Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geloof jij in buitenaards leven ?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

    Ik denk wel degelijk dat buitenaards leven bestaat, in wat voor vorm dan ook. Misschien totaal anders dan wij kunnen bevatten en misschien is voor dat leven wel geen zuurstof of licht nodig, wie weet.... Ik twijfel over het bestaan van aliens zoals die in films worden getoond. Hoewel ik na de docu over Roswell er toch ook een beetje van ben teruggekomen. Er zijn n.l. mensen die dat soort wezens hebben gezien en ook mensen die vreemde implantaten hebben nadat zij, zoals ze beweren, door aliens zijn ontvoerd.... Ik vraag me wel af waarom veel mensen er vanuit gaan dat aliens kwaadaardig zijn, onze planeet willen overnemen e.d.
    Als ze echt zo'n hoog intelligentieniveau hebben, en dat moet wel als ze ons, ondanks miljoenen lichtjaren, kunnen bereiken, dan ga ik er vanuit dat ze niet zo ver zijn gekomen door alleen hun cognitieve intelligentie, ik neem aan dat ze dan ook een hoge mate van sociaal-emotionele intelligentie hebben en dus wel beter weten dan wij mensen! Oftewel: ze zijn niet uit op oorlog, vernietiging, beheersing e.d. Ze zijn waarschijnlijk heel nieuwsgierig, willen dingen onderzoeken, dat wel.

    Comment


      Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

      Buitenaardse wiet lijkt me wel leuk

      Comment


        Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

        ET were not alone ...

        Comment


          Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

          Hahaha buitenaardse wiet. Met SPACE THX. percentages up to 60%

          Comment


            Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

            Hoi Hoi,
            Ik vind ook dat het wel heel arrogant is om te zeggen dat we enig leefvorm zijn in deze grote uitbreidende heelal zijn. Ik ziet het als een ballenbak, wij leven in 1 bal dat is ons zonnestelsel en al die andere ballen zijn allemaal aparte zonnestellen en het lijk mij hoogst waarschijnlijk uitgesloten dat er niet in een van die ballen levensvormen zijn, is het in de vorm van mineralen of humanoid, iets anders misschien wel met vijf armen 1 been. maar kom op lijk me uitgesloten.

            Comment


              Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

              - ik geloof erin , ik geloof er zelf in als een persoon sterft , dat deze nog altijd aanwezig is.

              Comment


                Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                Als ik zo naar mijn schoonmoeder kijk en luister dan moet ik wel in buitenaards leven geloven!
                Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                Comment


                  Re: Geloof jij in buitenaards leven ?



                  Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

                  Comment


                    Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                    michevan hahahahhaa

                    Comment


                      Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                      Ik heb geen reden om aan te nemen dat er buitenaards leven is. Noch kan ik het uitsluiten. Zoals zoveel dingen. Voor het gemak neem ik maar even aan dat er geen buitenaards leven bestaat.

                      Comment


                        Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                        Ik geloof vooral in statistieken en de bijkomende kansberekening, Sinds kepler weten we dat om de meeste sterren planeten draaien. De Melkweg is samengesteld uit ten minste 200 miljard sterren (recentere schattingen spreken zelfs van rond de 400 miljard sterren). Dus verwacht wel dat er alleen binnen ons sterrenstelsel ergens leven voorkomt... in welke hoedanigheid dan ook.
                        Daarnaast zijn er meerdere sterrenstelsels volgens de meeste schattingen zullen dat er ook 100 tot 200 miljard zijn. hiermee ga ik zeker niet uitsluiten dat er ergens anders nog een vorm van leven zou kunnen bestaan.

                        Ik houdt zelfs rekening dat het leven dat hier voorkomt ooit begonnen kan zijn omdat micro organismen vanuit een andere plek ver uit ons Universum op een komeet zijn mee gelift om hier een ( op toevalligerwijze) goede bodem te vinden.

                        Comment


                          Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                          Comment


                            Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                            https://en.wikipedia.org/wiki/KIC_8462852

                            misschien:
                            https://en.wikipedia.org/wiki/Dyson_sphere
                            [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

                            Comment


                              Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                              ze zitten op de MAAN https://www.youtube.com/watch?v=sjYLOLXzSqE

                              Comment


                                Last edited by Otto85; 13 August 2016, 04:12.

                                Comment

                                Bezig...
                                X