Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    faff004acc0f6477.png
    We doen het voor de Zorg <<<<

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Tja, geen personeel

      Vanaf maandag schalen ze op

    b29c95ef7435c2f5.jpg
    Toch altijd nog mensen die proberen recht te praten wat krom is .

    Comment


      Gemiddelde levensverwachting NL;

      M. 79.7 jaar V. 83.1 jaar

      Gemiddelde leeftijd corona doden;
      M. 79.7
      V. 83.8


      T is een schande!
      Last edited by Eerstekamerlid; 9 December 2021, 07:14. Reden: Foutje. Die wijven worden ouder met corona.
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment


      • Nonsense
        Nonsense commented
        Editing a comment
        Dus met cojona wordt je ouder dan gemiddeld

      7cdeded4969583ef.jpg
      Toch vreemd. Tijd voor een booster.

      Comment


        Comment


          Politici reageren op “ongeloofwaardige doorstart Rutte 3”: “Nieuwe bezuiniging mes in de rug van de zorg”

          Vandaag hebben de onderhandelende partijen het nieuwe regeerakkoord gepresenteerd. Enkele oppositiepartijen zijn niet te spreken over de nieuwe kabinetsplannen. Zowel de PVV als de SP hekelen de structurele bezuiniging op de zorg. Er gaat in totaal bijna vijf miljard euro minder naar de zorg. Een mes in de rug van de zorg, aldus SP-leider Lilian Marijnissen.

          Ironisch genoeg heet het nieuwe regeerakkoord ‘omzien naar elkaar, vooruitkijken naar de toekomst’. Echter kan het eerste deel van die slogan wel worden geschrapt. Opnieuw kan de zorgsector weinig verwachten van een Rutte-kabinet. Dit tot onvrede van de kritische oppositiepartijen SP en de PVV. De laatste maanden hebben zij het afbraakbeleid van het demissionaire kabinet al veelvuldig aan de kaak gesteld, maar er gaat geen verandering komen

          Bron: https://www.dagelijksestandaard.nl/2...g-van-de-zorg/

          Comment


            Als we meer mensen als mij hadden, dan lukte dit de regering nooit.
            Vallen over een toeslagen affaire en dan gewoon door gaan.

            Mijn enige hoop is die Duitse Advocaat (Fuelmich) en zijn collega's, maar ik houd niet me adem in.

            De vlag gaat wel uit hier als Gorman en Drosten zich voor een rechtbank mogen verantwoorden.

            Verder word het ook tijd voor andere media, op typfen met de nos rt4 en sbs6.

            Beelden van mensen die dood op straat neervallen, wat grote onzin bleek en niets met corona te maken had.
            Maar nog steeds geloven veel mensen deze media.

            Een ziekte die nog steeds niet op de A lijst hoort. Maar de meeste zijn te beroerd en te lamlendig om zelf eens wat onderzoek te doen.
            Zelfs naar Maurice de Hond kijken, die wel gevaccineerd is, is al te veel gevraagd.

            Hoewel ik hoop dat er niemand ziek word, ook niet van bijwerkingen is dat misschien wel de oplossing om van het ongelofelijk domme (of is het luiheid? ) gedeelte van de bevolking af te komen.
            Lets not criticize but legalize

            Comment


            • Eerstekamerlid
              Eerstekamerlid commented
              Editing a comment
              Mwah, ik begin ondertussen beetje op een punt te raken dat ik echt begin te hopen op bijwerkingen.

              Ik bedoel, mensen die het terecht vinden dat ik straks een boete ga krijgen voor weigeren vaccin mogen van mij lekker aan de beademing.

              Leef en laat leven wordt steeds lastiger blijkbaar dus dan ieder het zijne wat mij betreft.

              Deze Poppenkast wordt U aangeboden door de gebroeders onvermogen alsmede het
              angstige publiek zonder hersens en eigenwaarde.

              De wal zal het schip keren maar de wal lijkt nog ver weg. Sneu.

            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Effe zandbankje regelen dan!

            • Eerstekamerlid
              Eerstekamerlid commented
              Editing a comment
              Als de zandbank niet naar Mozes komt moest Mozes maar zo snel mogelijk naar de zandbank. Netjes geankerd beetje koning spelen op m'n eigen niemandsland met een hengeltje en snorkel. Top.
              Alleen dat klote weer 70% van de tijd blijft ruk.

            "Antibody dependent enhancement".

            Een fenomeen waar de immuniteit van een bevolking voor een bepaald virus, vooral een snel muterend virus als corona, op de lange termijn aanzienlijk minder effectief is door veelvuldig gebruik van vaccins.
            Ik ben erg nieuwsgierig hoe dit zich gaat ontwikkelen de komende jaren.

