Geloof jij in buitenaards leven ?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • batmeid
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2012
    • 1317

    #196

    Mooi uitgelegd
    sigpic it is just a flower

    Comment


    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Hij sluit af met de nagel op de kop, ik ben God! Prachtig

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Is die bram die een vorig leven herinnerde? Was legerofficier had nog nooit in diksmuidse loopgraven geweest en kon kilometers ver alles bepalen ?
  • Hubertus
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2019
    • 126

    #197
    Bijna niet te geloven dat er geen buitenaards leven bestaat.
    Ik ben er ook al zeker van dat de mannen boven ons er meer over weten maar ons nog niks willen zeggen, omdat we er niet klaar voor zijn.
    Te veel close minded personen op de wereld

    Comment

    • Wesley pipes
      Elite Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Mar 2020
      • 2504

      #198
      12 miljard miljard exoplaneten in het zichtbare universum, ik denk ook wel dat er minstens eentje tussen zit met intelligent life
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ers-en-stekken

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #199
        Als ze ons ontdekt zouden hebben waren we allang opgevreten.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • TegridyRandy
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Nov 2020
          • 208

          #200
          Buitenaards leven is er absoluut volgens mij, hoe ver gevorderd dat is de echte vraag.
          Bacteriël leven zou er alleszinds moeten zijn,
          Planeten waar er momenteel aminozuren vormen die uiteindelijk RNA worden en dan DNA volgens mij ook, als de correcte parameters of zelfs incorrecte parameters aanwezig zijn.
          Echt intelligent leven "zoals ons" zou ook absoluut kunnen als men kijkt naar de massiviteit van het universum. Maar er zijn bepaalde barrieres waar intelligente levensvormen door moeten of verwoest worden.
          De vraag is dan hoeveel intelligente levensvormen komen door deze barrieres heen? Aangezien het universum een intens volatiele en verwoestende plek is.

          Dat zelfs wij er zijn, en deze vragen kunnen stellen is ongelooflijk, de kansen intens klein, yet here we are!
          Dus er is absoluut nog ander leven daarginder buiten, ergens, ver, of nog steeds VER weg .
          Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
          Jah, ik hou van planten.

          Comment

          • Hork
            Banned
            Lucky Member
            • Jul 2020
            • 4103

            #201
            Er zijn weinig aanwijzingen behalve een aantal wilde verhalen.

            Comment

          • MightyVap3r
            Advanced Stoner
            Member
            • Nov 2023
            • 52

            #202
            I Believe! en er is al buitenaards leven in het ISS.

            Comment

            • PH donner
              Gandhi Ganjamaster
              MemberLucky Member
              • Sep 2022
              • 483

              #203
              Ja.
              Er zijn zoveel dingen die niet te verklaren zijn.

              Er moet een beschaving voor ons zijn geweest met zoveel meer kennis als we nu hebben.

              Comment


              • TegridyRandy
                TegridyRandy commented
                Editing a comment
                Vergevorded absoluut, hoe ver gevorderd is de echte vraag. Als we alle verhalen van ongeveer 14800 jaar geleden naast elkaar leggen, volgens de theologieën, zijn er heel veel overeenkomsten, heel veel onverklarbare dingen geplaatst. Zeer interessant!
            • Silas
              Admin
              Lucky MemberModeratorAdmin
              • Sep 2009
              • 1272

              #204
              Nee, we willen dat wel heel graag anders is het leven zo saai.

              Veel gestelde vragen over het forum
              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              ?
              420Shop.NL
              "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

              Comment


              • TegridyRandy
                TegridyRandy commented
                Editing a comment
                Zo saai is het nu ook weer niet, het feit dat we bestaan alleen al, is een extreem kleine kans! Laat staan alle systemen die ervoor zorgen dat we kunnen bestaan.
                Dat de planeet een perfecte atmosfeer heeft, elektromagnetisch veld, de maan etc, allemaal perfect om te voorzien van het leven, de sterkte van de zwaartekracht etc. Geweldig hoeveel er exact juist moet zijn.
            • PH donner
              Gandhi Ganjamaster
              MemberLucky Member
              • Sep 2022
              • 483

              #205
              Net iets te veel toeval ….

              En dan zwijg ik maar over sommige bouwwerken wereldwijd die we met hamer en sikkel zouden moeten hebben gebouwd 😁


              Attached Files

              Comment

            • Hork
              Banned
              Lucky Member
              • Jul 2020
              • 4103

              #206
              PH donner ik heb het artikel even doorgenomen en kennelijk is het afkomstig van de betreffende schrijver waar ik naar verwees.

              Wat opvallend is te noemen is dat er voorafgaand aan de waarnemingen en daarna steeds straaljagers zijn gezien in Gorredijk, hetgeen ontkend wordt door vliegbasis Leeuwarden. Vermoedelijk dus geen ongeïdentificeerd buitenaards vliegend objecten dus. Er was ook een Leeuwarder die beweerde de kinderen uit Gorredijk met een projector voor de gek te hebben gehouden.

