Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal !

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

    Waarmee maar weer eens bevestigd word dat de bevolking het niet eens is met hetgeen wat gaande is.
    Ik zeg en zie ook nergens dat jij zegt dat we niet op de PVV mogen stemmen Stemma al doe ik dat wel, ook al is het om mijn ongenoegen te uiten.
    De rest doet in mijn ogen geen reet voor mij en mijn kinderen om hun toekomst te beschermen en de normen en waarden te behouden.

    Comment


      #47
      Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

      Hahaha dat is geen angst voor de vluchteling maar buitenlander haat.Hoe zielig kun je wezen.NEXT!

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Die was voor onze winkelier Urban de hatert.

      Comment


        #48
        Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

        De wet van Godwin viert weer hoogtij. .

        Hitler kwam iig ook niet uit de lucht vallen en het hakenkruis was destijds eerder een teken van hoop dan dat het de geschiedenis van nu is.
        Hitler was iig nog democratisch aan de macht gekomen, kunnen we van die hele EU poppenkast niet zeggen.

        Verder omgeeft ik me nogal vaak met blowers en t wereldje dus dit gemiddelde wegkijken en Titleren verbaast me niks. Ken nou eenmaal weinig kanslozer dan blowers die grossieren in niks doen en vooral tot in t extreme tolerant lopen te lullen. Willen vanalles maar kunnen niks en zolang ze tientje wiet kunnen halen is dat het gene wat er echt toe doet voor ze.

        Ik ben voor afschaffing van al die meuk; kinderbijslag, zorgtoeslag, huurtoeslag, hypotheekrenteaftrek enz. Laat dat allemaal maar s paar mandjes vallen en de wereld ziet er heel anders uit.

        We leven in een reservaat. Teveel mensen snappen dat niet en zijn daarnaast nog ns te dom ook om te beseffen dat ze buiten het reservaat geen enkele kans van slagen hebben. Koester dus dat reservaat maar doe niet alsof t gelijk is aan de rest vd wereld..

        Je zit nu eenmaal op t topje, als je naar t dal wil mij ook best maar ben wel een beetje klaar om voor jou dommigheid te betalen.
        Meer vluchtelingen naar hier? Prima. Direct bij de voorstanders in huis met 100 eurie compensatie per week. Ik zeg doen!
        Maar dat willen die Linksjoekels natuurlijk ook weer niet want dan komt t wel erg dichtbij. Die zadelen liever iemand anders met de problemen op.

        Je kunt n migrant wel uit de zandbak halen maar hoe haal je de zandbak uit n migrant?
        Wilders zal na de grote Europese burgeroorlogen waarsch een groot standbeeld en postuum eerherstel als leider van het verzet krijgen. Dit kans acht ik groter dan dat het NeefenNichtgeeftscheefgezicht probleem tot n opbloeiende samenleving zal leiden..

        De groeten.
        Een boze ende bezorgde bekostiger.

        Ik meld me vast aan als stoker Ur.ban

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Nazisme is uit jongens, de oorlog is vooorbij..
        Nee knul, de wereld staat meer dan ooit in brand alleen lijkt het voorlopig nog ff een ver van je bed show..

        Jij weet met je progressieve ziekte het begrip "geestelijke arremoe" in ieder geval een nieuwe dimensie te geven..

        Van harte.
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


          #49

          Comment


            #50
            Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

            Oorspronkelijk geplaatst door Urban View Post
            ...
            De rest doet in mijn ogen geen reet voor mij en mijn kinderen om hun toekomst te beschermen en de normen en waarden te behouden.
            Precies mijn gedachte bij al die xenofobe opmerkingen. Ikke, ikke, ikke en de rest kan stikke...

            Comment


              #51
              Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

              Je zou n waardeloze ouder zijn ook als je de belangen van je eigen kroost niet voorop zou zetten?

              Met de ooievaar gekomen zeker?
              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

              Comment


                #52
                Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                @stemma. Ja ik ben bekent met de houding van de pvv tav van onze jointjes. Daar ben ik niet blij mee.

