Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Iedere 6 maanden een prikje andrs mag je niet meer naar de kroeg. En dat wordt straks ok het OV School Supermarkt Werk etc
    Het testen zal komen te vervallen zoals Mona Keizer al heeft aangegeven.

000111aa.JPG

Comment

is111.png
      is2222.png

iss333.png

Bronvermelding : haaretz.com
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

• QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Nu in Nederland: 4 van de 5 gevallen in het ziekenhuis zijn ongevaccineerden.
        Last edited by QnQ; 19 October 2021, 07:13.

Er wordt nogal ruimhartig met de term ongevaccineerd omgegaan en ook de theorie blijkt wat anders dan de praktijk, zie bijlagen:
      Attached Files

Comment

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Bizar!!

Oorspronkelijk geplaatst door Eerstekamerlid View Post
      Die linkjes van herstelderepubliek hebben een beetje hoog Xander nieuws gehalte wel
      https://www.martinvrijland.nl/nieuws...mayaXjZ0zQnS7m Xr77tLu-XTSNgq9jgw0

Last edited by vishaka; 2 October 2021, 17:19.

Comment

Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

Comment

Comment

• Eerstekamerlid
            Eerstekamerlid commented
            Editing a comment
            Wat is op tijd en wat is aan de beurt?
            Het is zo'n algehele clusterfuck over de gehele linie dat het niets dan loze woorden zijn. Met de huidige vaccinatiegraad zouden we al een r van ruim onder de 1 moeten hebben maar dat is ook niet gebleken.

En dan kom je aan de beurt, wat dan? Sinds het begin vd pandemie nog geen 150 mensen onder de 50 deaud eh. Bevolking is vorig jaar ook lekker stug doorgegroeid dus daaraan zal het ook niet hebben gelegen.

Mocht je het krijgen ben je iig beter beschermd dan met al die waardeloze vaccins bij elkaar. Het mag niet eens een
            vaccin heten zo vaak moet er blijkbaar
            bijgeprikt worden.

Wie bang is om dood te gaan is eigenlijk bang om te leven. Zo is het ook.

We gaan het zien allemaal. Voorlopig zitten we al 1,5 jaar naar een bijzonder slecht toneelstuk te kijken wat in het bedrijfsleven garant zou staan voor 7e faillissementen en minimaal 666 reorganisaties.

• vishaka
            vishaka commented
            Editing a comment
            "Wat is op tijd en wat is aan de beurt?" Oow.. ik interpreteerde Q's profetie als "Je komt vanzelf aan de beurt met die Prrrrrik!" Maar idd .. hij zal het voorgewende virus bedoelen!

• Nonsense
            Nonsense commented
            Editing a comment
            De gemiddelde sterfteleeftijd van covid is hoger dan dan de gemiddelde leeftijdsverwachting en met een IFR van 0.15 (van de WHO) zijn deze maatregelen niet nodig .

reasons.png
          Bron: https://www.reddit.com/r/HermanCainAward/
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

• Brandnetel
            Brandnetel commented
            Editing a comment
            De grote vraag hier is, wie is 'you'? Ik voel mij alvast niet aangesproken.

• Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Ook dat gebeurt met een reden

• Nonsense
            Nonsense commented
            Editing a comment
            De mensen die in 1935 naar staatspropaganda luisterden konden er ook niks aan doen ze hadden gewoon een andere perceptie.

New elements in the Wuhan lab-leak debate

Comment

Ik ben blij dat ik mijn ouders niet meer heb - ja da's een voorrecht nu. Ik moet er niet aan DENKEN dat ik ze in deze strijd had moeten bijstaan. En ik weet al hoe het zou zijn gegaan: mijn pa had zich fel tegen de prik verzet en zou zich hooguit overgeven als ie zijn bankrekening verloor (zelf zal ik waarschijnlijk op straat belanden). Mijn ma had zich zonder nadenken en vol vertrouwen naar de galg gehesen. Dat gaf eerder al oorlog toen haar charitatieve inborst bloed wilde doneren - het was eigenlijk de enige echte oorlog in hun huwelijk.

Ik ben mijn pa en mijn zussen zijn mijn ma.

