Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Uit de kast komen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Uit de kast komen.

Daar hoef ik me echt niet in bochten voor te wringen.
    De ene buurman -de vader van die kinderen dus- mag onze motormaaier en motorkettingzaag en ander gereedschap gebruiken als dat zo uitkomt.
    En als er een zwaar werkje te doen valt in de tuin of binnenshuis, dan helpen we elkaar over en weer.

En toen die oude buurman -hij was toen al dik in de tachtig- op een wankel trapje handmatig zijn heg stond te snoeien, met een angstige vrouw aan de zijlijn, dan zei ik gewoon: "buurman, je gaat nu van dat trapje af, je gaat een paar uur met de buurvrouw fietsen en als je terugkomt is je heg keurig gesnoeid en de rommel opgeruimd."
    Het kostte me weliswaar een uur of drie om die heg van veertig strekkende meter met een motor heggenschaar in model te knippen, maar zowel de buurman als de buurvrouw waren dankbaar dat we hun zo'n werkje uit handen namen.

Veel onwetende mensen beschouwen cannabisgebruikers als asociale, slechtopgeleide en werkschuwe individuen, terwijl cannabisgebruik in alle lagen van de bevolking voorkomt.
    [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
    mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

Comment

Hee kwasimodo. Zo gaan we ook om met de buren! Ik heb 1 buurman en die is nu 88 jaar. Doet nog steeds bijna alles zelf. Woont nog zelf en is nog heel pienter. Maar als wij zien dat hij zoiets aan het doen is dan komen wij zeker helpen. Mijn buurman is daarom voor mij ook een inspiratie bron. Hij is letterlijk de schakel van de buurt. Hij is altijd van mening voldaan dat goed omgaan met de buurt super belangrijk is.

Het is inderdaad zo dat wij vaak in negatief daglicht gesteld worden. Dat is jammer, maar juist wij; moeten laten zien dat wij niks te maken hebben met dit soort stereotypen. Ik ken inderdaad veel jongeren(ik zelf ben ook nog jong) die weinig uitvoeren. Dit komt in de ogen van buitenstaanders over als iemand die niks doet, mede door het cannabis gebruik. Maar met of zonder, deze mensen gaan toch niks bereiken in het leven. Puur omdat ze niks willen. Dit heeft niets te maken met welke drugs dan ook. Dit zit puur in de opvoeding en het gevormde karakter van die persoon in kwestie.

Het is jammer, maar onze tijd komt nog wel. Alleen door dit kabinet woord onze ''bevrijding'' weer langer uitgesteld.

become a succesfull stoner.jpg

Comment

Het is maar waar je meer van houdt: buurlieden die van André Hazes houden en dit met een gettoblaster op een zomeravond in hun tuin laten horen, soms gevolgd door een echtelijke ruzie na flink wat drankgebruik of buurlieden die rustig een jointje roken, genieten van de avondstilte en naast hun tomaten en komkommers ook nog wat wietplantjes in hun tuin hebben staan.

Comment

Nou heb ik toch al een hekel aan andré hazes. Met alle respect voor die meneer natuurlijk. Dus mijn keuzen is snel gemaakt.

Comment

Er zijn genoeg blowerts die graag ruzie zoeken,
            ik kom er hier genoeg tegen

Of dat onder het genot van Andre Hazes muziek is, dat weet ik dan weer niet......
            Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Ach, zo kan je altijd wel wat verzinnen .

Comment

er blijven toch altijd veel mensen die wiet de sleutel tot harddrugs vinden, en mensen die denken dat wiet grote problemen veroorzaakt bij jongeren, en het criminele beeld van schimmige lui met bakken geld en wapens.
                Ik heb vaak geprobeerd om met mensen in discussie te gaan/te overtuigen, maar ik geloof niet echt dat het positief is voor het beeld wat mensen naar je hebben en vooral niet in bepaalde kringen.

als iedereen hier openbaar voor uit zou komen zou het wel werken, nu denken mensen waarschijnlijk dat je een uitzondering bent
                ps, heb weleens een politieman uit de buurt in de coffeeshop gezien, hij dacht ver van huis te zijn maar de wereld is klein eheh

Comment

Daar moet je gelijk een foto van maken en op internet gooien. Ons zouden ze ook naaien dusja.

Comment

Mijn oudste zijn vriend is agent, wipt wel eens langs in uniform en zet de dienstauto dan bij ons op de oprit ( en de buren kijken ). Ondanks dat hij privé blowt, best veel ook, weet hij niet dat wij kweken. En hij hoeft het van mij ook niet te weten, zodat hij niet in 'gewetensnood' kan komen .

Als wij een (tuin)feest geven vraag ik mijn zoons en hun vrienden om niet te blowen, dat doen ze dan maar elders. Ik vind sommige wietsoorten vreselijk stinken en wil daar mijn gasten en mijzelf niet mee belasten.
                    Geven mijn zoons een (tuin)feest geven en ik daar niet bij hoef te zijn blowen ze maar een eind heen .

Met mijn buren heb ik goede contacten en met hen afgesproken dat als ze hinder ondervinden van 'onze' wietlucht, zij dit mij gelijk zullen melden.

Ik vind overigens de planten die ik tot nu toe heb gekweekt tijdens bloei heerlijk ruiken.