            Tot nu toe heb ik het aardig bij het juiste eind gehad over de hoeveelheid vaccinaties, en de komst van een corona pas. Ik zei van beide al dat ze zouden komen voordat het in de politiek of media besproken werd, en ben vanaf het begin stellig tegen het halen van 3/4 prikken per jaar.

            Maargoed, ADE dus. antibody dependent enhancement.

            Je ziet nu al honderden studies die aantonen dat natuurlijke immuniteit beter is.
            Vooral opmerkelijk is dat men na een natuurlijke infectie meetbaar meer en langer antilichamen in het bloed heeft, (vaak 3x zo lang als bij de meeste vaccins).

            ​​​​​Daarnaast leert een immuunsysteem het corona virus herkennen op veel meer verschillene eigenschappen, dan alleen het spike proteïne waar de vaccins zich op richten.
            Natuurlijke immuniteit is dus ook direct beter in het opvangen van mutaties, omdat het veel meer manieren heeft om een virus te herkennen.
            Een hele versimpelde vergelijking: "het is best lastig om te bepalen wie familie van elkaar is als je alleen de linker voet van de mensen kunt zien om te vergelijken. Het is makkelijker als je het hele lichaam kunt zien"
            (called it)

            Dingetje is dus dat je deze natuurlijke immuniteit niet opbouwt bij actieve bescherming van een vaccin.

            Door constant iedereen te blijven vaccineren geven we het virus dus juist meer ruimte tot muteren, en blijven we constant bezig met prikken.
            Zo maken we ons eigen kat/muis spel.

            Vaccins tegen een virus dat zich zo snel vermenigvuldigt, en verspreid werkt in mijn theorie averechts op de lange termijn.
            4/6 jaar.. Zoiets?

            Maargoed, het is natuurlijk wel een uitkomst, zeker om in het begin de klappen op te vangen, en de zwakkere bescherming te bieden.
            Je ziet nu nog een hele duidelijke Trent, waarin niet gevaccineerden overduidelijk meer in de ic's en ziekenhuizen terecht komen.

            Ik verwacht dat dit tij gaat keren, en dan je over een jaar of 10/15 zult zien dat juist mensen die nooit gevaccineerd zijn de beste bescherming hebben tegen Corona.
            Tenminste, dat zal gebeuren als we constant de hele bevolking blijven prikken.
            Ik vind het verstandig om te onderzoeken hoe groot het risico is om bijvoorbeeld iedereen onder de 30 niet te vaccineren, tenzei onderliggend leiden een groot risicofactor is.
            ​​​​​
            Voor de duidelijkheid, corona is geen licht virusje, vooral omdat het zo nieuw is krijgen veel mensen een over reactie van hun immuunsysteem, waardoor het erg vervelende gevolgen kan hebben.
            Ik ben zelf net herstelt van corona, en ben er echt ff goed ziek van geweest.
            10 dagen koorts, en nog steeds snel moe.
            Voor mijn 24 jaartjes heb ik het dan gemiddeld wel flink te pakken gehad, de jongen (23)waarvan ik het heb gekregen was na 2 dagen weer beter.
            Mijn vriendin (21) heeft het ook maar 3 dagen gemerkt.
            ​​​​​​
            Dit was mijn spreekbeurt.
            Last edited by Nederhigh; 17 December 2021, 12:50.
            Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
            Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

            Comment


            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Check effe ieders bloedgroep, schijnt dat O positieven resistenter zijn tegen corona/covid.

              Word momenteel nader onderzocht.

            • Conqueringlion
              Conqueringlion commented
              Editing a comment
              Bronnen?

            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Q had hier ergens een linkje geplaatst, , maar ik had een artikel gelezen op scientias.

            corona is toch puur afleiding dat we onze lichamelijke integriteit opgeven uit angst, zodat ze straks dat systeem kunnen gebruiken als creditsysteem zoals in china.
            waarschijnlijk als de "cyberattack" op het financiele systeem wordt uitgevoerd gaat dat gebeuren.
            klaus swab kan de toekomst vertellen.

            Comment


              https://www.medrxiv.org/content/10.1...66v2.full-text

              Da's niet best..
              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

              Comment


                Diederik Gommers - Covid is peanuts (Official Video)

                Comment


                • Eerstekamerlid
                  Eerstekamerlid commented
                  Editing a comment
                  De NSDAP heeft liever niet dat je zulke video's kijkt..

