Corona

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Eerstekamerlid
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 5066

    #376
    Beetje oud al 3..
    Ben persoonlijk meer voorstander van het ongeboren kind met week 32 al veiligheid te bieden alvorens het aan de pandemie bloot gesteld wordt.

    ​​​​​​En alle dieren ruimen uiteraard. De mutaties vliegen om de oren.
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment

    • vishaka
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Jul 2017
      • 270

      #377
      Zeer goede PCR test compilatie hier (met al haar gevaren);

      https://tsg-referendum.ch/en/the-cov...or-your-brain/

      Comment

      • Eerstekamerlid
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2013
        • 5066

        #378

        Jammer dat ie na z'n vertrek pas z'n bek open trekt.
         
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment

        • batmeid
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2012
          • 1317

          #379
          3600€ boete voor weigeren vaccinatie en 1500 € weigeren booster in Oostenrijk. Maar voor de rest geen plicht ofzo.
          sigpic it is just a flower

          Comment

          • vishaka
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Jul 2017
            • 270

            #380
            WTH ^^^^

            Hier ook minder nieuws.
            Laatste ding uit Australia:

            Mensen worden tegen hun wil uit hun huizen gehaald en door de military naar kampen gebracht, het gaat hier om 9 positief getesten en om 38 hen omringenden (die dus close contact hadden met deze 9)) ...

            Met Stew;



            TIP:
            - laat je phone thuis
            - betaal contant



            Comment


            • vishaka
              vishaka commented
              Editing a comment
              PS: dit aussie scenario is sinds enkele maanden ook in Nederland mogelijk, ik herinner me de nieuwe wetten.

            • Brandnetel
              Brandnetel commented
              Editing a comment
              Martial law, bedoel je?
          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #381
            DUSSSS
            God was never on your side..

            Comment


            • belladonna
              belladonna commented
              Editing a comment
              Inow iT So Goodby sweet hart

            • Eerstekamerlid
              Eerstekamerlid commented
              Editing a comment
              So long, gayboys.

            • Urban
              Urban commented
              Editing a comment
              AAAAAAllleeeeejjUUUPPPAAHHHHHH
          • Gps
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2014
            • 1988

            #382
            Oorspronkelijk geplaatst door vishaka
            Zeer goede PCR test compilatie hier (met al haar gevaren);

            https://tsg-referendum.ch/en/the-cov...or-your-brain/
            Ik begin de moed op te geven. Te veel van mijn landgenoten vertrouwen en geloven nog steeds de overheid. Zijn te beroerd om te controleren of het wel klopt was oa de nos roept.

            Tegen zoveel desinteresse en domheid valt niet te vechten.

            Ik zit al te denken of ik antwoord kan krijgen van Maurice de Hond.
            Of de positieve testen nog steeds zijn op basis van een slecht opgezette pcr test. Zolang ze die foute test blijven gebruiken, zie ik niet hoe we hier ooit uitkomen.




            NOV 2020 - JAN 2021

            Last edited by Gps; 24 November 2021, 11:25.
            Lets not criticize but legalize

            Comment


            • Brandnetel
              Brandnetel commented
              Editing a comment
              De waarheid komt langzaam aan het licht...

            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Geef hem een energy drink, sloom gedoe.

            • Gps
              Gps commented
              Editing a comment
              Eindelijk komt de waarheid aan het licht, net op het moment dat mij de moed in de schonen zonk.
          • vishaka
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Jul 2017
            • 270

            #383
            Brandnetel

            Ik bedoel dit:


            Hier een paar;

            32.jpg

            34.jpg

            35.jpg

            36.jpg

            Comment


            • Gps
              Gps commented
              Editing a comment
              Daar gaan we weer corona hoort niet op de A lijst. Nu snap ik wel waarom ze het perse op die lijst wilde hebben.

            • Brandnetel
              Brandnetel commented
              Editing a comment
              Op de A lijst, terwijl het een IFR heeft van 0.16. De griep heeft een IFR van 0.15. Het staat samen op de lijst met Ebola en die heeft een IFR van 0.5. Maar ja, de vaccins moeten verkocht worden, hè? Verdienmodelletje....
          • vishaka
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Jul 2017
            • 270

            #384
            Gps en dan te bedenken dat dit Covid het nooit officieel geschopt heeft tot lijst A!

            Hier nog even die video die ik eerder deelde van het telefoongesprek met de GGD waar het aan bod komt: https://rumble.com/vors1n-medewerker...e-confron.html

            Reactie onder die video (van o.a. degene die het telefoongesprek voerde = Rectify):

            Schermafbeelding 2021-11-26 180009.png



            Comment

            • Remco
              Exquisite Grower
              • Jul 2018
              • 7399

              #385

              Comment


              • Hork
                Hork commented
                Editing a comment
                Men kan wel wappie worden van al die prikjes!
            • Nonsense
              Super Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Jul 2015
              • 1724

              #386
              zorg.jpg
              #wedoenhetvoordezorg

              Comment


              • Hork
                Hork commented
                Editing a comment
                Ja daar zakt je broek van af, want er is zat verdiend om flink in de zorg te investeren.
            • Nederhigh
              Super Grower
              Lucky Member
              • Apr 2012
              • 1830

              #387
              IMG_20211128_134847.jpg
              Eens ff wat natuurlijke immuniteit kweken.

