van de wereld is ronduit choquerend. Met name snorremans Johan Derksen doet waarvoor hij betaald wordt.

Ja, want alle dames en heren aan die prachtige tafels zitten daar tegen betaling; ook de tafelgasten van OP1 en andere bekende shows. Daar wordt je echt niet uitgenodigd om de wil van de staat tegen te spreken; hooguit voor de schijn of om afgebrand te worden, zodat de kijker het voelt.

Waarschijnlijk gaan we te horen krijgen dat werkgevers het recht krijgen ongevaccineerden te ontslaan. Daar moet dan wel een wetswijziging voor komen, maar je kan het alvast (totaal tegen alle regels in) toestaan in de bananenrepubliek. En natuurlijk gaat de QR-code er voor sportscholen en middelbare scholen komen. Maar dat is slechts het stapsgewijze pad richting Australische toestanden, waar beslag wordt gelegd op bankrekeningen en huizen en geluiden opgaan dat ongevaccineerden de supermarkten niet meer binnenkomen.

Het plan is niet om af te bouwen of terug te gaan naar het oude normaal; het plan is de besmettingsleugen in stand te houden, de mutaties aan ongevaccineerden te wijten en iedereen die niet buigt af te voeren naar concentratiekampen. Dat kan alleen gestopt worden als iedereen collectief besluit ‘nee’ te zeggen en gewoon niet meer mee te werken no matter what de gevolgen zijn.

Laat u ook niet testen, want ook die neusswap bevat vermoedelijk grafeenoxide en tevens mogelijk het CRISPR enzym om de ‘sick on demand’ optie via het 5G netwerk te benutten. Alle gevaccineerden en mogelijk ook alle getesten kunnen zo (zij het in een veel kortere ‘window of opportunity’ bij testen) ziek gemaakt worden, omdat de messenger de levende cel een opdracht kan geven om iets aan te maken (zie deze toelichting).

Het lichaam is overigens nog steeds in staat om zowel het CRISPR enzym als het grafeenoxide af te breken. Het lichaam breekt enzymen altijd af, maar of dit ook bij het nanotechnologische gebouwde grafeenoxide geldt, moest onderzocht worden.

In dit onderzoekdeze toelichting). Bovendien zullen 1, 2 of 3 vaccins niet het einde zijn. Het zal een abonnement voor het leven worden.

De politiek en de media zijn onderdeel van en medeplichtig aan deze wereldwijde aanslag die nu tegen de mensheid gaande is. Iedereen die het fascisme van uitsluiting van ongevaccineerden publiekelijk steunt, dringt dus aan op het je laten injecteren met dit gevaarlijke goedje, waarvan sowieso geen lange termijn effecten bekend zijn (officieel althans). Als u het mij vraagt hebben we het hier over een wereldoorlog, de derde wereldoorlog, tegen de wereldbevolking. En de drijfveer achter dit masterscript vindt u uitgelegd in dit artikel en in mijn boek.

Is het dan zinvol om met potten en pannen bij de fanfare van de judasgeit aan te sluiten of wordt het na al dat liefdevol demonstreren niet eens gewoon tijd om tot non-conformisme en het platleggen van het gehele land over te gaan? Iedereen die ziet waar dit in uitmond, moet zien dat dit we in levensgevaar zijn! Uw lijf en leden zijn in gevaar en dat van uw kinderen en/of kleinkinderen!

Dat betekent dat we het volste recht hebben op zelfverdediging in de vorm van het niet langer luisteren naar wat ons opgelegd wordt. Er wordt een aanslag op u gepleegd.

In dit artikel riep ik op tot een landelijke staking en als u het mij vraagt is dat het enige waar iedereen zou toe moeten oproepen. Als er een bomaanslag op uw huis plaatsvindt, kunt u ook niet werken. Nu er een aanslag op uw leven gepleegd wordt, kunt u wel werken? We zien allemaal waar dit naartoe gaat en als we nu niets doen is het te laat!

https://www.martinvrijland.nl/nieuws...-reeds-bekend/
        Last edited by vishaka; 3 November 2021, 09:09.

Comment

• Silas
          Silas commented
          Editing a comment

• Brandnetel
          Brandnetel commented
          Editing a comment
          Trieste wereld waarin we leven. Ik ben helemaal mee in je verhaal. Groet van een (steeds ferventere) anti-vaxxer

• vishaka
          vishaka commented
          Editing a comment
          Brandnetel Da's mooi dat je die onmacht -bij het zien van het vee dat zich gewillig, goedkeurend en ja-knikkend naar de slachtbank laat leiden- kan delen. Het voelt als goed bepakt en vol vertrouwen in de rij voor het instappen op de trein naar Auschwitz (foto in mijn hoofd van nederlandse joden in die setting). Wat een fictie in de werkelijkheid. En die vergelijking mag niet gemaakt worden maar goed.. het is al gebeurd nu he

[video width="848" height="478" mp4="https://hetanderenieuws.nl/wp-content/uploads/2021/11/video_2021-11-02_15-57-23.mp4"][/video] In Australië is de zogenaamde E-QR inmiddels al ingevoerd. Niemand kan nog maar iets doen of kopen zonder deze nieuwe versie…

Comment

• KnetterMug
          KnetterMug commented
          Editing a comment
          Ze willen al gaan kijken als je een bank of kleding wil. Kopen, dat de winkel om Je qr code gaat vragen. Bij binnenkomst.. Dus we zitten er niet ver vandaan.. Maar we gaan het zien

• vishaka
          vishaka commented
          Editing a comment
          Ben je ook hersenloos geprikt Silas?

