Corona

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Eerstekamerlid
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 5066

    #286
    Belgiƫ 268 dooien op dikke 5000 besmettingen..
    Die rode duivels blijven je verbazen.
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment


    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Is toch een dikke 5,2%. Dat is wel flink.
  • batmeid
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2012
    • 1317

    #287
    sigpic it is just a flower

    Comment

  • Nonsense
    Super Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jul 2015
    • 1724

    #288
    EoEofg3XIAIvZUS.jpg

    Comment


    • Zabuza
      Zabuza commented
      Editing a comment
      Die maskers zijn niet altijd even aangenaam. Mijn ervaring met de hoest- en niesetiquette van het gros van de bevolking doet me in deze tijd toch naar jawel dank u masker neigen. Voor mijn job kom ik dagelijks in aanraking met enkele honderden mensen met niet altijd evenveel afstand om het veilig te houden. Hoeveel mensen er nog steeds ook bewust in uw persoonlijke ruimte komen doet me ook de wenkbrauwen fronsen. Mijn vrouw en jongste kind zijn hoogstwaarschijnlijk een vogel voor de kat als ze besmet geraken. Dat doet een mens ook anders naar het hele gebeuren kijken. En ja ik besef dat niet alle maskers even goed beschermen. Maar wat zou ge zelf prefereren, niezen recht in uw gezicht of met een handdoek tussen? Of gewoon lekker in de handpalm. Fuck die elleboog of handrug ...
      Last edited by Zabuza; 1 December 2020, 15:29. Reden: etiquette ipv etikette dank u autotype

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      komt ni goe

    • Zabuza
      Zabuza commented
      Editing a comment
      Maar jawel Remco Gewoon goed handen blijven wassen. Zeker ook voor het plassen.
  • Kweekfreak
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2019
    • 154

    #289
    Moet dat ding nu niet vergeten bij een boodschapje, voor dat je het weet ben je niet welkom meer in de supermarkt

    Comment

    • Rietslang
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2015
      • 2171

      #290
       
      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

      Comment

      • Nederhigh
        Super Grower
        Lucky Member
        • Apr 2012
        • 1830

        #291
        Hehe, even over die zorgbonus he
        Mijn pa werkt 3 uur in de week als klusjesman bij een zorgbedrijf dat zich specialiseert in thuiszorg...
        Hij doet dus zelf niks met zorg, maar vervangt af en toe een lamp op een locatie.. Onderhoud de cv's, sloten etc..
        Hij krijgt v/d week een brief dat hij recht heeft op 1000 euro zorgbonus...
        Lekker geregeld!

        Comment


        • Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          Goe verdiend das 333,333 pingelings per uur !!
      • Remco
        Exquisite Grower
        • Jul 2018
        • 7399

        #292

         

        Comment

        • beowulf
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 6495

          #293
          10 gram voor wie op oudjaar ne politiedrone uit de lucht schiet.

          Comment


          • Nonsense
            Nonsense commented
            Editing a comment
            Waarom zou je dat doen dat is om corona onder controle te houden .

          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Ik leg mijn 12 shooter alvast klaar, effe nog telescoop afstellen en loop smeren.
        • Silas
          Admin
          Lucky MemberModeratorAdmin
          • Sep 2009
          • 1272

          #294
          denk je aan de regels beowulf

          Geintje natuurlijk. Ik doen der een gram bij
          Veel gestelde vragen over het forum
          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          ?
          420Shop.NL
          "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

          Comment


          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Hold my beer
        • beowulf
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 6495

          #295
          Kheb er gewoon genoeg van. Ma echt genoeg. Nooit ziet ons regering naar haar eigen. Al die kleinschalige lockdownfeestjes veranderen daar niks aan, da's dan het zwart schaap, maar elke natie heeft die feestjes en toch ging het hier zo slecht en zit er niet veel beterschap aan te komen. En wat is dan de oplossing? Onze persoonlijke ruimte nog wat meer inperken. Ik heb mijn taak gedaan in die eerste lockdown. Denk de meeste onder ons. De curve was naar beneden. Wat volgde waren slechte beslissingen en tekortkomingen van de overheid. Nog maar net verschenen in de krant, 110 000 reizigers uit rode zones in november. Een kleine 100 ervan zijn gecontroleerd, 12 positief. 110 000. En wat is hun oplossing? Een avondklok. En als dat ni werkt die avondklok vervroegen.
          En ondertussen wordt die financiƫle put dieper en dieper. Ik lig daar wakker van, blijkbaar die politici zo ni.

