Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal !

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

    https://www.google.nl/url?sa=t&sourc...gTtaMNTosQFtYw

    Toekomstmuziek.
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment


      #62
      Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

      Leg eens uit love it welke tijd?#dtv

      Comment


        #63
        Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

        Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
        Sorry dat ik het verstand hebt om iemand die niet schuldig is aan iets wat een ander doet daar over aanspreken of aankijken omdat ze toevallig de zelfde afkomst hebben.
        Dan ben je gewoon een racist.
        Dus je bent een racist?of is je zin opbouw op de een of andere manier niet correct?

        Comment


          #64
          Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

          De gouden eeuw lijkt me wel wat.
          Heb Balkenende nog over VOC mentaliteit horen reppen en dat heb ik als goed christen erg letterlijk genomen.

          Ik heb een bus voor elke klus.
          Met vriendelijke groet,,

          Max Laadvermogen
          Piet Heynkade 3
          0666IS Lamsterdamned
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment


            #65
            Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

            Mmmmm romeinse tijd met verwarmd bad. Ach daar kwam ook een eind aan.
            sigpic it is just a flower

            Comment


              #66
              Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

              ja iets met een houtenpaard
              verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

              Comment


                #67
                Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                Love it durf je nu niet te zeggen wat je denkt want gezien je antwoord draai je om de brei heen.Kom op nou!

                Comment


                  #68
                  Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                  Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
                  Love it durf je nu niet te zeggen wat je denkt want gezien je antwoord draai je om de brei heen.Kom op nou!
                  Leer je geschiedenis, als Nederlander weet je toch wel wat de gouden eeuw in hield?of is je dat van huis uit niet bij gebracht?

                  beledigen en haatzaaien, gaat het lekker zo Stemma?is dit een beetje wat de bedoeling was?

                  Comment


                    #69
                    Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                    Iets met Piet en een boot vol.
                    sigpic it is just a flower

                    Comment


                      #70
                      Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                      Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
                      Love it durf je nu niet te zeggen wat je denkt want gezien je antwoord draai je om de brei heen.Kom op nou!
                      Niks mis met de gouden eeuw. Denk dat ik t wel tot kapitein had geschopt..

                      Ik denk dat zo vanaf 1950 tot specifiek 20 mei 1955 we een heel erg onverstandige beslissing hebben genomen na jaren van wikken en wegen. Mochten ze destijds voet bij stuk hebben gehouden was nu waarsch de rekentoets nog op school en waren onze grote steden niet voor de helft bevolkt door ongeletterde onrendabelen zonder ook maar een greintje ambitie om op eigen kracht vooruit te komen in het leven.

                      Waren we net zelf van dat pedogeloof af aan stappen, gingen we pedogeloof XL importeren. Dom dom dom
                      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                      Comment


                        #71
                        Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                        Love it is lid van de NVU.
                        Ouwe stumperige laarzenpoetser

                        Comment


                          #72
                          Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                          Neuh heb niet zoveel op met Constant Kusters. Misschien wel bijna net zo min als met Islam.

                          Las trouwens nog leuk stukje:

                          Mobarak Moskee

                          De*Mobarakmoskee, gelegen aan de*Oostduinlaan*79 in*Den Haag, was de eerstemoskee*in*Nederland. De moskee is eigendom van de*Ahmadiyya Moslim Gemeenschap.

                          De Ahmaddiyya Moslim Gemeenschap kwam naar Nederland in*1947;*Hafiz Qudrat-Ullah*was de eerste missionaris.

                          De grond voor de moskee werd aangekocht in*1950*maar de eisen van de welstandscommissie van de gemeente Den Haag waren streng, daardoor kon de bouw pas in*1955*beginnen. De welstandscommissie vond dat het gebouw, dat op de oorspronkelijke tekening vier*minaretten*had, niet in de omgeving paste. Het ontwerp van de moskee werd zo vaak aangepast dat het gebouw aanvankelijk meer leek op een villa in de stijl van de*Delftse School. De moskee werd gebouwd naar een ontwerp van de*Voorburgse*architect*Frits Beck; vrouwen van de moskeeleden hadden geld voor de bouw ervan verzameld..

                          En dan vooral dat laatste zinnetje. Die vrouwen mogen niet van t zonlicht genieten maar wel geld ophoesten.
                          Zo zie je maar dat generaties inteelt financieel zn sporen nalaat..
                          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                          Comment


                            #73
                            Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                            Waar zie jij zonlicht staan dan?
                            wat verzin je toch allemaal.
                            Extreme islam is op komen zetten door al die bemoeienissen.In 1947 kom je gewoon als vrouw in een rok zonder hoofddoek lopen en was de islam niet zo streng.
                            Wij hebben het wortels gegeven.
                            En de tuinmannen vermoord.

