Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal !

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #32
      Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

      Van vluchtelingenwerk.nl

      Zolang een vluchteling wacht op de uitslag van zijn asielaanvraag, mag hij slechts zeer beperkt werken. Wat zijn de voorwaarden?




      Voorwaarde 1: tewerkstellingsvergunning

      Om te mogen werken, moet het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA) een tewerkstellingsvergunning afgeven. Zo’n vergunning wordt pas verstrekt wanneer de asielaanvraag minstens zes maanden in behandeling is. Het eerste halfjaar kan een asielzoeker dus sowieso niet werken.
      Voorwaarde 2: uitzetting niet aan de orde

      Een andere voorwaarde om te mogen werken, is dat de asielzoeker een verklaring van het COA aan de werkgever kan overleggen waarin wordt aangegeven dat uitzetting niet aan de orde is.
      Voorwaarde 3: slechts 24 weken per jaar

      Een asielzoeker mag maximaal 24 weken per jaar werken.
      Voorwaarde 4: eigen bijdrage aan het COA


      Werkende asielzoekers zijn het COA een eigen bijdrage verschuldigd voor de kosten van de opvang en de uitkering die zij maandelijks ontvangen om van te kunnen leven. Ze mogen de eerste 25 procent van hun inkomsten houden, met een maximum van € 185 per maand. Verdienen ze meer dan het bedrag dat ze aan het COA verschuldigd zijn, dan mogen ze ook de rest houden.






      Ze mogen wel werken, maar onder voorwaarden. In deze huidige tijd zal een werkgever niet met langdurende contracten lopen zwaaien. Dus uitzendwerk lijkt mij mogelijk, mits de "werkgever" alle instructies- en veiligheidsregels aanbiedt in de taal van de uitzendkracht, dit is zo geregeld in de arbowetgeving.


      Ik heb de noodopvanglocatie in een nabije gemeente gezien maar ik vind dit verre van alle gemakken, maar misschien ben ik teveel luxe gewend.
      Wel deel ik je zorg over studenten, bejaarden, middenklasse en onderklasse.
      Met name de ouderenzorg is de afgelopen jaren flink uitgekleed, nog even en de ouderen kunnen de opvangcentra in zodra de asielzoekers daaruit vertrokken zijn....


      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #33
        Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

        Werkende asielzoekers zijn het COA een eigen bijdrage verschuldigd voor de kosten van de opvang en de uitkering die zij maandelijks ontvangen om van te kunnen leven. Ze mogen de eerste 25 procent van hun inkomsten houden, met een maximum van € 185 per maand. Verdienen ze meer dan het bedrag dat ze aan het COA verschuldigd zijn, dan mogen ze ook de rest houden.

        hmzzz.. als uitkeringsgerechtigde mag je ook werken maar mag je de eerste 25% echt niet in je eigen zak steken........ wie wordt er nou gediscrimiwattest....

        voor de rest volg ik dit topic met een flinke glimlach en veel
        en

        oja, en ik denk er maar het mijne van zonder me uit te laten.. beter voor mij en omstanders

        Haas

        Comment


          #34
          Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

          Inderdaad Haas, hoe frustrerend is het niet als je iets tig keer moet herhalen en het toch niet doordringt alle respect voor i love it zijn doorzettingsvermogen in deze.
          Maar goed er zal een keerpunt komen en dan zullen de linkse goed mensen wel met stokken en stenen klaarstaan om het eigen hachje te verdedigen.
          ik blijf wel racist veel succes ermee.

          Comment


            #35
            Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

            Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
            I love it Cohen en Ascher zijn Joods want wat je nu beweerd is wel zo dom.
            Laten we 1 ding afspreken hier ga niet de Holocaust hiervoor inzetten.
            Want als we gekke greet zijn uitspraken gaan vergelijken met die uit 1938 bv.Man dan zou ik mezelf al geen pvver kunnen noemen.
            Al zou ik dat nooit kunnen en mijn uitleg hierin is duidelijk.
            Ik hou niet van dictoriaale types en zeg nu zelf 1 man 1 lid en een berg volgelingen die niets maar dan ook niets zelf mogen bedenken laat staan doen.
            Mooi vooruitzicht.
            En je vergelijking dat de straf van Breivik een links resultaat is terwijl die juist linkse jongeren heeft vermoord.
            Ik ben trouwens lekker links en geen azijnpisser
            Je weet dat cohen gezegd heeft, dat hij goed begrijpt waarom mensen pvv stemmen ?
            En dat hij toegeeft fouten gemaakt te hebben tav laten we het de integratie noemen.

            Veel Amsterdammer nemen Cohen zeer kwalijk, dat toen er iemand met een mes op een politie agent afkwam, en de politie agent vervolgens schoot, hij thee ging drinken met de ouders, van dat persoon.