          Comment

          • Silas
            Admin
            Lucky MemberModeratorAdmin
            • Sep 2009
            • 1272

            #296
            We zitten in een oorlogsfase tegen een vijand die je niet kunt zien.
            Laten we ff nadenken daarover en daarna handelen! Je pakt eerst de vijand aan en daarna kun je weer verder met leven.
            Dat wij nog jaren last krijgen van dit virus heeft de pandemie in 1918 wel bewezen en in een totaal andere tijd. Ik moet eerst weten hoe lang dat vaccin werkt...

            Veel gestelde vragen over het forum
            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            ?
            420Shop.NL
            "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

            Comment


            • beowulf
              beowulf commented
              Editing a comment
              We leven in een ander tijdperk. Ik vind best dat ik mag klagen als ik niks mag, maar de toestand zie op de luchthavens. Daarnet nog Charleroi. Ik word dan de les gespeld door de overheid dat ik niet naar mijn ouders mag voor kerst want dat zal sowieso een derde golf opleveren terwijl die toestanden in Schiphol en nu Charleroi perfect volgens hun regels zijn. Daar heeft de oorlog niks mee te zien. Alsof dat een reden is om deze wantoestanden niet aan te klagen. Dat zou de overheid graag hebben, wel mooi ni. Hetzelfde met die avondklok. 0 wetenschappelijke achtergrond om zoiets in te voeren.

            • beowulf
              beowulf commented
              Editing a comment


              Hier, dat zijn ook mensen die de oorlog hebben meegemaakt wsl. Wacht nog maar een beetje, denk aan den oorlog. Klote politiek hier. Gaan we anders tellen hoeveel doses er naar elke kant van de taalgrens gaan?

            • Nonsense
              Nonsense commented
              Editing a comment
              Maak je borst maar nat vanaf Januari gaan de sterfgevallen weer omhoog tot maart zoals ze ieder jaar doen
              En dan gaan we ineens weer van besmettingen naar het aantal doden met alle propaganda die er bij hoort
              Wees er maar op berekent dat tot eind maart het alleen maar erger en erger wordt met meer vrijheidsbeperkingen .
          • Eerstekamerlid
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2013
            • 5066

            #297


            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment


            • Zabuza
              Zabuza commented
              Editing a comment
              Besmettelijker, niet dodelijker. Of lees ik ergens overheen? Ben benieuwd of ergens in februari een dodelijkere variant komt bovendrijven.

            • Rietslang
              Rietslang commented
              Editing a comment
              The road is the goal..
          • beowulf
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 6495

            #298
            139412054_10164593508410055_4050385292219858357_n.jpg

            Comment


            • Rietslang
              Rietslang commented
              Editing a comment
              Junior Bush, Obama en lady Gaga van de Aldi

            • Voor het eerst
              Voor het eerst commented
              Editing a comment
              Zat gisteren toevallig naar geubels te kijken... vandenaldi....
          • Eerstekamerlid
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2013
            • 5066

            #299
            In Noord-China wordt sinds kort anaal naar corona gespeurd. Via een monster uit de anus kunnen volgens Chinese wetenschappers covidbesmettingen worden aangetoond bij mensen die bij de vertrouwde keel- en neustest foutnegatief testen.



            ​​​​​​Geyl.
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment


            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Dan maar geen voetreis over de Chinese muur!!!!!!

            • WittiW
              WittiW commented
              Editing a comment
              Noord China, is sowieso niet echt "the place to be". Ongetwijfeld erg efficient.
          • batmeid
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2012
            • 1317

            #300
            sigpic it is just a flower

            Comment

            Bezig...