Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal !

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • MWay
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2012
    • 4999

    #136
    Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

    Oorspronkelijk geplaatst door I love it
    Heu pisvlek, je zou me "neger gevangen in een blank lichaam" noemen en geen mongool verdoeme. Lekker bezig wel met je vooringenomenheid jegens mongolen. Had uit jouw hoek van neef/nicht constructies en amputaties toch wel een wat ruimere kijk en meer begrip mbt zwakzinnigheid verwacht.

    Wordt mij ook allemaal beetje te emotioneel zo dus ff wat luchtigers: Je weet wel waarom die haatbaarden die baard laten staan eh?
    Omdat als ze alleen die snor zouden laten staan ze op hun moeder zouden lijken.. WHAHAHAHAHAHAHAHA serieus ik bescheur het.

    Ben tukken. Heb in deze fantasierijke wereld nog een hoop te dromen mbt de architectuur van mijn kamp.

    Wir schaffen das kent vele vormen.

    Heu, kusjes en heel veel liefs eh.
    i love it je bent een hoerenjong dan weet je wat jouw moer is hè i love it

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
    Ik ben en blijf van mening dat je niet iedereen uit een bevolkingsgroep over 1 kam kan scheren.
    Durf in te zien dat angst en woede slechte raadgevers zijn.

    Wij willen toch ook niet over 1 kam geschoren worden met broodkwekers ?

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.



    Dit lijkt inderdaad meer op een schoolreisje
    Stemma denk je nu echt dat het angdt is van deze heren.Die denken de kans waar te nemen niets meer en minder.

    Comment

    • Ganjax
      Guru of all Growers
      420 MemberMemberLucky Member
      • Apr 2009
      • 10443

      #137
      Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

      Oorspronkelijk geplaatst door MWay
      Je probeer het op de man af ja en sommige andere ook.En je generaliseer dus er valt in principe al niet te praten.
      En Ganjax aanhalen zegt al weer genoeg die maakte mijn al grand mufti die domme belg.
      Liever een domme Belg dan het resultaat van jarenlange inteelt
      ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

      Comment

      • Urban
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2008
        • 4104

        #138
        Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal



        Luister MWay, als je het niet aankunt dan kun je je eigen beter terug trekken in deze discussie en je kostbare tijd beter besteden in je plaatselijk AZC.
        Het continu aan moeten passen van mijn gewoontes mijn normen en waarden opgebouwd door generaties voor ons die langzaam aan afgenomen worden, het inleveren van Zwarte piet, het inleveren van een paasfeest(ontbijt)wat nu een lentefeest moet heten omdat het met Christus te maken heeft en niet strookt met de waan ideeën van een ander achterlijk geloof, moet dat angst genoemd worden?of een harde realiteit die ons allemaal overkomt.
        Wat voor kans er waar moet genomen worden is me onduidelijk en ik ben zeker dat jij dat ook niet uit gaat leggen wat je daar precies mee bedoelt.

        Comment

        • MWay
          Amazing Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2012
          • 4999

          #139
          Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

          Ik ben gemixt sukkel dus die nazipraat van jou gaat bij mij niet op hond.

          En tokkies al gehoord 2 van jullie medestanders hebben een ambtenaar omwille van een azc aangereden met de auto en daarna aangevallen met een scherp voorwerp.De ambtenaar is inmiddwls buiten levensgevaar.
          Vooral door gaan zo doen jullie goed.
          Succes

          Comment

          • Michevan
            Expert Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • May 2014
            • 1417

            #140
            Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

            Wat mij betreft kan hier een slotje op.
            Dit topic brengt niets dan haat en nijd, voegt werkelijk niets toe aan het JD Forum op deze manier!
            Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


            Comment

            • Stemma
              Exquisite Grower
              420 Member
              • Mar 2014
              • 7415

              #141
              Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

              Lekker met zijn allen tegen MWay, nee das een teken van beschaafdheid.....
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment

              • Michevan
                Expert Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • May 2014
                • 1417

                #142
                Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                Ik ben voor of tegen niemand, laat dat duidelijk zijn lieve Stemma
                Ik geef alleen mijn mening over dit topic op een forum als Jd, ik snap als geen ander dat jij dit Topic niet zo bedoeld hebt maar op deze manier krijgen mensen de ouderwetse pleuris aan elkaar terwijl het een plezierig hobbyforum hoort te zijn.

                Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
                Lekker met zijn allen tegen MWay, nee das een teken van beschaafdheid.....
                Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                Comment

                • thugz
                  Amazing Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Jun 2013
                  • 4284

                  #143
                  Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                  Ik zou hier ook een slot opzetten. Mway is een goed mens en verdient niet zo uitgekafferd te worden.

                  Verder zal je mij althans niet tegenkomen na vandaag.


                  Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                  Comment

                  • Stemma
                    Exquisite Grower
                    420 Member
                    • Mar 2014
                    • 7415

                    #144
                    Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                    @MWay, ik denk idd nog steeds dat het angst is, ik wil niet geloven dat er hier leden zijn
                    die iemand anders, laat staan een ander forumlid dood wensen omwille van hun huidskleur.

                    @Michevan, ik had inderdaad een andere insteek met dit topic.
                    Voor bekvechten hebben we nl het Pitt fitt topic.....
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment

                    • Eerstekamerlid
                      Exquisite Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2013
                      • 5066

                      #145
                      Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                      Gemixt.. Dus één van je twee ouders is blind danwel smakeloos..
                      Ik zou ook in n ID crisis zitten als ik jou was. Lijkt me moeilijk om maar voor de helft uitgescheten te worden.
                      Je hebt iig de lange tenen van je zandbak voorouders geerft..
                      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                      Comment

                      • Michevan
                        Expert Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • May 2014
                        • 1417

                        #146
                        Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                        Gooi er gewoon een slotje op Stemma, het is niet leuk meer zo
                        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                        Comment

                        • Stemma
                          Exquisite Grower
                          420 Member
                          • Mar 2014
                          • 7415

                          #147
                          Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                          @ Thugz, MWay is een schatje maar ik vind Akhaasje ook een schatje, allebei mensen met een goed hart.
                          Ik zou graag zien dat er zonder scheldpartijen een lastig onderwerp
                          kan worden besproken op dit 18+ forum. Een beetje respect voor elkaar moet toch mogelijk zijn ? Leef en laat leven!
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment

                          • Eerstekamerlid
                            Exquisite Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jan 2013
                            • 5066

                            #148
                            Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                            N hangen we appart slotje?
                            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                            Comment

                            • Ganjax
                              Guru of all Growers
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Apr 2009
                              • 10443

                              #149
                              Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                              Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
                              Lekker met zijn allen tegen MWay, nee das een teken van beschaafdheid.....
                              Ik zie het eerder als Mway tegen iedereen die zich uitlaat over vluchtelingen, hij zit zelf iedereen uit te kafferen.
                              ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                              Comment

                              • Eerstekamerlid
                                Exquisite Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jan 2013
                                • 5066

                                #150
                                Re: Het "beledigingen en haatzaai" discussie topic, lees de toelichting en doe je verhaal

                                Gek genoeg geeft dit topic wel hoop rust in de vluchtelingen chatbox.

                                Misschien topictitel in "AZC ambities" veranderen?
                                Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                                Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                                Comment

                                Bezig...