Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geloof jij in buitenaards leven ?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Inderdaad. We komen ze ook sowieso wel ooit tegen, maar ik denk dat dat nog wel ff gaat duren
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

      Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
      ik vind het realistischer om dat even om te draaien Stillborn, als je de omvang van het universum in het achterhoofd houdt is het eerder een geloofskwestie om te denken dat er GEEN buitenaards leven is...
      Er is buitenaards leven. Ondanks dat ik hier geen bewijs voor heb staat dit voor mij [en niet alleen mij] 100% vast.

      Comment


        Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

        misschien ben jij wel het bewijs (samen met ons allen hiero )

        btw : "the tenth sublevel of suicide".. kan ik dat zo ongeveer plaatsen tussen een overdosis vitamine C en even fijn bungelen aan een stuk elastiek ? Of meer richting serieus aan je spiegelbeeld vragen of hij het zelf niet effe kan regelen ?
        Last edited by moreweed; 23 June 2012, 22:39.
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

          Absoluut. Ik denk ook dat wij oorspronkelijk niet van deze planeet komen

          Comment


            Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

            Joe Rogan Podcast - Aliens vs. Religion

            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

              Of er buitenaards leven is? haha ja natuurlijk.. In dit inmens grote universum.... Zou beetje arrogant zijn om dan te denken dat wij de enige intelligente levensvorm zijn.. maar ja goed, dat is wel typisch menselijk hahahaha

              Keep an open mind
              sigpic

              Comment


                Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                Nadenken over in contact komen met buitenaards leven is ook leuk.

                Dankzij mijn extreme inlevingsvermogen acht ik het mogelijk dat als *aliens* van ons bestaan af weten, ze ons lekker links laten liggen. "Stelletje veel te ver door ge-evolueerde apen".

                Comment


                  Re: Geloof jij in buitenaards leven ?



                  Comment


                    Youtube,. Zoek nibiru,. De vergeten planeet,. Deze draait in ovaal rond ons,. Staat in de bijbel zelfs beschreven,. Get ready!!!

                    Comment


                      Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                      zijn er nog mensen die hier aan twijfelen dan?? nee toch.. Er is veeeel meer... Mensen van de amerikaanse luchtvaart, NASA, en figuren van Lockheed weten dat allang... En zo langzamerhand komt het allemaal boven... De FBI komt nu zelfs met een verslag uit de kast van +/- 1950
                      En dat weten ze 60 jaar stil te houden..

                      Dus ..ET is there, ik twijfel er niet eens aan... google voor de gein maar es naar die UFO boven turkije ... die is door zoveel camera's vastgelegd.. en de beelden zijn NIET bewerkt...

                      en roswell niet te vergeten...

                      Waarschijnlijk hebben buitenaardse ook de piramides gebouwd... Om een piramide te bouwen heb je het getal "phi" nodig... de piramides stonden er alleen al voordat phi "ontdekt" werd... rarara ....

                      enkele leuke links hierover...
                      http://www.wanttoknow.nl/universum/e...buitenaardsen/
                      een klein stukje
                      “Er zijn 2 type UFO’s.. De modellen die wij hebben gebouwd en de modellen die ‘zij’ hebben gebouwd.

                      en:
                      We hebben ‘apparaatjes’, die je in je hand houdt en die in staat zijn het hele lichaam te scannen, om de conditie ervan te bepalen. Ook kun je vanuit diezelfde scanner het lichaam ook weer behandelen.
                      Ik kan je vertellen dat ik persoonlijk met deze apparaten heb gewerkt; en we hebben erbij die kanker kunnen diagnosticeren EN GENEZEN.

                      rapport FBI :
                      http://vault.fbi.gov/hottel_guy/Guy%...%20of%201/view

                      We worden met miljoenen mensen al jarenlang voor de gek gehouden... maar dat verdient misschien een ander draadje...

                      succes !!

                      vergeet deze niet...
                      http://video.google.com/videoplay?do...2816241&hl=en#
                      Last edited by shivaman; 28 September 2012, 22:51.
                      Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                      Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                      (running)

                      Comment


                        Comment


                          Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                          Ik geloof jou ook niet, dus waarom zou ik Aliens geloven...

                          Comment


                            Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                            ......................
                            Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 18:31.

                            Comment


                              Comment


                                Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                                brood&spelen Jim, en wat andere algemene psychologie rondom het thema "volksmennerij". Zo gaat het al meer dan 1500jaar, en we tuinen er nog steeds en masse in. De "gemeenschappelijke vijand" wat anders vechtende groepen tot mekaar brengt, de "meest waanzinnige verklaring voor een fenomeen die zo extreem is dat niemand er meer aan durft te twijfelen", en ga zo maar door.

                                Ons beeld van aliens is zo verwrongen dat we er waarschijnlijk pal aan voorbij lopen mochten we er een op straat tegenkomen.
                                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                                Comment

                                Bezig...
                                X