Comment

• Eerstekamerlid
              Eerstekamerlid commented
              Editing a comment
              Ik ben eerder blij dat ik geen kinderen heb. Niks te verliezen toch? Na mij de noodvloed en m'n leven is sowieso al vele malen leuker dan ik ze ooit zou kunnen bieden.

Je zal geboren worden met een QRcode op je hoofd en de wetenschap dat je opgroeid in een islamitische heilstaat zonder woningen en algehele afbraak in de sociale sector.

Mooi man. Times are changing en na de aanstaande burgeroorlog zijn we covid al lang weer vergeten joh.

• KnetterMug
              KnetterMug commented
              Editing a comment
              Eerstekamerlid zo denk ik er ook over, wordt een zooitje hier op aarde.

• Remco
              Remco commented
              Editing a comment

Emmy winner Marc Pilcher dead at 53 of COVID-19

He was double vaccinated and had no underlying health conditions

Marc Pilcher died of COVID-19 on Sunday at the age of 53. He was double vaccinated and had no underlying health conditions, according to his agency Curtis Brown.

"It is with the deepest of hearts we confirm that Marc Elliot Pilcher, Academy Award Nominee and Emmy Award winning hair and makeup designer/stylist, passed away after a battle with Covid-19 on Sunday 3rd October 2021," his family told Variety in a statement via Curtis Brown.

https://www.foxnews.com/entertainmen...53-of-covid-19

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lareb: 10.000 meldingen menstruatiestoornissen na coronavaccins

EN BOSCH (ANP) - Bijwerkingencentrum Lareb heeft tot nu toe bijna 10.000 meldingen ontvangen van menstruatiestoornissen na coronavaccinatie. De klachten lopen uiteen van het uitblijven van de menstruatie, hevige menstruatie, tot doorbraakbloedingen. Ook zijn er klachten over bloedingen na de overgang, maakte het bijwerkingencentrum bekend.

https://www.zeelandnet.nl/nieuws/lar...-coronavaccins
            Last edited by Nonsense; 5 October 2021, 09:22.

Comment

• Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Vraag ik me toch af wat er bij de mannen aan mankeert.

Met 0 meldingen, begin ik mij zorgen te maken!

• Eerstekamerlid
              Eerstekamerlid commented
              Editing a comment
              Last edited by Eerstekamerlid; 5 October 2021, 22:13.

[quote: @Eerstekamerlid]Mannen?
            De algehele stand van t land maakt wel duidelijk dat die bijna uitgestorven zijn.[/quote]

De overgebleven restjes willen ze ook nog wegwerken: castratie kan mannen helpen langer te leven blijkt uit onderzoek op balloze male schapen (see below).

En ze dringen ook aan op het injecteren van mannen met het vrouwelijk geslachtshormoon progesteron om het vermeende "Covid-19" te behandelen: https://thenationalpulse.com/breakin...vid-treatment/

Pure gekte zijn we in beland... pure gestoorde gekte.. tsja, volgens mij moet je ergens tegen bestand zijn om dit te kunnen verteren (voor veel te veel).

Attached Files

Comment

Ik ken beroepsmatig nogal wat vrije school mensjes en die hebben dus serieus gewoon een hekel aan kalende mannen omdat die teveel testosteron zouden hebben.
              Op een uitzondering na zijn ook al die gasten gesteriliseerd na het fokprogramma afgerond te hebben.
              Die hebben dus letterlijk en figuurlijk geen ballen meer. Die havermelk zuipende bakfietshoeren zwaaien de scepter en Koos klootloos huppelt er een beetje achteraan.
              Die zouden een verkrachting van het eigen kind door een asielzoeker nog relativeren uit gutmenschelijkheid.

Jarenlang moeilijk doen over elke vaccinatie (pap enzo) en nu in corona tijd staan ze vooraan. De lafbekken.

Ze zijn ook groot fan van kinderen met hormonen behandel zo rond de 11/12 omdat het meisje of jongetje zich al dan niet met zichzelf kan identificeren. Mengele zou er een stijfje van krijgen.
              Vind dat shocking. Laat dat kind gewoon zelf uitvinden welke kant die op wil ipv van huis uit promoten. Is toch soort modeverschijnsel binnen dat incestueuze clubje staatsmongolen. Dat worden de nieuwe, Jette, Verhoeven, Paternotte, Sjoerdsma en Klavertjes. Daar ga je alleen met een hele smerige oorlog nog vanaf komen.