                            Comment


                              #74
                              Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                              Aha sorry. Dom van me.
                              Islam is vrede natuurlijk en tuinmannen konden in n zandbak toch al niet veel uitrichten dus waarom hier wel.

                              Moeten we nog niet wat meer kindbruidjes naar hier halen en een evt hersteloperatie Down underground door t nederlandse kafir klootjesvolk laten bekostigen?
                              Integreren moet van 2 kanten komen idd. Wacht , ik laat nog wat verkiezingsposters in t Arabisch afdrukken anders kan de 1e generatie het nog steeds niet lezen..

                              Imperialistisch kudt geloof is t. En ja, de Paus zuigt ook.
                              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                              Comment


                                #75
                                Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                                Ik vraag mij toch af waar al dat verzet tegen "vreemd volk" vandaan komt.
                                Heeft ieder mens een soort van beschermingsmechanisme wat bij "vreemd" een alarmbel doet afgaan ?
                                Toch een soort van "wat de boer niet kent dat vreet hij niet "principe ? Ik herken dat wel enigzins bij mijzelf, altijd even de kat uit de boom kijken.

                                Ik heb het goed in Nederland en ik wil best een stuk van mijn "welzijn" weggeven om andere mensen gelukkiger te maken.
                                De wereld staat inderdaad in brand, moeten we elders onschuldige mensen dan maar laten verbranden ?
                                Nee! Tegelijkertijd besef ik mij goed dat er in Nederland ook genoeg problemen zijn.
                                Het leven wordt steeds duurder, we verstrikken in onzinnige regels en wetgeving,
                                daarnaast neemt de onverdraagzaamheid bij alle inwoners toe wat het leefklimaat er niet prettiger op maakt.

                                Mijn vader is afkomstig uit een nederlandse minderheidsgroepering en vond het leuk om op het randje van de wet te balanceren, dat is nog voorzichtig uitgedrukt.
                                Mijn moeder komt uit een nederlands burgergezin.
                                Als blank roodharig kind en volwassene ben ik vaak aangesproken, vooroordeeld en zelfs belachelijk gemaakt wegens mijn vader,
                                zowel door de familie aan moeders kant als mensen uit mijn nabije omgeving.
                                Dat is niet prettig als je opgroeit met het idee dat je er niet bij hoort. Zelfs mijn kinderen worden , weliswaar minder, op hun afkomst beoordeeld terwijl ze de achternaam van hun vader dragen. Ik herken de recalcitrantie van "vreemdelingen" wel, als mijn afkomst belachelijk wordt gemaakt terwijl mensen niet weten dat ik daar verwantschap mee heb, trek ik altijd van leer. Waarbij ik niet schroom om de persoon in kwestie voor het blok te zetten, dat doet hij bij mij toch ook ? Als mensen vragen, jij bent toch geen familie van ? Dan zeg ik ja, dat is mijn vader en nu ? Vaak geef ik er nog een omschrijving ook bij

                                Ik ben opgegroeid naast een "turkenkamp" . Turkse gastarbeiders die hier naar toe zijn gehaald om fabriekswerk te verrichten.
                                Werden met zijn allen in een aantal barakken gestopt op het randje van een industrieterrein. Vriendelijke mensen die ook bij ons over de vloer kwamen.
                                Net als in elke bevolkingsgroep zaten er ook wat minder sociale mensen tussen. Op een nacht is er bij ons ingebroken door een turkse man die ineens op onze slaapkamer stond. Het hele kamp was in rep en roer, spraken er schande van en vonden het terecht dat mijn vader de betrokken turk tot moes had geslagen.

                                Op de lagere school in groep 3 kreeg mijn zoon een kroatische vluchteling in de klas, een jongen die hier nog over de vloer komt.
                                Ik heb gezien hoe zijn gezin heeft geworsteld met de verschrikkingen uit de oorlog, op zijn achtste plaste hij nog regelmatig in zijn broek en zijn vroegste jeugdherinneringen zijn bominslagen, vuur, schoten en vluchten. Inmiddels heeft hij een leuke baan en zijn ouders werken ook allebei, dus dragen hun steentje bij aan onze maatschappij.

                                Een zoon heeft 3 jaar in Amsterdam-Oost gewerkt, heeft er leuke marrokaanse vrienden aan over gehouden en een paar vervelende marrokanen neergehoekt.

                                Persoonlijk heb ik geweld aan den lijve ondervonden door "blank volk"
                                Je hebt nu eenmaal socialen, asocialen en sociopathen in elke bevolkingsgroep.
                                Daar moeten we gewoon rekening mee houden


                                Gisteren hoorde ik toevallig dit radiogesprek, zinnige woorden door Peter Knoope, terrorisme expert.
                                http://www.radio1.nl/item/325861-
                                Stemma doet het forum, stout 2017

                                Stemma doet stout (2016)
                                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                                Comment

                                Bezig...
                                X