Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wat ik denk is dat ik me grote zorgen maak over de toekomst en dat we klemtonen in deze plandemie geheel verkeerd leggen. Zowel de "reguliere media" als de "(gecontroleerde) alternatieve media" zijn zogenaamd in conflict met elkaar uitgedrukt in cijfers, grafieken en tabellen die het aantal besmettingen aan hun kant moeten krijgen. Dat conflict is een gecontroleerde afleiding van waar het daadwerkelijk om gaat....

De besmettingsleugen moet ontkracht worden en dat blijf ik zeggen. "Virussen" zijn niet besmettelijk. Een "virus" is een lichaamseigen reactie op (collectieve) omgevingsvervuiling waardoor het lichaam zich gaat inzetten om dit op te ruimen en aldus ziek wordt. De hele besmettingstheorie is gebaseerd op leugens en de fraude van Louis Pasteur die in zijn dagboeken en op zijn sterfbed heeft toegegeven dat al zijn onderzoeken op fraude berustte en dat Bechamp - de tegenstander van zijn tijd - met zijn terreintheorie de enige was die het bij het rechte eind had. Germ theorie (Pasteur) versus Terrain theorie (Bechamp).

Waarom ik denk dat dit belangrijk is?

Kijk, Bill Gates heeft onlangs een pokkenvirus bioterreur aanval voorspelt. Hij voorspelde ook Covid en kort daarna was er Corona. Dus we kunnen binnenkort een (zogenaamd superbesmettelijk) pokkenvirus verwachten. Dat kan dan wel eens een heel stuk dichter bij huis komen dan het onzichtbare bijna niet-bestaande Corona. Goed, wij weten nu dat virussen niet besmettelijk zijn dus we laten ons straks ook niet verleiden tot de pokkenprik, toch?

De virus- en besmettingsleugen wordt nog veel te veel in stand gehouden door bijna alle gecontroleerde media en d.w.z. dat veel wappies nog min of meer geloven in het bestaan van het virus en daarmee haar besmettelijkheid. Dit wil ook zeggen dat ALS er zich straks een zichtbaar/voelbaar/tastbaar "zogenaamd virus" zoals het pokkenvirus (gruwelijke beelden van deze ziekte over het hele lijf) gaat aandienen ... velen "om zijn" om de prik te nemen en dat er daarbij ook geheel legitiem een verplichting tot prik kan worden opgelegd, uiteraard bevestigd door de controlled opposition. DAT is precies waarom Martin Vrijland het steeds gemunt heeft op de gecontroleerde alternatieve media en dat deze de besmettingsleugen in stand houden! Dit tot onbegrip van vele wappen helaas....

Maar euh... waar gaat dit hele geprik dan wel om?

Last edited by vishaka; 9 November 2021, 19:46.

Comment

Als virussen niet besmettelijk zijn, hoe zit dat dan met die griep golven ?
      Toen ik nog werkte was er steevast wel een moment in het jaar , waarop ik en een aantal collegas ziek werden. (griep)

Verder snap ik werkelijk niet hoe het mogelijk is dan mensen leugenaars als de jonge en rutte nog geloven, en de modellen van het rivm, die er tot nu toe alleen maar steeds naast zitten.

Duidelijk is helaas hoe makkelijk het is om veel mensen bang te maken, voor een virus waar nog steeds niet meer mensen aan dood gaan als aan de griep.

Van dissel gaf dit ook toe. Zo gaven in het begin ook de jonge en rutte toe dat de meeste mondkapjes niet helpen. (n95 wel iets)

We gaan naar de klote, en de meeste van me landgenoten willen het niet zien.

Ook niet dat de eigenaren van de media ook de eigenaren van de banken zijn.

