Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal !

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

    Ik vraag mij toch af waar al dat verzet tegen "vreemd volk" vandaan komt.
    Heeft ieder mens een soort van beschermingsmechanisme wat bij "vreemd" een alarmbel doet afgaan ?
    Ja, dat hebben mensen. We vergeten ontzettend vaak dat hoewel we in een samenleving leven, een maatschappij, dat we ontzettende egoisten zijn.
    We zijn alleen sociaal als er persoonlijk wat te winnen valt, hoe je het ook wendt of keert. Verkopers spelen daar op in door je bijvoorbeeld koffie aan te bieden, zo krijg je het gevoel dat je ze iets verschuldigd bent. Vaak werkt dat maar al te goed, het vervelende is dat je er niets van merkt..

    Daarnaast krijgen we allemaal door onze omgeving een framing mee; de manier waarop we 'vreemde' of zelfs bekenede dingen classificeren. Een goed - maar pijnlijk - voorbeeld daarvan is bijvoorbeeld de doll test, die laat zien dat onze omgeving ons zo aanpast dat we automatisch een donkere huidskleur wantrouwen. Dat geldt ook voor donkere mensen.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #77
      Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

      Heel goed neergezet LR2. Respect voor je inzet en duidelijke geargumenteerde taal.

      Comment


        #78
        Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

        wat ik tegen het andere ras heb?kom maar eens een tijdje hier in de wijk wonen, dan ga je wel begrijpen waarom er verzet is tegen buitenlanders. en dan nog meer van dat volk hier? en onder welke omstandigheden en welke voorwendselen? sorry, maar nee.. ga mijn grensgebied maar voorbij

        Comment


          #79
          Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

          Het is beangstigend dat mensen vluchten uit angst in de armen van de verkeerde en dat zie ik nu gebeuren.
          Gevolg de tegels die je graag plat zie blijven liggen komen massaal omhoog.
          Daarom kun je niet meer fatsoenlijk over het pad van discussie lopen.
          En dat door een ondemocratische volksvertegenwoordiger aka schreeuwwitje met zijn kom in verzet.
          De man die vakbonden wil verbieden.
          Je weet wel die lui die al heel lang ons beschermd hebben tegen uitbuiters.
          Wil je het beter word eens lid van de bond bv.
          Of is dat weer te links

          Comment


            #80
            Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

            bond tegen onnodig volstromen van ons land?
            bond voor het fatsoenlijk naleven van wetten?
            bond tegen het uitgeven van ons zuurverdiende geld aan onnodig hier binnenstromend volk terwijl onze gehandicapten en ouderen in hun volgepiste luiers rondlopen door bezuinigingen?
            en zo kunnen we nog wel ff doorgaan..

            hou op met het verheerlijken van die linkse propaganda en het schoonpraten van het uitschot dat hier momenteel verblijft en nog binnen stroomt.
            vluchtelingen? lafaards die niet voor hun eigen land willen vechten zijn `t.

            en zeiken over voorzieningen hier? wat hadden ze in eigen land?

            gvd zeg ik toch weer wat.

            Comment


              #81
              Last edited by Stemma; 31 October 2015, 14:42.
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                #82
                Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                Sinds wanneer is de radicale islam een ras?

                Comment


                  #83
                  Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                  Generalisatie:
                  Daar komt de framing dus om de hoek Ganjax.
                  Omdat je een x-aantal voorvallen hebt meegemaakt met een bepaald type mens (werkelijk zijn het verschillende types, maar in ons brein werkt dat niet zo; we zijn wel degelijk hokjesdenkers), ga je er vanuit dat ze allemaal over dezelfde kam te scheren zijn.
                  Dat is niets geks, dat is mens eigen.

                  Maar het is net zo krom als: Maar mijn opa rookte en die is 100 geworden! Dus roken kan niet zo ongezond zijn als ze zeggen!
                  Helaas werkt heuristiek zo. En helaas heb je bijna een scalpel en decoupeerzaag nodig om dat uit de mensen te krijgen.

                  Politiek:Tot slot, ik doe verder niet meer mee met de discussie:
                  NL heeft een lek dak, en de kelder is aan het vollopen. Wat doe je dan? De kelder maar volstorten met beton en wachten tot de volgende verdiepingen hetzelfde overkomt? Fuck dat. Er moet gewoon een nieuw dak op!
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #84
                    Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                    Oorspronkelijk geplaatst door Akhaasje View Post
                    bond tegen onnodig volstromen van ons land?
                    bond voor het fatsoenlijk naleven van wetten?
                    bond tegen het uitgeven van ons zuurverdiende geld aan onnodig hier binnenstromend volk terwijl onze gehandicapten en ouderen in hun volgepiste luiers rondlopen door bezuinigingen?
                    en zo kunnen we nog wel ff doorgaan..

                    hou op met het verheerlijken van die linkse propaganda en het schoonpraten van het uitschot dat hier momenteel verblijft en nog binnen stroomt.
                    vluchtelingen? lafaards die niet voor hun eigen land willen vechten zijn `t.

                    en zeiken over voorzieningen hier? wat hadden ze in eigen land?

                    gvd zeg ik toch weer wat.