            Toen ik de eerste keer mocht stemmen, inmiddels een jaartje of 32 geleden, stemde ik pvda.
            Helaas kwam ik er al snel achter dat de pvda er helemaal niet meer is voor de arbeider.

            Vervolgens janmaat gestemd en later de SP, toen Fortuyn en inmiddels wilders.
            Ik vind me zelf ook links.

            Een jaar of 5 geleden, raakte ik in gesprek met een paar SP ers, die folders uit liepen te delen.
            Hun frustratie was oa dat de pvv veel van de sp standpunten overgenomen heeft.

            Bestaat echt links en rechts nog wel in de politiek?

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Bosje bloemen voor LR2, goed verwoord.
            Lets not criticize but legalize

            Comment


              #36
              Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

              Mijn laatste bericht.
              Hou je hoofd koel en eet de soep niet te heet en blijft links rijden.

              Comment


                #37
                Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                @MWay,

                Begrijpend lezen is niet echt je ding eh??
                Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                Comment


                  #38
                  Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                  Was voor een ieder bedoeld.
                  Hoop dat je je niet beledigd voelt.
                  Maar als je van mij een mening wil kun je hem krijgen.
                  Nee ik moet geen pvv als ik een dictator wil reis ik wel af naar Damascus.
                  Tevens voel ik me als linkse meer bedreigd door types als jou.
                  Maar van de leider geleerd he demoniseren maar wel gillen als de leider en zijn volgelingen met feiten om de oren worden geslagen.
                  En tuurlijk er zijn dingen die kunnen beter maar dat kopvodbelasting dit gaat bewerkstelligen.Wat denk je zelf?
                  Of gaat het om het mogen vernederen want dan moeten we daar klip en klaar over zijn.
                  Want zeg nu zelf wat die geblondeerde van een landverrader afstammende pinda met keppeldop kan is zo makkelijk dat laat ik in deze zin wel zien.
                  Maar of dat nu de manier is mag jij mij nu vertellen.
                  Succes

                  Comment


                    #39
                    Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                    Ach als je naar de demonstraties van Pegida in Duitsland kijkt zie je dat die zogenaamde nazi,s omdat ze voor hun vaderland opkomen door mensen met arafat doekjes en helmen op worden bedreigd en bekogeld met alles wat ze maar voor handen krijgen, dat Geert wilders wat meer aandacht krijgt komt zeker niet door de tevredenheid van het volk, Hitler is ook aan de macht gekomen door onrust dus is het naar mijn mening ook hier in Nederland/Europa wachten totdat we hetzelfde krijgen, maar liever dat dan dat ik drie keer daags verplicht op m,n knieen naar allah moet bidden door een stel Jodenhaters.

                    Ik ben ook benieuwd waarom de rest wat daar in die kamer zit niet voor het eigen volk maar voor die import rotzooi opkomt.

                    gvd en toch laat ik me grijpen

                    Comment


                      #40
                      Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal


                      @Gps en Urban, zijn jullie ook bekend met de standpunten van de PVV inzake softdrugs ? Als ze er zieltjes mee hadden kunnen winnen was er al een 'wietmeldpunt' geweest.

                      Bron Cannabiskieswijzer.

