Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geloof jij in buitenaards leven ?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

    ............
    Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 15:31.

    Comment


      Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

      Er zijn geen aliens en ufo's maar inderdaad enige vorm van leven buiten de aarde kan niet uitgesloten worden.

      Comment


        Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

        De wetenschap en mensheid in het algemeen zijn veel te sceptisch wanneer het gaat over buitenaards leven. Elk pseudo-bewijs of wetenschappelijk onderzoek wordt op voorhand door een hoop vooroordelen van tafel geveegd; krijgt geen eerlijke kans. Ik zeg niet dat er buitenaards leven is, maar zolang je er niet voor open staat zal je het zeker nooit ontdekken...

        Comment


          Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

          Iedere respectabele wetenschapper zal moeten toegeven dat de kans op buitenaards leven groot is - maar de kans dat we het ooit tegenkomen een stuk kleiner. Het heelal is namelijk verdomd groot.

          De tweede vraag is natuurlijk: Is er intelligent leven buiten de aarde. Daar moet ik altijd weer om lachen. Kijk: We zien dat sinds 100 jaar negers als intelligente wezens, en sinds 10 jaar beginnen we zelfs homo's en blowers als volwaardig te zien - maar dolfijnen zijn nog steeds voor in de soep.
          Wie zijn wij om intelligent leven te herkennen?

          Comment


            Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

            Wat betreft intelligentie: wij zijn een type 0 beschaving. We stellen weinig voor... :cool:

            www.youtube.com/watch?v=67fPHOYqD3w

            Comment


              Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

              Die indeling lijkt vooral te letten op expansie van een ras. Da's niet hetzelfde als beschaving. Ik bedoel maar: Als Amerika zijn "war on drugs" zou uitbreiden naar Mars en Venus, zijn ze dan opeens een level-1-beschaving, of zijn ze nog steeds een stel conservatieve, arrogante dinosauriers?

              Op zoek naar "beschaving" zou ik zoeken naar een samenleving zonder honger of oorlog; een dieper besef van ethiek; geboortebeperking; respect voor andere levensvormen dan jezelf; kennis van je eigen oorsprong en plaats in het heelal.

              Dichter bij huis: Een samenleving zonder discriminatie, zonder voetbal-hooligans, zonder oranje-feesten, met veel minder alcohol en met meer wiet,

              Maar ja, wie ben ik...

              Comment


                Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                het enige wat hier beschaafd is is de kaas inderdaad Blani, ondanks ronkende woorden van velen.
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                  De meeste mensen kunnen niet eens hun kaas beschaven zonder 'em uit te hollen...

                  Comment


                    Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                    Zou wat onmogelijk zijn moesten we de enige zijn in het hele universum lijkt me..

                    Comment


                      Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                      Ben ze persoonlijk tegengekomen tijdens een salvia, sage trip

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Ben ze persoonlijk tegengekomen tijdens een salvia, sage trip.
                      Ze hoeven hier op aarde tenminste niet naar Intelligentie te zoeken
                      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                      Comment


                        Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                        iemand hier bekend mee ?

                        http://www.disclosureproject.org/index.shtml

                        Toevallig stuitte ik een tijdje geleden op een boek van die Dr Greer, daar ik zowat alles lees wat me ook maar enigszins interessant overkomt ben ik daar ook maar eens ingedoken. En toen nog een, wat gechecked hier en daar, inmiddels is dat een soort permanente buzz in m'n achterhoofd. Ik zeg niet dat ik geloof in zijn stellingen, maar wel dat ik open sta voor zijn visie. Het kan namelijk zomaar een verklaring bieden voor een ontzettende berg aan gebeurtenissen, raadsels en onopgeloste misdaden. Daarnaast biedt het een mogelijke verklaring voor de richting waar we naartoe gaan of beter naartoe gedrukt worden.
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment


                          Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                          Ik ben er bekend mee moreweed. Want me verbaasd is hoeveel personen de afgelopen jaren naar buiten zijn gekomen die hun reputatie op het spel zetten.
                          Het volgende fimpje bijvoorbeeld:

                          UFO ALIEN DISCLOSURE by Canadian Minister of Defense May 2013


                          Hij heeft het over diverse alien rassen waarmee de overheid van de VS contact had / heeft.
                          Nog al een statement om te maken als je minister van defensie bent geweest.

                          Canadian Minister of Defense: We must overthrow the Illuminati
                          Hier nog een https://www.youtube.com/watch?v=H6MyB74VoQ4

                          Stel dat hij de volledige waarheid spreekt zou dit mindblowing zijn. Maar als hij leugens verspreid wat is het doel?
                          Het enige wat ik me kan bedenken is een wereld regering / leger vormen om buitenaardse dreiging tegen te gaan.
                          Na het communisme, global warming en Osama Bin Laden is er nu een nieuwe boogie man nodig.

                          Ik ben openminded, maar blijf skeptisch.
                          Veel gestelde vragen over het forum

                          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment


                            Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                            waarom alliens zoeken als we amper kunnen verklaren hoe wij hier komen, evolutietheorie is al onderuit gehaald.
                            Miss zijn wij wel onze eigen aliens, miss heeft de regering wel al contact gehad maar(filmpje hierboven), miss word er wel een oorlog georganiseerd om de mensen te reduceren, mens vs alien, dan is alles de hele oorlog zoals altijd geregiseerd

                            Comment


                              Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                              We hebben 2 opties, niet?

                              Niemand weet het zeker, dus dat is al geen optie.

                              Maar als ze er dan toch zijn, zijn ze ofwel dommer als ons (en dan moet ik ze niet kennen), of zijn ze slimmer, en dan hadden ze ons toch al lang gevonden?
                              Stap voor stap geraken we er wel.

                              Comment


                                Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                                Ik denk dat er genoeg mensen zijn die het wel zeker weten omdat ze het zelf gezien hebben... Maar die worden of niet geloofd, of voor gek verklaard... Ik heb hier al meer over gepost eerder in dit draadje..
                                In mijn ogen kan dat gebeuren bij roswell ook geen fabeltje zijn.. Zelfs de FBI komt nu met een rapport dat er 9 lichamen zijn gevonden met metaal achtige pakken en 3 UFO's ... Dat hebben ze ff 50 jaar verborgen weten te houden..
                                en dan nog over lockheed... Er word gezegd dat ze daar de gevonden technologie al aan de praat hebben... " er zijn 2 soorten.. Die van HUN en die van ons... (Worden ze daarom zo vaak gespot in de buurt van Mexico )
                                De wereld word gewoon beetje bij beetje gevoed met de werkelijkheid, en dat is met alles zo... Anders zou er totale paniek uitbreken...
                                Dit is wat ik ervan denk..... Na lang speurwerk op internet... Ik ben overigens totaal niet zweverig ofzo, en ik geloof niks tot ik het zelf gezien heb, maar ik heb in mijn ogen aardig wat betrouwbaar materiaal gevonden zo hier en daar...
                                Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                                Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                                (running)

                                Comment

                                Bezig...
                                X