                    Als je tegen de vakbond bent dan ben jij een prooi voor de wolf in schaapskleren oftewel jij bent het haasje.
                    Of ga jij samen met je werkgever even rondom de tafel om je cao even te regelen of laat je dat dan maar door de ondernemingsraad doen.
                    Ook is de vakbond altijd een laatste bastion voor het volk geweest en dat is niet links zoals jij betiteld dat laten de grootste graaiers je graag geloven ja.
                    De vakbond is er voor ons allen dus geen linkse hobby maar een standpunt van links dat de werkende burger ten alle tijden beschermd en bijgestaan kan en moet worden.
                    En je kijk op mensen is ook verhelderend echt zo`n rund dat als je er allochtoon voor zet zit te koken op de bankzo zit ik ten allen tijden zolang er nog geen bommen afgaan en ak-47`s knallend door de wijken trekken of de voortekenen hiervoor.
                    En het feit dat je roept dat het lafaards zijn kun je merken dat je van de x-box generatie bent.
                    In het echt gaat het heel anders of begrijp je dat soms niet.
                    Dus het is niet zo dat je even met je geld en goud zoals in de wargames even de store even opent en inkopen doet.
                    In Syrie mocht je voor de oorlog alleen een wapen hebben met een jachtvergunning bijna net zoals hier en de politie van Assad daar wilde je geen problemen mee.
                    Dat is geen oom agent als hier hoor.Dus wat moet je dan als je niet aan wapens kunt komen ik zeg je gezin mee nemen en wegwezen en zeker als je niet onder Islamitische staat wil leven.Denk daar ook maar eens over na voor je over het geloof begint waarom blijven ze dan niet gewoon daar als ze toch zo zijn als ik denk.

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
                    Sinds wanneer is de radicale islam een ras?
                    Artikel 1 van de grondwet zeker nooit gelezen of ben je zo`n volgeling die er graag in zou willen rommelen net als schreeuwwitje?

                    Comment


                      #85
                      Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                      En het feit dat je roept dat het lafaards zijn kun je merken dat je van de x-box generatie bent.


                      dream on kroeskop.

                      zodra ze mij betalen en belonen in dit land voor het werk wat ik heb gedaan en niet in een verdom hoekje wordt geschopt door ons linkse stemvee omdat ik niet meer in deze maatschappij kan meedraaien door een handicap ben ik voor het helpen van de ongelukkige en zielig ogende volk wat in stromen langs vele veilige grenzen zijn gekomen om vervolgens hier meer recht denken te kunnen hebben dan mij en velen met mij..

                      fok met je buitenlandse stroom. stop ermee en betaal onze bejaarden eens fatsoenlijk waar ze recht op hebben.
                      tieft op met je gezeik over zielige kinderen die zulke afstanden hebben afgelegd. ik heb vanaf m`n 14de had gewerkt en wordt, nu ik niet meer gebruikt kan worden, met een schijntje aan de kant gezet en moet elk dubbeltje keihard omdraaien.

                      eigen volk eerst en grenzen dicht. en niet omdat ene wilders dit zegt maar om eerst eens stil te staan bij het leed in ons eigen land..

                      Comment


                        #86
                        Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                        Ik weet niet wat jou probleem is met je gekroeskop maar zou jij je fatsoen eens willen houden?
                        De rest heb ik nog geen eens meer gelezen jij bent af.

                        Comment


                          #87
                          Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                          dat was jij allang met je gewouwel

                          Comment


                            #88
                            Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                            Doe jij je afa nu maar na.

                            Comment


                              #89
                              Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                              Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post



                              Artikel 1 van de grondwet zeker nooit gelezen of ben je zo`n volgeling die er graag in zou willen rommelen net als schreeuwwitje?
                              Jij al is 1 van die clipjes bekeken?

                              Comment


                                #90
                                Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                                Die ken ik allemaal al.
                                Ganjax ik zit al langer achter bruinvolk aan dan jij tegen vluchtelingen bent dus weet hoe men spouw.

                                Comment

                                Bezig...
                                X