                      Periode 2012 - 2015
                      Eerste Kamer
                      De wijziging van de Opiumwet om alle handelingen die illegale hennepteelt voorbereiden en bevorderen strafbaar te stellen (met een gevangenisstraf tot 3 jaar of een geldboete) werd in het najaar van 2014 in de Eerste Kamer behandeld. De plenaire behandeling door de Eerste Kamer vond plaats op 4 november 2014 en de stemming hierover een week later. Het wetsvoorstel is op 11 november 2014 bij hoofdelijke stemming met 39 stemmen voor(van VVD, CDA, PVV, ChristenUnie, SGP en OSF) en 31 stemmen tegen(van PvdA, SP, D66, GroenLinks, 50PLUS en PvdD) aangenomen. Dit zijn 70 van de 75 Eerste Kamerzetels: 5 Eerste Kamerleden hadden zich wegens ziekte of verblijf elders afgemeld.
                      Tijdens hetzelfde debat werd de motie - Ter Horst (PvdA) c.s. (EK 32.842, L) ingediend. In deze motie wordt de regering verzocht een commissie in te stellen om haar te adviseren over het toekomstige softdrugsbeleid in Nederland dat effectief de criminaliteit bestrijdt en de volksgezondheid dient. De motie werd mede ondertekend door M.M. de Boer (GroenLinks), Th.C. de Graaf (D66), J.G. Nagel (50PLUS), R.F. Ruers (SP). Na stemming bij zitten en opstaan op 11 november 2014 verworpen. PvdA, GroenLinks, SP, D66, PvdD en 50PLUS stemden voor.
                      Zie ook Cannabis in de Eerste Kamer.
                      De heer Kops (PVV): Het is de bedoeling dat met dit wetsvoorstel een bijdrage geleverd wordt aan de bestrijding van de illegale hennepteelt, en dat is een goed streven. Mijn fractie is immers van mening dat onfrisse figuren die hun zakken vullen met deze illegale praktijken moeten worden aangepakt. Dat begint uiteraard bij de voorbereiding. (...) Criminelen in de wereld van de softdrugs maken elkaar het leven zuur met professionele bewapening. Geweld wordt niet geschuwd. Liquidaties op klaarlichte dag, midden op straat, dat gebeurt allemaal in ons land. Kortom: al deze praktijken leggen een enorme druk op onze samenleving, en zij moeten dan ook stoppen. (...) De growshops, de zogenaamde makelaars in softdrugs, zijn hierbij een belangrijke schakel en ook het grote probleem. Deze growshops kunnen en mogen zich niet langer verschuilen achter hun zogenaamde softe, onschuldige imagoWie de illegale hennepteelt effectief aan banden wil leggen, zal dan ook moeten concluderen dat deze growshops dienen te worden aangepakt. Wie dit niet concludeert, maakt zich wat mij betreft in de strijd tegen illegale hennepteelt ongeloofwaardig. (...) Samenvattend, het inrichten van een kweeklocatie, het uitvoeren van het kweekproces, de handel, het transport en de verkoop zijn allemaal illegale praktijken, maar in ons land aan de orde van de dag, met alle negatieve gevolgen van dien. Dat moet dan ook een halt worden toegeroepen. Het voorliggende wetsvoorstel is een stap in de goede richting, omdat deze wet het mogelijk maakt om al in een relatief vroeg stadium op te treden. Daarom staat mijn fractie positief tegenover deze wet, die eerlijk gezegd natuurlijk al jaren geleden een feit had moeten zijn. (Behandeling - Verslag van de vergadering van 4 november 2014 (2014/2015 nr. 6) Eerste Kamer)
                      Tweede Kamer
                      24077-323 - Motie van de leden Berndsen-Jansen (D66) en Van Nispen (SP) over een proef met gereguleerde en gecertificeerde hennepteelt ten behoeve van coffeeshops. 73 VOOR - 50PLUS/Baay-Timmerman, 50PLUS/Klein, D66, GroenLinks, PvdA, PvdD, SP. 77 TEGEN - PVV, CDA, Groep Bontes/Van Klaveren, ChristenUnie, SGP, VVD, Van Vliet.Verworpen.
                      24077-328 - Motie van het lid Van der Staaij (SGP) c.s. over bevorderen dat in het gemeentelijk coffeeshopbeleid uitdrukkelijk ook de verbinding wordt gelegd met een preventief beleid ter voorkoming van drugsverslaving. 148 VOOR - VVD, PvdA, SP, CDA, D66, PVV, ChristenUnie, GroenLinks, SGP, PvdD, 50PLUS/Baay-Timmerman, Van Vliet, 50Plus/Klein . 2 TEGEN - Groep Bontes/Van Klaren, Van Vliet. Aangenomen
                      24077-329 - Motie van het lid Van Nispen (SP) c.s. over afschaffen van het ingezetenencriterium. 33 VOOR - D66, GroenLinks, de PvdD en de SP. 117 TEGEN - VVD, PvdA, CDA, PVV, ChristenUnie, SGP, Groep Bontes/Van Klaveren, 50PLUS/Klein, 50PLUS/Baay-Timmerman, Van Vliet. Verworpen.
                      24077-331 - Motie van het lid Helder (PVV) c.s. over zorgen dat gemeenten die coffeeshops binnen hun grondgebied hebben het ingezetenencriterium in hun beleid opnemen. 77 VOOR - PVV, het CDA, de Groep Bontes/Van Klaveren, de ChristenUnie, de SGP, de VVD en Van Vliet. 33 TEGEN - 50PLUS/Baay-Timmerman, 50PLUS/Klein, D66, GroenLinks, PvdA, PvdD, SP. Aangenomen.
                      24077-332 - Motie van het lid Helder (PVV) over instellen van een drugsautoriteit ten behoeve van de ontwikkeling en handhaving van het drugsbeleid. Aangehouden.
                      Landelijk verkiezingsprogramma "Hun Brussel, ons Nederland". Website PVV.
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        #41
                        Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                        @ MAY

                        Je hebt er idd niet veel van begrepen..
                        1. Gekke Greet streeft met zn verkiezingsprogramma qua behoud van de verzorgingsstaat toch echt n linkser koers na dan de rest van t Links lullend maar rechts vullen gepeupel.
                        2. "Vernederen" serieus? ? Je had die onderdrukkingsdoek idd niet voortreffelijker kunnen omschrijven..