En tot die tijd zijn we fucked.

​​​​
              ​​
              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.

Comment

Er is een grote actie gaande wereldwijd, achter de schermen....................

Er komen dodelijke bewijzen naar voren dat Covid19 een uitgezet plan is door een 38-tal verknipte biljardairs. Die zitten nu min of meer in een wurggreep kan ik me voorstellen. Zintuigen op scherp de komende tijd want dit gaat wat teweegbrengen en indien niet dan is de mensheid opgegeven.

Dit lijkt mij het begin van het eind al heeft het zijn tijd nodig. Je kunt niet verwachten dat een decennialange plandemie-voorbereiding zonder berekening in 1 klap uit het veld geslagen kan worden. Daar loert gevaar aan. Luistert u zelf!

Twee video's.
                Ik weet niet wat ik als eerste aanraad, dus zie maar... (11 en 6 october) - ik heb zelf eerst 11 gezien en daarna 6 (ik denk dat elke volgorde wel als een bom inslaat lol)

6;
                https://rumble.com/vneuld-breaking-n...QMmJzOzaC62cdQ

11;
                https://www.bitchute.com/video/LvkOq...wt2wghyZJCp7ow

UPDATE:
                Voor iedereen die een interessante discussie wil volgen over deze huidige "Shadow Government" ontwikkelingen (met vermoedelijk blijvende updates):

Today I am watching a Stew Peters show where a whistleblower has the "goods" on the shadow "snake head" that planned the plandemic. I am not able to embed the video. My spidey sense says this may be a BIG DEAL? I heard in this video that Phillippe Argillier considers he is the leader in an alternative parallel government (parallel to the "shadow government"). I am sure this is a "World" Government he means.... 10/11/2021 Shadow Government: Databanks Expose Global Evil and Corruption
                Last edited by vishaka; 17 October 2021, 18:21.

Comment

• QnQ
                  QnQ commented
                  Editing a comment
                  Aahja tis 5G natuurlijk
                  En de QR code is ook van de duivel.
                  Vroeger werd dat ook gezegd van de streepjescode op producten.

En ondertussen loopt iedereen met een GSM in z'n zak waardoor elke stap in je leven te volgen is.
                  Maar het kwaad zit in een virus/vaccin natuurlijk, dat zit niet in dingen die toch wel makkelijk zijn.

• kelderkastje
                  kelderkastje commented
                  Editing a comment
                  Dat virus moet momenteel vooral anti vaxxers hebben. Lijkt me doelbewust.

• vishaka
                  vishaka commented
                  Editing a comment
                  Ze vallen meer en meer door de mand die bron die ik hier deelde. Was ff een moment van hopium joh! Maar met het instandhouden van de besmettingsleugen is het feestje over voor me ... heb ze er mee geconfronteerd en wie weet was de generaal uit het gesprek gewoon onwetend over het niet-bestaan van Covid. Dus er is nog geen afronding. Excuseer alvast voor deze waarschijnlijke flater! *ik refereer aan de video van vandaag met Maria Zack, de Philippe en de 2 ex- generaals (alsof iemand weet waar ik het over heb haha)

3d2b0a74b85934c1.jpg

Comment

• parakweker
                  parakweker commented
                  Editing a comment
                  Username checks out...

Colin Powell ook doodgeprikt.

Comment

• Rreppellsteeltjam
                  Rreppellsteeltjam commented
                  Editing a comment
                  Gone by de covid.

• vishaka
                  vishaka commented
                  Editing a comment
                  Ja het houdt niet op. En msm (mainstream media) maar welbewust zijn kop de andere kant opdraaien. Het is een satirische klucht die een krankzinnige verhouding uitbeeldt.

• Eerstekamerlid
                  Eerstekamerlid commented
                  Editing a comment
                  Wel grappig dat de NOS als laatste vermeld dat ie aan corona bezweken is maar dan niet opscheppen over z'n dubbele jab.
              Bezig...
              X