Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

    Korting op 420shop
    Vandaag ff gaan kijken hoe het bij de Hobbit in Weert geregeld is voor de blowende nederlander.
    Wat bij binnenkomst opvalt is dat het hier evenals bij de Skunk in Roermond en Sittard helemaal leeg is.
    Nadat ik mijn ID en een afschrift van de basisadministratie van mijn gemeente heb afgegeven word ik hier ook als lid ingeschreven.
    Het verschil met de Skunk is dat ik bij de Hobbit aan de balie eerst een keuze kan maken uit een 3-pak hash/wiet of mix ter compensatie voor de gemaakte kosten van het uitreksel uit de basisadministratie en als dank voor het lidmaatschap.
    Morgen nog ff de Paradox checken.

    Grt Polo
    Last edited by Polo; 5 May 2012, 16:48.

    #2
    Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

    loosergeintje geffeliciteerd met je wietpas

    Comment


      #3
      Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

      Ik las dat in Eindhoven geen uittreksel nodig is, een Nederlands iD is voldoende.

      Ga je proberen of je bij de andere shops ook een pas kunt krijgen ?
      Als ze kunnen zien dat je al een pas hebt is het toch een gelinked systeem, met jouw gegevens.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

        Wordt die wietpas toch nog een succes te worden met zoveel inschrijvingen.
        En de dag dat ze je er op aanspreken dat je elders ook ingeschreven staat weet je dat je gegevens ergens centraal geregistreerd staan. Bij een of andere controlerende instantie uiteraard. Maar misschien maakt dat niks uit?!

        Comment


          #5
          Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

          Inderdaad JIM, ze moeten wel die ledenbestanden centraliseren, hoe kan je anders controleren dat mensen zich maar registreren in 1 shop. De politie heeft trouwens al geprobeerd ledenlijsten mee te nemen in shops die ze controleerden.

          Ben er zeker van dat al de "ezels", sorry, een beetje zichzelf respecterend blower weet wel beter dan zich te laten registreren op een of andere kut lijst.
          Die zich laten registreren binnenkort er spijt van gaan krijgen.
          Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

              Wie wil er nou een wiet ausweis? Opgepast!

              Comment


                #8
                Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                Staat wel degelijk in de nieuwe regelgeving dat je je maar mag registreren in 1 shop.

                En, ik heb ,nog nooit men weed moeten afgeven bij controle, ze vinden hem namelijk nooit (tot nu toe).

                Binnenkort komt men af met blowers kosten hier meer geld dus geen recht meer op dit en dat. Wacht maar af, je registreren was in mijn ogen niet erg slim...

                Groetjes Cors
                Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

                Comment


                  #9
                  Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                  Ik denk dat je er nog wel spijt van gaat krijgen hoor
                  Maar we zullen zien

                  Comment


                    #10
                    Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                    Binnenkort worden alle mensen met een wietpas op de trein gezet naar Auschwitz, want ja, als alle afnemers weg zijn, dan verdwijnen die criminele organisaties natuurlijk ook vanzelf.

                    Comment


                      #11
                      Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                      Ik begrijp wat je wilt zeggen Steefje, maar om Auschwitz erbij te betrekken vind ik wat ver gaan.

                      Comment


                        #12
                        Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Corsaxx View Post
                        Staat wel degelijk in de nieuwe regelgeving dat je je maar mag registreren in 1 shop.
                        Yep, vandaar mijn vraag: "Ga je proberen of je bij de andere shops ook een pas kunt krijgen ?"
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                          Je krijgt geen pas, maar je word geregistreerd bij de shop.
                          En ja dat heb ik dus geprobeerd en dat gaat omdat het niet gekoppeld is. Lid van 5 shops nu.

                          Grt. Polo

                          Comment


                            #14
                            Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                            Jij moet meer blowen Polo, zodat je minder goed scoort in de arcade

                            Comment


                              #15
                              Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                              Die wietpas is een succes!

                              Comment

                              Bezig...
                              X