                        Verdoeme wat n evolutionaire sneuheid wederom. Je tart de wetten van Darwin vriend.

                        @ Stemma,

                        Ja dus ik zal mn keuze af laten hangen van de visie tov softdrugs. . Boeiend!
                        Doe toch wel wat ik wil en daarmee ongezien n soepoog. Kan ik me net zo goed aansluiten bij de overige niet werkende/kwekende maar uitkeringsoprokende 75% vd shopbezoekerts..

                        Man man man wat n geestelijke arremoe.
                        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                        Comment


                          #42
                          Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                          En ja ik kan het beleid qua (soft)drugs van de PVV ,dus kan ik de keus maken tussen kiezen voor een partij die opkomt voor het volk en tegen drugs is of ik kan kiezen voor een partij die tegen drugs en tegen het volk is, de keus is voor mij snel gemaakt daarnaast zie je als je het nieuws omtrent drugs criminaliteit een beetje volgt dat er best veel allochtone slachtoffers vallen als het om afrekeningen gaat en dat is niet omdat ze er niks mee te maken hebben, dus misschien moet je het wel als 2 vliegen in een klap zien.
                          Last edited by Urban; 29 October 2015, 21:46.

                          Comment


                            #43
                            Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                            Oorspronkelijk geplaatst door Urban View Post
                            Ach als je naar de demonstraties van Pegida in Duitsland kijkt zie je dat die zogenaamde nazi,s omdat ze voor hun vaderland opkomen door mensen met arafat doekjes en helmen op worden bedreigd en bekogeld met alles wat ze maar voor handen krijgen, dat Geert wilders wat meer aandacht krijgt komt zeker niet door de tevredenheid van het volk, Hitler is ook aan de macht gekomen door onrust dus is het naar mijn mening ook hier in Nederland/Europa wachten totdat we hetzelfde krijgen, maar liever dat dan dat ik drie keer daags verplicht op m,n knieen naar allah moet bidden door een stel Jodenhaters...
                            Zoveel onzin in een paar regels. Rukken jullie elkaar daar mee af of zo?

                            Pegida in Duitsland roept massale tegendemonstraties op van voornamelijk Duitsers, oude en nieuwe. Pegida is niks, het uitschot van de maatschappij.

                            Je snapt echt helemaal niks van de geschiedenis met je opmerking over hoe Hitler aan de macht kon komen. Ik heb niks met Wilders, maar wat hij en ik gemeen hebben is het respect voor de democratie, wat bij jouw ver te zoeken is.

                            En deze slaat echt alles. Je wilt niet voor jodenhaters op een matje zitten bidden maar wel een stel joden verraden aan Hitler, waar Nederlanders zo goed in waren?

                            Als ik berichten lees van dit soort nationalistische, oer-conservatieve autochtone Nederlanders, ben ik blij dat er gelukkig nog mensen zijn die naar Nederland willen komen. Hoe meer, hoe sneller, hoe beter.

                            Nazisme is uit sukkels, die oorlog is voorbij!

                            Comment


                              #44
                              Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                              Dan zijn we het niet eens in deze Torvald, vertel mij hoe Hitler dan wel aan zijn praktijken kon beginnen maar volgens mij was dat niet omdat de mensen in die tijd in Duitsland tevreden waren hoe het eraan toe ging.
                              Hoe je erbij komt dat ik Joden zou willen verraden is mij een raadsel maar als je in mijn opmerking de Joden van die tijd wilt vergelijken met de allochtonen van deze tijd lijkt het mij zeer raadzaam dat er wat veranderd aan die import voordat we dezelfde problemen krijgen als toen, dus eigenlijk moet je het als iets preventiefs zien.
                              Daarnaast zie ik mensen die niet voor hun eigen land opkomen meer als uitschot voor de maatschappij.

                              Maar zoals ik al eerder zei laat mij maar de racist zijn of de nazi, als de tijd rijp is meld ik me wel als machinist en spreken we elkaar nog wel.

                              ohja FAPFAPFAPFAPFAPFAP

                              Comment


                                #45
                                Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                                @ I love it en Urban, Ik zeg nergens dat je niet op PVV moet stemmen, we hebben in ons land gelukkig vrijheid om te kiezen op elke partij die op de stemlijst staat, dus dat bepaal je zelf. Mijn stem krijgt hij niet. Ik vind het een populist, jammer genoeg beginnen andere politici zijn populistische gedrag over te nemen, alles omwille van de polls.
                                Stemma doet het forum, stout 2017

                                Stemma doet stout (2016)
                                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                                Comment

                                Bezig...
                                X