                  Maw hij is niet te kijken.
                  Last edited by Eerstekamerlid; 3 January 2022, 11:11.

                • KnetterMug
                  KnetterMug commented
                  Editing a comment
                  Nee die is door youyoup verweiderd, in naam van de roverheid..

                Hadden we deze al gezien ?

                https://www.youtube.com/watch?v=YOLhF9fyjkk

                Het geeft voor mij in ieder geval een antwoord op de vraag, hoe het kan dat zo veel mensen maar gewoon mee werken.
                Wijsheid uit Belgie

                Vorige week in de supermarkt, weer een bewaker die wilde dat ik een mondkapje op deed.
                Om het kort te houden, ik won.
                Lets not criticize but legalize

                Comment


                • Zabuza
                  Zabuza commented
                  Editing a comment
                  Heb het relaas van de bewaker hieronder ondertussen gelezen. Ik kan me de situatie nu beter inbeelden

                  Ben eigenlijk al ff niet meer met covid bezig. Wat volgt er en hoever zal dat gaan is wat ik me afvraag. Verder focus ik me momenteel op water, de invloed van trillingen op water en elektromagnetisme. Ik krijg het niet in mijn hoofd dat de aarde plat zou zijn. Het elektromagnetisme waar ze over spreken trekt wel mijn aandacht. Dat en het feit dat de hele geschiedenis zoals ons wordt onderwezen wel eens je reinste onzin kan zijn.

                  Uiteindelijk informeer ik me graag. We groeien op met een bepaald beeld van de wereld. Bepaald vooral door wie er baat bij heeft is mijn conclusie. Dus hou ik er rekening mee dat het vanalles kan zijn. Maar veel smeerlapperij en van die toestanden doen me dan toch eerder neigen naar hetgeen me niet is aangeleerd in mijn jeugd.
                  Last edited by Zabuza; 11 January 2022, 21:30.

                • Gps
                  Gps commented
                  Editing a comment
                  Over die bewaker. Die staat meestal niet bij de ingang. Ik doe al zolang als we dat corona gezeur hebben, zonder mondkapje boodschappen daar.
                  Elke week is er een andere bewaker en ze reageren niet allemaal het zelfde.
                  Ik snap niet waarom er mensen zijn die denken dat de aarde plat is. Ik vermoed dat ze nooit op zee geweest zijn.
                  Verder zal het wel niet helpen dat ik mts werktuigbouw gedaan heb. Van alle platte aarde filmpjes die ik gezien heb, krijg ik hoofdpijn.
                  Ze snappen iets niet en trekken daar dan belachelijke conclusies uit.

                • Zabuza
                  Zabuza commented
                  Editing a comment
                  Check. en smakelijke vanavond.

                Draag dat ding nooit en in een land vol lafbekken is er ook niemand die dat afdwingt.

                Mooi wel dat doodmaken van de non verbale communicatie dmv die beflap. Veel eenvoudiger apathisch kan je een kudde schapen niet krijgen.

                Heerlijk.
                Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                Comment


                • Gps
                  Gps commented
                  Editing a comment
                  Vorige week wel wat gezeur, maar ik heb al drie keer eerder meegemaakt, dat een bewaker mij gelijk gaf. Hij geloofde er ook niet in. (mondkapjes)
                  Maar hij moest het vragen van zijn baas, en als hij het niet deed gingen andere klanten tegen hem zeuren.

                  Vorige week begon een bewaker dat hun dan niet afrekende. (hun ? proest)
                  Vervolgens ging hij met het personeel van de supermarkt praten, en dat pakte niet goed uit voor hem.
                  Ik hoorde dat eentje tegen hem zei, dat als het hem niet beviel, hij zijn jas aan moest doen en naar huis moest gaan.

                  Precies zoals je zegt stelletje lafbekken. Als meer mensen zoals als ons gewoon nee zouden zeggen, dan waren we al lang van die onzin af.

                https://www.geenstijl.nl/5162995/int...topdelockdown/


                Er begint toch wat te kantelen ondertussen..

                ​​​​​​Wat n circus eh..
                Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                Comment


                • Gps
                  Gps commented
                  Editing a comment
                  Hier word ik toch wel blij van. Op geenstijl, zitten er nog best veel, die mij en andere voor wappies uitmaken.
                  Moet toch wel kut zijn als je dan jezelf in de spiegel ziet.
                  Dat de mensen die je voor wappies uitmaakt steeds weer gelijk krijgen.

                Spanje wil coronavirus meer gaan behandelen als gewone griep

                https://inspanje.nl/algemeen/17586/s...-gewone-griep/


                Comment

                Bezig...
                X