• vishaka
          vishaka commented
          Editing a comment

Vaccins worden steeds minder effectief, op rap tempo.
        Zometeen mag iedereen 3/4 prikjes per jaar halen, en iedereen die dat niet doet heeft beperkt toegang tot de maatschappij.
        Ik zag dit begin corona al aankomen, en precies de reden dat ik tegen dit beleid ben.
        Het mag niet zo zijn dat je pas een volwaardig burger bent als je 3/4 prikjes per jaar gaat halen.
        Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

Comment

• Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          Hou 'm inhoudelijk eh mannen.. Die persoonlijke aantijgingen laat je beter op het mbo...
          Edit:- Als je niet eens je emotie de baas kan, kun je dit hele gebeuren ook onmogelijik objectief bekijken, en moet je per definitie gewoon niks zeggen.
          Last edited by Nederhigh; 4 November 2021, 12:58.

• Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Gelukkig zijn er ook nog O positieven.

• Eerstekamerlid
          Eerstekamerlid commented
          Editing a comment
          Ik heb A positief dus eigenlijk lezen jullie nu een stukje geschiedenis.

Het was me een eer.

So long, gayboys.

Comment

• KnetterMug
          KnetterMug commented
          Editing a comment
          En het is niet giftig hmmmmm

Theorie:

Gevaccineerden zijn verantwoordelijk voor het overgrote deel van de nieuwe besmettingen, zei wanen zich (te) veilig met het groene vinkje in de corona check app, en nemen daardoor roekeloos deel aan de maatschappij.
        Ook gevaccineerde mensen kunnen Corona hebben en overdragen.

Ongevaccineerden komen moeilijker in de maatschappij, en moeten tijd en ruimte plannen/investeren in een toegangstest.
        Wanneer deze test positief is krijgen zei geen QR code, en kunnen dus niet de discotheek in.

De kans dat een gevaccineerd persoon met corona in de discotheek staat is dus 10x groter dan iemand zonder vaccin.
        Deze hoeft zich in het moment niet te bewijzen als "gezond of onbesmet".

Hetzelfde geldt natuurlijk voor de hele horeca/evenementen sector, en als het zo doorgaat zometeen ook op het MBO, of zelfs de werkvloer!

In deze theorie zijn gevaccineerden dus een groter risico dan niet gevaccineerden, omdat zei zonder momentopname van de gezondheid overal in kunnen.
        Een ongevaccineerd persoon met corona komt dus nergens in, maar een gevaccineerd persoon wel..

Dit in combinatie met de snel afnemende effectiviteit van het vaccin, maakt dat ik hier een grote risicofactor zie.
        Wat denken jullie?

Peace, Neder.

Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

Comment

• Eerstekamerlid
          Eerstekamerlid commented
          Editing a comment
          Helemaal eens. Ze wanen zich onsterfelijk dus het side effect kan wel eens mooi uit gaan pakken. Beter gezegd het is een kwestie van tijd voor we weer op slot gaan.

Sta je dan met je spuit, beseffend dat je weer een goedgelovige Thomas bent geweest die zich voor de zoveelste keer heeft laten naaien en nu met een onbekende deels werkende substantie in zn flikker zit.
          Benieuwd welke vingerwijsbocht er binnenkort gevonden wordt.

Het mooiste van nog niet met die poppenkast meegedaan te hebben is toch wel dat je altijd nog een plan B hebt waar je als gevaccineerde al je kaarten al op tafel hebt gegooid..

Tijd zal t leren.

• Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          2 ( twee) farmaceuten hebben al een coronapil, dat is een virusremmer.

Plan c dus.

• Zabuza
          Zabuza commented
          Editing a comment
          Had voor mezelf ook al uitgemaakt dat ik liever niet tussen de QR codes sta. Had ook al lang schrik voor alle cowboys die zich veilig voelen door het gebrek aan info. Van mij moet ge geen schrik hebben, ik ben gevaccineerd zeggen ze dan. Blij dat het terug achter een masker is, anders zou ge die duffe glimlach nog moeten aan zien ook. Ik vind dat ik behoorlijk goed werk lever om viruscirculatie tegen te gaan. En dat lijkt me een goede strategie te zijn ten tijde van een wijdverspreid virus.

Ik wil geen vaccin (is zelfs niet mijn verstand dat hier het hardst tegen in gaat, eerder mijn hoger bewustzijn of whatever the fuck het heet) en evenmin een virale infectie oplopen. Ik heb bij alles wat ik doe mijn genetisch gehandicapte zoon in gedachte. Is hij gevaccineerd heeft men me ook al gevraagd. Interessante vraag. Een kapot DNA inspuiten met een experimenteel vaccin. Neem er een secondje voor en bedenk u of ge die vraag nog eens wil stellen.

De rit die we leven noemen. Heren en dames ik ben graag onderweg met jullie allemaal. We leren op school over de verre en nabije geschiedenis. History is in the making zeggen ze dan en jawel we zitten er diep in.
      Bezig...
      X