                Aan iedereen, probeer eens om je zelf niet persoonlijk aangevallen te voelen, als iemand het niet met je eens is.
                Lets not criticize but legalize

                Comment


                  #53
                  Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                  Oorspronkelijk geplaatst door I love it View Post
                  Je zou n waardeloze ouder zijn ook als je de belangen van je eigen kroost niet voorop zou zetten?
                  ...
                  Waarom denk jij dat jouw kroost meer recht heeft hier een bestaan op te bouwen? Alleen om het geloof, de huidskleur of het land waar ze geboren zijn? We zijn allemaal mensen, op dezelfde aarde, waar de ene groep veel meer heeft dan de andere, waar dagelijks mensen sterven van de honger, omkomen door oorlogen, natuurrampen enz.

                  En jij ziet alleen maar een gevaar voor je eigen portemonnee en die van je kinderen? Gelukkig geven de meeste mensen in dit land en de wereld wel om hun medemensen.

                  Lees eens de universele rechten van de mens, of wil je die ook afschaffen?

                  "Vluchtelingen en migranten

                  De UVRM zegt dat mensen het recht hebben hun land te verlaten en er terug te keren. Vluchtelingen hebben recht op bescherming tegen refoulement, dat wil zeggen terugzending naar een land waar men vervolgd wordt. Ze hebben het recht politiek asiel 'te zoeken en te genieten'."

                  Wiki; https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Univ...en_van_de_Mens

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  @Stemma, over dat spiegelen, als ik even mag;

                  Wat je hier beschrijft is een heel gevaarlijke vorm van discriminatie "Ik kan hard lachen om een homo-mop, maar ga door het vuur voor mijn voormalige neef, na operatie nu een bloedmooie vrouw. Ga ik ook te ver met mijn foute humor ? (overigens ga ik lijnrecht in tegen hatelijke opmerkingen over homo's)".

                  Het hetzelfde soort racisme wat je in de usa ziet met al die blanke agenten die zwarten vermoorden. Ik geloof die agenten en het politiekorps als ze zeggen dat ze geen racisten zijn en/of in dienst nemen, tenminste niet bewust. Het is een impulsreactie gebaseerd op een intern beeld die je bewust en onbewust hebt gevormd. Het is aan de ene kant lachen om misschien wel een hele kwetsende grap, en vervolgens verstandelijk beredeneren dat je het natuurlijk niet mee eens hebt en als bewijzen dan die kennis, familielid of vriend aanvoeren.

                  Niemand neemt je dat kwalijk, we doen het allemaal. Je moet alleen er wel van bewust zijn.
                  https://www.youtube.com/watch?v=MzHEycY42mQ

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  http://m.youtube.com/watch?v=iSgamHuL93w

                  Comment


                    #54
                    Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                    Herkomst en huidskleur trek je er zelf bij, smiecht.
                    Op geloof wil ik best selecteren wat islam betreft. Waar islam een stem krijgt ontstaat de ellende en die kant wou ik liever niet op als je t niet erg vind. Bovendien waren ze in Turkije al veilig dus niks zielig, gewoon migranten.

                    Wat dat universele rechten vd mens betreft: klinkt leuk maar wordt dagelijks Door de groten der aarde geschonden dus stelt geen reedt voor das nogal wiedes.

                    Lekker je Kids in bos en lommer op school doen dan als t toch allemaal niet uitmaakt. Of je moet al op dat niveau zitten natuurlijk, dan snap ik dat je hogerop wilt..

                    Succes
                    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                    Comment


                      #55
                      Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                      Ga jij nu maar de machinist spelen urban.
                      Als je zo praat ben je een hater ja.
                      En dat jij mensen ken met een kleurtje en dan zo lult is al helemaal bezopen.
                      Hou er reking mee dat die gekleurde neefjes en nichtjes maar zo slachtoffer kunnen word van het tuig.
                      Maar eigen haat eerst toch.

                      Comment


                        #56
                        Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                        Alle haatzaaiers hier gaan op de negeerlijst zodra ik die gevonden heb. Zou liever zien dat het forum management hier een stelling inneemt en geen haatzaaien tolereert!