Sinds kort heeft mijn zoon een volcano aangeschaft. Bij het verdampen ruik je praktisch niets, dus mag hij binnen 'genieten'
                    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Het beroerde is dat we niet of nauwelijks onze stem laten horen: hier op dit forum uiteraard wel. Hier zijn we hartstikke dapper.
                      Maar veel verder reiken ons idealisme en actiebereidheid niet.
                      Er wonen in Nederland ergens tussen de 500.000 tot 1.000.000 mensen die cannabis gebruiken of gebruikt hebben.
                      Hoor je hun stem?

Ik vind dat een schril contrast met de tegenstanders van Zwarte Piet.
                      Hoeveel zullen er dat zijn, niet zo heel erg veel vermoed ik.
                      Toch weten ze in Alkmaar een politiemacht op de been te brengen waar je U tegen zegt.
                      Al met al schijnen zo´n 90 voorstanders en tegenstanders gearresteerd te zijn.
                      En dat voor zo iets triviaals als Zwarte Piet, een fenomeen waar we drie weken per jaar mee te maken krijgen.

Maar cannabisgebruik, dat velen dagelijks jaar in jaar uit doen, schijnt de moeite niet waard te zijn om je stem te verheffen.

En voor die zogenaamde "fatsoensrakkers" in de Amerikaanse politiek heb ik ook geen goed woord voor over.

Bill Clinton, gefotografeerd met een joint in zijn mond: "ik heb de rook niet ingeademd": geloof jij dat?
                      Bill Clinton: "I had no seks with that woman".
                      Hij stak alleen maar een sigaar in haar vagina om die nadien op te roken.
                      Pas toen aan de hand van een DNA onderzoek sperma van Clinton op de kleding van zijn medewerkster was gevonden, trok hij het boetekleed aan.
                      Last edited by Kwasimodo; 18 November 2014, 18:40.

Comment

De blowers laten zich niet horen omdat hun jointje gedoogd is, en ze hem gewoon zonder gedoe kunnen kopen en roken. Ik denk dat er genoeg hobby kwekers zijn, maar iedereen is bang om uit de kast te komen vanwege eventuele gevolgen. Dat ik blow weet iedereen, maar voor de rest hoeft niemand in mijn omgeving iets te weten. Nu blow ik praktisch voor niks en ga alleen af en toe na de shop om wat mensen te zien en een krantje te lezen. Als ik zou vertellen hoe ik aan die andere 90% van me wiet kom krijg ik geheid problemen, daarom hou ik het liever stil. En ik ben dan nog niemand, geen belangrijk persoon geen eigen bedrijf (zoals jij) of iets anders, dus dat zulke kwekers/rokers niet op aandacht zitten te wachten snap ik wel.veel mensen kunnen hun stem daarom juist niet laten horen. Dat dat anders moet ben ik met je eens, maar er is nog zoveel taboe rondom wiet.
                        Grow bitch! Grow!

Comment

Even samenvattend: het doel is om op feestjes zonder gêne een joint op te kunnen steken.

Er staat me iets bij van een lijfspreuk over adelaars, die niet geven om hoe ezels balken. Die adelaar heeft zich toch wel 40 jaar aan ezelsetiquette gehouden. Netjes, maar een adelaar blijft een adelaar. Tijd om de vleugels te spreiden en die lijfspreuk eens invulling te geven.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ik denk dat al die mensen die we moeten horen zijn verdwaald in zaailand in Lwd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                              Even samenvattend: het doel is om op feestjes zonder gêne een joint op te kunnen steken.

Er staat me iets bij van een lijfspreuk over adelaars, die niet geven om hoe ezels balken. Die adelaar heeft zich toch wel 40 jaar aan ezelsetiquette gehouden. Netjes, maar een adelaar blijft een adelaar. Tijd om de vleugels te spreiden en die lijfspreuk eens invulling te geven.
                              Je opmerking zou hout snijden als ik ezels tot mijn kennissenkring zou toelaten.
                              Last edited by Kwasimodo; 19 November 2014, 12:56.

Comment

Tiens,wiet dat stinkt Stemma,waar haal je die nog nooit tegengekomen,maar ik ben dan wel verzot op die lekkere wietgeuren,dat wel
                                Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                                Mijn oudste zijn vriend is agent, wipt wel eens langs in uniform en zet de dienstauto dan bij ons op de oprit ( en de buren kijken ). Ondanks dat hij privé blowt, best veel ook, weet hij niet dat wij kweken. En hij hoeft het van mij ook niet te weten, zodat hij niet in 'gewetensnood' kan komen .

Als wij een (tuin)feest geven vraag ik mijn zoons en hun vrienden om niet te blowen, dat doen ze dan maar elders. Ik vind sommige wietsoorten vreselijk stinken en wil daar mijn gasten en mijzelf niet mee belasten.
                                Geven mijn zoons een (tuin)feest geven en ik daar niet bij hoef te zijn blowen ze maar een eind heen .

Met mijn buren heb ik goede contacten en met hen afgesproken dat als ze hinder ondervinden van 'onze' wietlucht, zij dit mij gelijk zullen melden.

Ik vind overigens de planten die ik tot nu toe heb gekweekt tijdens bloei heerlijk ruiken.

Sinds kort heeft mijn zoon een volcano aangeschaft. Bij het verdampen ruik je praktisch niets, dus mag hij binnen 'genieten'

Comment

Bezig...
                                X