Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geloof jij in buitenaards leven ?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

    Ik ben het eens met de laatste opmerking die je daar maakt Moreweed. We zien natuurlijk in films en series aparte groene kotskleurige aliens voorbij lopen dat veel mensen nu dat beeld hebben bij buitenaards leven. Ikzelf denk dat graancirkels gemaakt zijn door buitenaards leven en dat zij op die manier willen communiceren met deze planeet. Wat ik van mijn vader heb vernomen, die meerdere keren naar Engeland is geweest om graancirkels te bezoeken, is dat de Britse defensie geregeld gaat kijken bij zulke graancirkels en alles in een doofpot probeert te houden, wellicht houden ze informatie achter??

    Comment


      Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

      tja wij hebben growshop allien vraag het die gasten eens :p ik rook er wel eentje en ga nadenken of slapen, er moet wel iets zijn zo slim zijn wij nu ook weer niet dat wij de enigste zijn op al die miljoenen planeten

      Comment


        Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

        Oorspronkelijk geplaatst door ROEG View Post
        wellicht houden ze informatie achter??
        check me links maar in me vorige post... laat dat "wellicht" maar weg...
        Shivaman-s-Amnesia-scrogg

        Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
        (running)

        Comment


          Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

          Comment


            Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

            ja en dan ga je dood waste of time gejank iedereen rijk

            Comment


              Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

              Ik ga vrijdag weer lekker n biertje met eea aan buitenaardse inteeltmeuk drinken, zuiderlingen noemen ze die of zo..
              Als aardling houd ik t bij zuigelingen eh.

              Comment


                Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                vandaag mee aan de tafel gezeten... man ze lijken toch ook steeds echter tegenwoordig !
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                  Was dat geen wannabe of gewoon n zeer geslaagde look-a-like??

                  Comment


                    Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                    tafels vol man

                    toch zou ik persoonlijk liever voor ongeidentificeerd vliegend object worden uitgemaakt dan voor alien
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                      Als wij de meest geevolueerde levensvorm zouden zijn dan beklaag ik het heelal,mensen krioelen over de aarde gelijk een ziekte,alles vervuilend,alles moet wijken voor de menselijke hebzucht.Als de mens ooit naar een andere,nog gezonde planeet zou vertrekken,zal dat voor die planeet zijn alsof ze geinfecteerd word door een ziekte.
                      Moest men elders levensvormen ontdekken,men zou ze wellicht vangen,doden en opensnijden,na eerst gecheckt te hebben of ze te exploiteren zijn.
                      Ik hoop dat we nooit gevonden worden door andere levensvormen,en al helemaal dat we er zelf geen vinden want we kunnen nog niet eens laten van onze eigen soort uit te roeien.
                      Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                      Comment


                        Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                        het einde van de mensheid begint, wanneer we stoppen met zoeken naar mogelijkheid tot leven op een andere planeet!

                        think about it!
                        sigpic
                        Werkzaam in de medische groenvoorziening sedert '93

                        Comment


                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                          Comment


                            Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                            ga naar you tube en tik phill schneider in

                            R.I.P Phill Schneider u.s.a gonne fall hard

                            Comment


                              Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                              hmm zeer interessante topic!
                              ik ben er even wat door heen gescrold. en er worden wel sterke dingen gezegd over het feit buiten aard leven en ook dat de meeste mensen wel geloven dat het bestaat.
                              zelf geloof ik ook in buiten aards leven. en ik geloof ook dat ze ons al wel gevonden hebben, al heel lang geleden. er zijn wel heel veel reports die fake zijn. maar er zijn toch ook egt wel verhalen die gewoon niet te verklaren zijn. en in een doofpot gestopt zijn.
                              ik denk dat er een tijd komt waar we de "aliens" egt gaan ontmoeten, en dat zal op deze planeet gebeuren, en in deze beschaving.
                              dan is de vraag indd waarom laten ze zich niet zien dan?
                              in dit topic staan ook erg goede argumenten over waarom niet. en al deze meningen neem ik ook aan voor waar.
                              onze samenleving is gewoon nog te onwetend over waar we toe instaat zijn. en dit blokkeren we zelf ook. maar dit komt omdat het ons aangeleerd is. of opgedrongen word. maar we zijn op de goede weg, mede dank door de komst van het internet!=)

                              zelf heb ik ook 2x iets vreemds in de lucht gezien. en ik weet zeker dat het er was, van wat ik zag.
                              ik ga hier nu niet vertellen van wat ik zag. wil ik later wel doen. mochten mensen hier interesse in hebben.
                              maar zodra je je een beetje gaat verdiepen in die buitenaardse dingen. en alles wel met een grote zoutkorrel neemt.
                              dan merk je toch al wel gouw dat dit onderwerp egt is en zeker niet opgezet is door de mens zelf. kijk alleen al naar de graan cirkels.

                              Comment


                                Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                                Mensen met een rijke fantasie en er is nog geen duidelijk bewijs geleverd. Kun je wel zeggen dat ons dit wordt achtergehouden. Maar zie die metoriet laatst in Rusland, en hoeveel filmpjes als bewijs geleverd worden.

                                Terwijl alle wazige verhalen over UFO's en aliens enzo langskomen, daar is nog nooit bewijs geweest van 10 verschillende personen en 10 verschillende camera's. De mensen die in aliens geloven, die hebben een zeer rijke fantasie.
                                Ze geloven niet in Jezus, maar geloven wel in Marsmannetjes. Daar hebben ze dan wel weer bewijs voor gevonden: Yeah right.

                                Je ziet wat je wilt zien. En een mening/ervaring van iemand is geen bewijs.

                                Dat er iets leeft buiten de wereld, zal 99% zeker zijn. Al zijn het bacterieen of schimmels op een meteoriet. Maar ik denk dat het leven buiten de wereld helemaal niks met onze natuurwetten te maken heeft. Dus hele andere manier van leven. Mensen maken hele voorstellingen hoe ze uit zien en hoe ze hier terecht gaan komen. Goed voer voor kampvuurverhalen en bangmakerij. Maar onze geschiedenis laat zien hoeveel mensen geleefd hebben en verkeerde opvatting hadden, dus waarom zouden wij daar nu wel gelijk in zullen hebben.

                                Er is gebleken uit zoveel verhalen dat het allemaal nep en HOAX was, hoe dik moet die plank voor je kop zijn om dan toch nog te geloven dat je rijke fantasie weleens gelijk zou hebben.

                                De wetenschap zou hartstikke blij zijn als ze leven zouden ontdekken en moet je dus niet denken dat ze dat zouden achterhouden. Ik denk ook dat het goed zou zijn als we leven buiten aarde zouden vinden. Dan zouden we tenminste tot een besef komen dat we onze eigen ras niet moeten vermoorden en pijn moeten doen.

                                Comment

                                Bezig...
                                X