              Comment


              • Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                Probeer te stoppen met roken, mag ik ook komen tongen ?

              • KnetterMug
                KnetterMug commented
                Editing a comment
                Hé klote nu kan je legaal naar de kroeg...

              • Eerstekamerlid
                Eerstekamerlid commented
                Editing a comment
                Moet je wel bereid zijn je fascistencode te laten zien.

                Dat gaat ongeacht de prikstatus niet gebeuren met dit hoofd.
            • vishaka
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Jul 2017
              • 270

              #388
              GOED NIEUWS!!!

              Er komt een internationaal tribunaal om de Covid scam bloot te leggen aan het einde van het jaar. Nu echt?!! Ja, dat is toch echt wat ik lees en hoor.... had alle hoop op Fuellmich al opgegeven want ik hoorde dat het was afgeketst door hem. Maarre uh...... er staat ons mogelijk wat goeds te wachten! Eindelijk gerechtigheid? Ik blijf skeptisch hoor.... maar het biedt perspectief.


              Reiner Füllmich: Aan het eind van het jaar komt er een internationaal tribunaal


              https://www.frontnieuws.com/reiner-f...aal-tribunaal/




              Last edited by vishaka; 29 November 2021, 04:08.

              Comment


              • Rreppellsteeltjam
                Rreppellsteeltjam commented
                Editing a comment
                O, da's nog 32 dagen.

                Daar kunnen we wel even op wachten.

                Komt de apocalyps dan ook?
                Hebben we het maar gehad hè.


              • Gps
                Gps commented
                Editing a comment
                Ik ben benieuwd, ik begon de moed tav fullmich ook al op te geven.

                Nu zie ik echter dat hij bezig is, net als hier met de buitenparlementaire onderzoekscommissie.

              • vishaka
                vishaka commented
                Editing a comment
                Op minuut 4 van Sitzung 80 spreekt hij het uit...
            • Urban
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2008
              • 4104

              #389


              ?? zou het?

              Comment


              • vishaka
                vishaka commented
                Editing a comment
                Een oude man in mijn straat zegt altijd "Elke generatie moet haar vrijheden opnieuw bevechten".

              • Eerstekamerlid
                Eerstekamerlid commented
                Editing a comment
                Wordt altijd vrolijk van dit soort berichten. Ga m ff de groepsapp in sturen. Kijken of we de inmiddels 30 jaar oude vriendschappen nog wat verder onder druk kunnen zetten..

                Als die pleurishoeren ergens in geslaagd zij. Is het wel verdeeldheid zaaien. Er is een hoop kapot gemaakt in 2 jaar.

                Chapeau voor de fuhrers. Well played sir.

              • batmeid
                batmeid commented
                Editing a comment
                Daarom de 5 g denk ik. En die vaccinatie PLICHT die er hier en daar al is bevalt me niets. MIJN LIJF!
                En mocht ik ondanks mijn gevoel fout zitten en kapot gaan aan sars-covid 19, so be it.
                Ik hoor ook niks meer over de "herd imunity ". En ondanks de +/-85%vaccinatiegraad zitten we net zo kut als vorig jaar.
                ( o nee die zijn natuurlijk allemaal niet gevaccineerd die druk op de zorg bezorgers)
                Want het vaccin is zoooo goed.
                Ik word ziek van de verpampering van de samenleving slappe hap kweken. En we zijn zelfs zo welvarend dat we ook de natuur verpamperen. Honderden vierkante mtr voer voor egels en buiten vogels. Vroeger ging het kaantjesvet in een schaaltje voor de vogeltjes, tegenwoordig verkopen ze hele beelden van aan elkaar geflansde vetbollen en trosgierst .
                En inderdaad eerste die verdeeldheid.
                Het moet kapot .
                Terug komende op de link in China gaat het inderdaad die kant op.
                En nog wat, ik ben geen virus ontkenner, er is corona en voor de één dodelijk maar voor de andere een stevige griep.
                En aantoonbaar bewijs voor de werking van het vaccin wat mij zou kunnen overtuigen is er ook nog steeds niet.
                En inderdaad er is veel veranderd in 2 jaar.

                Ow dear
                Last edited by batmeid; 2 December 2021, 12:25. Reden: Gaat je niks aan
            • Takketoelli
              Cronic Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Jan 2019
              • 3124

              #390
              "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
              "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
              "Ajeto" - Buurman en Buurman

              Comment

              Bezig...