Mijn fout , dat ik dacht dat de meeste mensen een gezond verstand hadden.
      Lets not criticize but legalize

Comment

• vishaka
        vishaka commented
        Editing a comment
        Gps Ik twijfel er niet aan dat we van mens tot online modificeerbare robots worden getransformeerd en dat we op de startblokken staan van de transhumanistische revolutie. Met CRISPR tech (een enzym in de vorm van een vaccin) kun je alles in het lijf aanpassen zoals je een programma kunt herprogrammeren. Ik weet niet in hoeverre ze dit allemaal (al) onder controle hebben maar ik ga er volledig in mee dat we momenteel pro-actief besmet worden via de PCR test maar ook via de prik om zo op een gewenst moment een zoveelste golf te implementeren die dan kan aantonen hoe vreselijk besmettelijk dat virus dan zogenaamd wel niet is.

• Gps
        Gps commented
        Editing a comment

• vishaka
        vishaka commented
        Editing a comment
        Gpshttps://www.youtube.com/watch?v=cTtIPBPSv0U&t=11s

Hugo heeft het ook niet gemakkelijk.
      Hij moet de ongevaccineerden er van overtuigen dat de vaccins werken, zodat ze zich laten vaccineren. En de gevaccineerden er van overtuigen dat de vaccins niet werken, zodat ze een booster nemen.

Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

Comment

• Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Daar heeft ie spin doctors voor, easy peasy.

• shivaman
        shivaman commented
        Editing a comment

Is het niet tof om aan dit topic een booster polletje vast te prikken?

Begint nu toch ter ere van de toekomst over meerdere flanken serieuze competitie te ontstaan..
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.

Comment

Ik dacht meer aan;

- Jamais.
      - 1 genomen daarna spijt.
      - 2 genomen.
      - 2 genomen, nu spijt.
      - Booster 1
      - Booster 2
      - Booster
      - Enz enz..
      JD zal nog wel ff bestaan toch?

Comment

• vishaka
        vishaka commented
        Editing a comment
        Straks/soon zijn er alleen nog maar booster-gewilligen online want zonder QR code kom je niet meer het internet op.... oopz.

• Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Effe afkicken dan, win win, alles gaat zoals het moet
        Hopelijk nog tijd genoeg te leren kweken

Huisarts naar mijn hart...

Nederlandse huisarts spreekt zich uit over de Gifcocktail... hij windt er geen doekjes om en ontkracht ook nog eens goed de besmettingsleugen (virussen zijn niet besmettelijk) en dat laatste schopt natuurlijk het hele fundament onder elke maatregel en discussie weg.

Arts spreekt zijn zorgen uit tijdens een gemeenteraad in Horst a/d Maas

Comment

• Eerstekamerlid
        Eerstekamerlid commented
        Editing a comment
        Je kunt niet het gemiddelde nemen van verschillenden opvattingen...

Waarheid als een koe.

Kliene analyse natuurlijke immuniteit vs vaccinatie.
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

Comment

Het debat in is geopend: de minister van Volksgezondheid wil dat het covid-19-vaccin verplicht wordt voor iedereen.
        (ongeprikte zorgmedewerkers worden ontslagen vanaf 1 april)

En de kudde slaapt rustig verder....

Comment

En terecht. Fokkin ongevaccieerde. dwarsliggers die met 13% meer resultaat genereren dan de 87% bukkers.

Comment

• Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Ja, ik ga altijd voor resultaat, kheb ook last van de rug, dus ik pak de zeep niet meer op!

Zeer de moeite waard als je je eens moet verdedigen. ALLES is illegaal!! (ook de replies zijn de moeite waard)

"Medewerkers GGD medische informatielijn storten neer bij juridische confrontatie"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vishaka View Post
            Zeer de moeite waard als je je eens moet verdedigen. ALLES is illegaal!! (ook de replies zijn de moeite waard)

"Medewerkers GGD medische informatielijn storten neer bij juridische confrontatie"

https://rumble.com/vors1n-medewerker...e-confron.html
            Dat is dus het probleem, de houding ik doe slechts mijn werk. Geweldig hoe hij ze helemaal klem lult.
            Lets not criticize but legalize

Comment

• vishaka
              vishaka commented
              Editing a comment
              Ja, inderdaad geweldig.