                        Comment


                          #57
                          Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                          hahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrgh hhhhhhhhhhhhhhh

                          Omdat ik hier en mijn ouders en hun ouders en de generaties daarvoor ook allemaal hier geboren zijn en gewerkt en geknokt hebben om wat op te bouwen, je haalt de dingen door elkaar het merendeel wat nu binnenkomt komt enkel voor je geld en de goede zorgen en jij vind het vreemd dat mensen opstaan en er commentaar op hebben?terwijl diezelfde mensen hun nek uitsteken en iedere dag arbeid verichten om gvd te kunnen overleven?
                          Ik snap ook wel dat het makkelijk zou zijn en als ik het super slecht zou hebben hier en er zelf niet te lui of te gemakkelijk in zou zijn om dat op te lossen ook verder zou kijken of het ergens anders beter zou kunnen zijn, ik heb commentaar op mensen die hier komen als zogenaamde vluchteling en dan lopen te zeiken dat de wifi niet goed en het vreten niet halal is verder is het ook voor de meeste teveel moeite om verder aan te passen gvd je kijkt toch ook nieuws, ben ik nu echt zo gek?
                          En dat mensen sterven van honger en omkomen door oorlog? ik zit daar ook niet op te wachten maar meestal zouden ze beter eens in de spiegel kijken en er wat aan doen en niet lui op de reet blijven zitten.

                          Comment


                            #58
                            Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                            Dat doe ik ook Urban hard weeken ook zo'n rechtse sukkel opmerking.
                            Mijn vader Marokaan en wel zijn hele leven gewerkt.Maar als het aan de pvv en zijn fascistische volgelingen ligt mag hij zo weg met hun minder minder minder.
                            Dat hoef ik niet te pikken en zal me daar met hand en tand tegen verzetten.
                            En nee niet door machinist te spelen.
                            Je kunt aan de discussie ook wel zien dat de meeste slechte wiet kweken.
                            Rustig worden is er niet meer bij.
                            Ik zeg ga hier lezen ipv clipjes bekijken.
                            En vertel me alsjeblieft niets meer hatertjes.
                            Daarvoor kun je bij mij terecht op twitter dus mocht je je zak volgescheten willen hebben kun je me een pm sturen dan krijg je mijn twitternaam.PS hou dan wel de tissues bij de hand haatimams

                            Comment


                              #59
                              Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                              Oorspronkelijk geplaatst door Torvald View Post
                              Alle haatzaaiers hier gaan op de negeerlijst zodra ik die gevonden heb. Zou liever zien dat het forum management hier een stelling inneemt en geen haatzaaien tolereert!
                              Lol en dat met 25 berichten totaal het management erbij roepen omdat je het niet aankunt in een HAATZAAI EN BELEDIGEN TOPICgrapjas

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              @ MWAy mijn neefjes en nichtjes zijn aangepast en gewoon nederlander zij lopen ook niet te klagen en te roepen maar maken er wat van enkel de achternaam wil wel eens tegen werken en dat ligt niet aan hun maar aan het gajes wat er precies zo uitziet maar geen reet doet en probeert om met een marrokaans accent te praten net zo als veel blanke kinderen doen tegenwoordig blijkbaar is dat stoer, omdat ze hier geboren zijn horen ze ook gewoon bij het volk net zo als jouw pa die hier ook zijn klote afgedraaid heeft in arbeid neem ik aan en waarschijnlijk ook baalt omdat hij continu gekort word op zijn inkomen doordat er niksnutten mee gaan lopen.
                              Het feit dat ik slechte wiet zou kweken doet niet ter zake en dat ik hier mee lees lijkt me aan mijn opmerkingen wel logisch, als je nog iets te melden hebt wat er toe doet dan verneem ik dat wel weer.

                              Comment


                                #60
                                Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                                Sorry dat ik het verstand hebt om iemand die niet schuldig is aan iets wat een ander doet daar niet over aanspreken of aankijken omdat ze toevallig de zelfde afkomst hebben.
                                Dan ben je gewoon een racist.
                                Last edited by MWay; 30 October 2015, 18:40.

                                Comment

                                Bezig...
                                X