Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geloof jij in buitenaards leven ?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

    Ja! Straffer nog, ik neig enorm naar de theorie dat wij hybriden zijn van een superras uit het universum. (of een ander universum? :p)

    Comment


      #92
      Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

      Gister alien nog gesproken dus lijkt me duidelijk.

      Comment


        #93
        Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

        welliswaar voel ik me prima thuis in wat potgrond, om daar nou de hele dag/nacht in rond te hangen ..neu. Daarom voel ik me op gezette tijden duidelijk buitenaards.
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #94
          Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

          Ghehehehe aalleeejupaaaahhhh

          Comment


            #95
            Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

            Tuurlijk, wij zijn zelf buitenaards, de reden waarom buitenaardsen zich niet openbaren is omdat de bulk van de wereld bevolking er ook niet klaar voor is. Verder hebben black ops regerings afdelingen een beleid van geheimhouding. Stel, stel je een voor dat zij morgen massaal landen bij wijze van spreken...god hoeveel praktiserende gelovigen zijn er op de planeet....die predikanten, imams etc. hebben heel wat uit te leggen. En hoe zijn ze hier gekomen?...dus er is technologie om een groot gedeelte van de problemen hier op aarde op te lossen en nog belangrijker er is technologie die mensen vrij en zelfstandig kan laten leven.

            De reden waarom mensen er vaak niet voor uitkomen dat zij geloven in zowel intelligent leven (die ons observeerd) van andere planeten en het bestaan van UFO's is omdat je wordt uitgemaakt voor een fucknut en een gestoorde...maar wat wil je als bijna al het mainstream media deze onderwerpen op 2 manieren benaderd, ten eerste wordt er altijd negatief gesproken over buitenaardsen als zij zouden bestaan...''ze zullen wel vijandig zijn'' en ten tweede worden ''aliens'' op een kinderlijke manier afgeschilderd als rare groene mannetjes. Deze indoctrinerende beelvorming over dit onderwerp zorgt ervoor dat mensen er niet openlijk over praten.

            Maar de disclosure is onvermijdelijk...steeds meer betrouwbare hooggeplaatste mensen komen ervoor uit al zal dit niet in de mainstream nieuws komen, onder die mensen veel astronauten zoals Buzz Aldrin en andere die nu opd de leeftijd van 80 zitten en alles van hun kerfstok willen hebben.

            Comment


              #96
              Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

              Afhankelijk van wat ik gerookt heb geloof ik erin, dikke Amnesia, ja dan geloof ik overal in!
              Nee onzin..

              Ik geloof wel dat er meer is dan wij denken maar of het nou per se aliens zijn.. Dat laat ik in het midden
              Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

              Mike's 5x special kush #1 (RQS)

              Comment


                #97
                Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                Boeit me niks, tenzij ze wiet meebrengen.

                Comment


                  #98
                  Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                  hahahah, heb je nog voorkeur? Zal ze een whatsapp sturen!
                  Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                  Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                  Comment


                    #99
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door fl13r3flu1t3r View Post
                      Boeit me niks, tenzij ze wiet meebrengen.
                      Hahaha, wie weet doen ze dat wel
                      Er is meer, that's for sure ...
                      Kan het zijn dat we dezelfde liefde delen?

                      Comment


                        Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                        bliep bliep

                        Comment


                          Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                          Ik ken iemand from outta space.. Nare man trouwes.
                          Wel leuk speelgoed, zo ist ook!

                          Comment


                            Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                            Deze is echt wel interessant ...


                            Kan het zijn dat we dezelfde liefde delen?

                            Comment


                              Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                              Ja. De kans dat wij ze ooit tegen gaan komen is echter zeer klein, maar toch net groot genoeg voor mensen om erin te geloven.

                              Comment


                                Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                                ik vind het realistischer om dat even om te draaien Stillborn, als je de omvang van het universum in het achterhoofd houdt is het eerder een geloofskwestie om te denken dat er GEEN buitenaards leven is...
                                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                                Comment

                                Bezig...
                                X