              Mijn vermoeden is dat het leger er achter zit en zich van de domme houdt.

              Comment

              • Hork
                Banned
                Lucky Member
                • Jul 2020
                • 4103

                #207
                Iemand wel eens gehoord van Admiraal Byrd? Deze man sprak van binnenaards leven.

                Comment


                • Ex user 54404
                  Ex user 54404 commented
                  Editing a comment
                  Hahaha idd 😂
                  Tja, het er is toch best aardig wat info over hem en z'n expedities te vinden, documenten, filmpjes etc.
                  'Ze' zeggen dat Byrd vermoord is omdat hij teveel wist.

                • Hork
                  Hork commented
                  Editing a comment
                  He was eaten by a huge cat from the hollow earth!

                • Ex user 54404
                  Ex user 54404 commented
                  Editing a comment
                  Hehe probably..
              • PH donner
                Gandhi Ganjamaster
                MemberLucky Member
                • Sep 2022
                • 483

                #208
                Wat ook zo frappant is..
                Is dat er heel veel oude volken verspreid over de hele (oude) wereld zijn die zeggen dat de goden uit de lucht neerdaalde

                Wij Zijn niet alleen ✌️

                Comment


                • Hork
                  Hork commented
                  Editing a comment
                  We zijn niet alleen nee maar we zijn alleen niet slimmer aangezien zij hier wel kunnen komen maar wij daar niet. Edoch die Pyramides zijn er nog genoeg, op elke hoek van de straat zit zo'n shoarmazaakje!

                • Ex user 54404
                  Ex user 54404 commented
                  Editing a comment
                  Fallen angels voor sommige. 😉
              • DenSchimmige
                Advanced Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2013
                • 1132

                #209
                Betreft bouwwerken etc.

                Houd in de gaten dat de mens destijds veel verder gevorderd is dan de mens hedendaags.
                Beide betreft kennis, lichamelijk en spiritueel.
                Dit al een heleboel ''must be aliens'' mythes kan debunken.

                Vooral technologische vooruitgang heeft heel veel menselijke achteruitgang opgeleverd.
                Waar men vroeger nog makkelijk een boomstam met 2 personen wegsleepte heeft men hedendaags al moeite met een zak potgrond.

                Ook betreft kennis, natuur, scheikundig, wiskundig waren ze destijds veel verder dan wij.
                Er is een reden waarom wij nog steeds hun werken bestuderen....

                Ook is de Kerk de grootste boosdoener aan het falen van de hedendaagse mens.
                Alles wat groot en sterk was en tegenstand kon bieden werd natuurlijk uitgeroeid, Zwakke mensen zijn nu eenmaal makkelijker in controle te houden.
                Ook alle kennis die men in de oudheid had werd systematisch uit de mensen verwijderd.
                Zo zijn er bijv. door de kerk ook een een hele hoop griekse geleerden de mond gesnoerd. (of gecanceld in hedendaagse termen)
                If life keeps putting you down, You better stay high

                Comment


                • Ex user 54404
                  Ex user 54404 commented
                  Editing a comment
                  Het is echt fascinerende materie.

                • DenSchimmige
                  DenSchimmige commented
                  Editing a comment
                  @Babz

                  Vind het eerder lekker klinken.. maar goed.. dat is dan waarschijnlijk de ''hongerige'' maag die leest.
                  En kon nog niet echt duidelijk iets vinden behalve dat het een vooruitstrevende beschaving zou zijn die uiteindelijk onder een modderlawine terecht is gekomen...

                  vraagstuk blijft... waarom graven ze het dan niet vrolijk even uit... en met satelliet kunnen we hedendaags de grond aardig diep penetreren.
                  Waar ik dan gelijk wel weer op afkeer zijn de beweringen dat het Pentagon en Notre Dam ook door hun gebouwd zouden zijn...
                  Vermoed dat iedereen met een beetje gezond verstand wel begrijpt dat dat niet zal kloppen.

                • Wesley pipes
                  Wesley pipes commented
                  Editing a comment
                  Ik zie een andere zon schijnen op de oude grieken, iets die iets in hen bewuster maaktte, samen met de kennis van egypte die op zijn einde liep. Het zou dan eerder moeten gaan over een ander zintuig, of intuitie als creatie. Alsof we maar 1 kant op kunnen , filosofie stond op zijn punt, we gaan wetenschap toepassen, tot dat op zijn punt staat, gaan we terug naar oudsher. Mss is de volgende kalender 1 van beide
              • MightyVap3r
                Advanced Stoner
                Member
                • Nov 2023
                • 52

                #210
                Im outside looking in!

                Comment

                Bezig...