Uitspraak van de dag:

"het heeft helemaal geen zin of je wel of niet gevaccineerd bent", aldus NPO-persoonlijkheid Diederik Gommers van het OMT (en IC afdelingshoofd)

Gommers spreekt vrijuit nu bekend is geworden dat hij het OMT zal verlaten. WAT KAN EEN MENS VERANDEREN IN KORTE TIJD!

Diederik Gommers op
            @radio1be
            op 17 november

https://twitter.com/Berttakesphotos/...159708691?s=20

Last edited by vishaka; 18 November 2021, 20:12.

Comment

• vishaka
              vishaka commented
              Editing a comment
              Ah ok, was al bang dat ik de enige was die het zag. Ik ben dus publiekelijk gebrandmerkt omdat ik associaties maakte met de jodenvervolging en haar stapsgewijze uitsluiting (waarschuwing gehad). Het zal niet meer gebeuren baas.

• Silas
              Silas commented
              Editing a comment
              Wel eerlijk blijven.

Je hebt geen waarschuwing gehad, maar een straf. Voor de woorden nazi's, concentratiekamp(en) in dit topic.
              Het is totaal onacceptabel om dit te doen. Je mag zeggen wat je wil in dit topic, maar van de 2e WO blijf je vanaf en blijft in de geschiedenis.

Als kleinzoon van een overlevende is dit erg persoonlijk. En nu zullen bepaalde personen daar wel misbruik van maken...zoals te verwachten is.

• Urban
              Urban commented
              Editing a comment
              kolere wat een gejank allemaal weer ohnee de tweede wereld oorlog ohhhh wat erug zeg, nazi , joden ohhhhhh neeeeehhhh wat een leed er sterven gvdomme dagelijks mensen in ellende.

Ik twijfel er niet aan dat we van mens tot online modificeerbare robots worden getransformeerd en dat we op de startblokken staan van de transhumanistische revolutie. Met CRISPR tech (een enzym in de vorm van een vaccin) kun je alles in het lijf aanpassen zoals je een programma kunt herprogrammeren.
            Ik heb met CRISPR gewerkt. Het is vrij moeilijk om dit te doen en je zult stamcellen moeten bewerken, en die weer terugplaatsen. Zelfs in planten komt het voor dat planten het nieuwe DNA naar buiten werken en gewoon doorgaan zoals ze gingen. Eigenlijk zou je een organisme vanaf 1 cel moeten heropbouwen. Klonen dus. Da's pokke veel werk.

Om dat te doen in een volwassen mens zul je in het beenmerg moeten komen. Met het risico dat je alsnog niet alle cellen te pakken krijgt. Het duurt dan ongeveer 4 jaar voordat je effect ziet. Met gigantische kans op mutaties, vandaar dat het verboden is om er mee op menselijke cellen te experimenteren in Europa en de VS.
            De eerste die er een vaccin van maakt, krijgt van mij een zak met geld. Dat betekent namelijk dat ik de haren op mijn hoofd terug kan krijgen, dat ik eeuwig zou kunnen leven en dat ik elke vorm van kanker zou kunnen genezen. Ik teken er voor!
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

• Eerstekamerlid
              Eerstekamerlid commented
              Editing a comment
              Waar haar groeit kunnen geen hersens zitten is me altijd verteld. Hij moest wel kaal zijn als proefkonijndresseur.

• vishaka
              vishaka commented
              Editing a comment
              Ja, dan heb je vast met CRISPR CAS 9 gewerkt.
              Inmiddels is het gehele menselijk genoom in kaart en kun je dit vrij snel voor ieder individu doen.
              Met CRISPR CAS 12 kun je als met een Word tekstverwerker 'zoeken, vinden en vervangen' doen.
              Dat betekent dat je elk stukje DNA aan kunt passen.

