Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Uit de kast komen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Uit de kast komen.

    Daar hoef ik me echt niet in bochten voor te wringen.
    De ene buurman -de vader van die kinderen dus- mag onze motormaaier en motorkettingzaag en ander gereedschap gebruiken als dat zo uitkomt.
    En als er een zwaar werkje te doen valt in de tuin of binnenshuis, dan helpen we elkaar over en weer.

    En toen die oude buurman -hij was toen al dik in de tachtig- op een wankel trapje handmatig zijn heg stond te snoeien, met een angstige vrouw aan de zijlijn, dan zei ik gewoon: "buurman, je gaat nu van dat trapje af, je gaat een paar uur met de buurvrouw fietsen en als je terugkomt is je heg keurig gesnoeid en de rommel opgeruimd."
    Het kostte me weliswaar een uur of drie om die heg van veertig strekkende meter met een motor heggenschaar in model te knippen, maar zowel de buurman als de buurvrouw waren dankbaar dat we hun zo'n werkje uit handen namen.

    Veel onwetende mensen beschouwen cannabisgebruikers als asociale, slechtopgeleide en werkschuwe individuen, terwijl cannabisgebruik in alle lagen van de bevolking voorkomt.
    [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
    mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

    Comment


      #17
      Re: Uit de kast komen.

      Hee kwasimodo. Zo gaan we ook om met de buren! Ik heb 1 buurman en die is nu 88 jaar. Doet nog steeds bijna alles zelf. Woont nog zelf en is nog heel pienter. Maar als wij zien dat hij zoiets aan het doen is dan komen wij zeker helpen. Mijn buurman is daarom voor mij ook een inspiratie bron. Hij is letterlijk de schakel van de buurt. Hij is altijd van mening voldaan dat goed omgaan met de buurt super belangrijk is.

      Het is inderdaad zo dat wij vaak in negatief daglicht gesteld worden. Dat is jammer, maar juist wij; moeten laten zien dat wij niks te maken hebben met dit soort stereotypen. Ik ken inderdaad veel jongeren(ik zelf ben ook nog jong) die weinig uitvoeren. Dit komt in de ogen van buitenstaanders over als iemand die niks doet, mede door het cannabis gebruik. Maar met of zonder, deze mensen gaan toch niks bereiken in het leven. Puur omdat ze niks willen. Dit heeft niets te maken met welke drugs dan ook. Dit zit puur in de opvoeding en het gevormde karakter van die persoon in kwestie.

      Het is jammer, maar onze tijd komt nog wel. Alleen door dit kabinet woord onze ''bevrijding'' weer langer uitgesteld.

      become a succesfull stoner.jpg

      Comment


        #18
        [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
        mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

        Comment


          #19

          Comment


            #20
            Re: Uit de kast komen.

            Er zijn genoeg blowerts die graag ruzie zoeken,
            ik kom er hier genoeg tegen

            Of dat onder het genot van Andre Hazes muziek is, dat weet ik dan weer niet......
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              #21
              Re: Uit de kast komen.

              Ach, zo kan je altijd wel wat verzinnen .

              Comment


                #22
                Re: Uit de kast komen.

                er blijven toch altijd veel mensen die wiet de sleutel tot harddrugs vinden, en mensen die denken dat wiet grote problemen veroorzaakt bij jongeren, en het criminele beeld van schimmige lui met bakken geld en wapens.
                Ik heb vaak geprobeerd om met mensen in discussie te gaan/te overtuigen, maar ik geloof niet echt dat het positief is voor het beeld wat mensen naar je hebben en vooral niet in bepaalde kringen.

                als iedereen hier openbaar voor uit zou komen zou het wel werken, nu denken mensen waarschijnlijk dat je een uitzondering bent
                ps, heb weleens een politieman uit de buurt in de coffeeshop gezien, hij dacht ver van huis te zijn maar de wereld is klein eheh

                Comment


                  #23
                  Re: Uit de kast komen.

                  Daar moet je gelijk een foto van maken en op internet gooien. Ons zouden ze ook naaien dusja.

                  Comment


                    #24
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      #25
                      Re: Uit de kast komen.

                      Het beroerde is dat we niet of nauwelijks onze stem laten horen: hier op dit forum uiteraard wel. Hier zijn we hartstikke dapper.
                      Maar veel verder reiken ons idealisme en actiebereidheid niet.
                      Er wonen in Nederland ergens tussen de 500.000 tot 1.000.000 mensen die cannabis gebruiken of gebruikt hebben.
                      Hoor je hun stem?

                      Ik vind dat een schril contrast met de tegenstanders van Zwarte Piet.
                      Hoeveel zullen er dat zijn, niet zo heel erg veel vermoed ik.
                      Toch weten ze in Alkmaar een politiemacht op de been te brengen waar je U
                      Last edited by Kwasimodo; 18 November 2014, 17:40.
                      [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                      mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                      Comment


                        #26
                        Re: Uit de kast komen.

                        De blowers laten zich niet horen omdat hun jointje gedoogd is, en ze hem gewoon zonder gedoe kunnen kopen en roken. Ik denk dat er genoeg hobby kwekers zijn, maar iedereen is bang om uit de kast te komen vanwege eventuele gevolgen. Dat ik blow weet iedereen, maar voor de rest hoeft niemand in mijn omgeving iets te weten. Nu blow ik praktisch voor niks en ga alleen af en toe na de shop om wat mensen te zien en een krantje te lezen. Als ik zou vertellen hoe ik aan die andere 90% van me wiet kom krijg ik geheid problemen, daarom hou ik het liever stil. En ik ben dan nog niemand, geen belangrijk persoon geen eigen bedrijf (zoals jij) of iets anders, dus dat zulke kwekers/rokers niet op aandacht zitten te wachten snap ik wel.veel mensen kunnen hun stem daarom juist niet laten horen. Dat dat anders moet ben ik met je eens, maar er is nog zoveel taboe rondom wiet.
                        Grow bitch! Grow!

                        Comment


                          #27
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            #28
                            Re: Uit de kast komen.

                            Ik denk dat al die mensen die we moeten horen zijn verdwaald in zaailand in Lwd

                            Comment


                              #29
                              Re: Uit de kast komen.

                              Je opmerking zou hout snijden als ik ezels tot mijn kennissenkring zou toelaten.
                              Last edited by Kwasimodo; 19 November 2014, 11:56.
                              [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                              mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                              Comment


                                #30
                                Re: Uit de kast komen.

                                Tiens,wiet dat stinkt Stemma,waar haal je die nog nooit tegengekomen,maar ik ben dan wel verzot op die lekkere wietgeuren,dat wel

                                Comment

                                Bezig...
                                X