We hebben het niet over nieuw DNA, maar over het aanpassen van DNA. En nee, er wordt niets naar buiten gewerkt. Bovendien bouw je de mens niet van a tot z op vanuit de stamcel, je modificeert het DNA van de reeds bestaande mens.

• LR2
              LR2 commented
              Editing a comment
              uhuh vishaka.. En hoe moet die CRISPR in een cel komen? In elke cel komen?
              Je gaat een biochemicus en ex-celbioloog de les lezen over genetica en celbiologie?
              In sikkelcel ziekte is CRISPR al toegepast, maar hierbij was het nodig(!) om stamcellen aan te passen, zodat bij het vervangen van de foute oude cellen, de met CRISPR gerepareerde cellen hun plaats innamen.
              Als het effectief mogelijk is, dan zou ik er van weten. Dat is research wat je niet achter gesloten deuren kunt uitvoeren, zelfs niet als je een hele overheid achter je hebt staan.
              Je kunt dit niet vrij snel voor ieder individu doen en de word tekstverwerker werkt per cel, op celniveau, voor zowel 9 als 12. Je kunt wel grotere groepen cellen tegelijk behandelen en van daaruit de geslaagde cellen opkweken tot een veelvoud.. Maar dan nog zul je die moeten transplanteren OF direct in het juiste weefsel, OF direct in het beenmerg.
              Het is niet een kwestie van 'gooi stofje A in het lijf en voeg stofje B toe' zoals sommigen denken. Als het zo makkelijk was, dan zat ik nu cocaine te kweken in reactorvaten zoals men bier brouwt en was ik miljardair in plaats van biochemicus die werkt voor een baas. Geloof me, ik heb 't geprobeerd. Ik heb maanden gespendeerd om die heilige graal te vinden. Het kan feitelijk, met de middelen die we nu hebben, gewoon niet.
              Als je stelt dat het wel kan, dan daag ik je uit: Er zijn talloze biologische stoffen die soms wel een miljoen euro per kilo op kunnen brengen. Nu worden die door de farmacie voor gigantische bedragen geproduceerd. Als je de wijsheid hebt, pas die toe en dan beloof ik je dat je binnen een half jaar rijker bent dan Elon Musk.
              Laten we wel wezen, opnieuw met dit voorbeeld: Als het werkelijk zou kunnen en geld speelt geen rol, dan had Jeff Bezos nu haar, en dan had Elon Musk geen haartransplantatie hoeven doen. Of dan was Putin niet langzaam aan het sterven door kanker. Als die drie grootsten der aarde er geen gebruik van kunnen maken met letterlijk miljarden tot hun beschikking.. Waarom zouden ze dat dan niet doen? In het geval van Putin betekent dit letterlijk leven of dood binnen een paar jaren.. Als hij dat nu zou kunnen stoppen, waarom dan niet?

Oostenrijk vaccinatieplicht..

​​​​Binnenkort ook bij u in het theater.

Befehl ist befehl.
            Godwinnen is natuurlijk kansloos maar ***** zou met terugwerkende kracht nog een een ondergronds stijfje krijgen van deze poppenkast en zn volgers.

Man man man wat een wereld.
            Last edited by Silas; 19 November 2021, 12:49.

Comment

• Eerstekamerlid
              Eerstekamerlid commented
              Editing a comment
              Er mist nog een sterretje. Nu staat er Karel.

• vishaka
              vishaka commented
              Editing a comment

Ik persoonlijk ben voor de algehele vaccinatie plicht voor iedereen vanaf 3 jaar gewoon door knallen heb ook wel weer eens zin in een processie optocht net als in Portugal, beetje tapas vreten en bier zuipen stelletje wappies ghehehe

bukake op je reet

Comment

Bezig...
            X