Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gewoon roken van wiet gaat weg

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    gewoon roken van wiet gaat weg

    Korting op 420shop
    butane honey oil de nieuwste trend sinds de introductie van de joint.
    amerika maakt zich klaar voor een nieuwe trend die zich al aan het afspelen is
    zelfs OMA,S vragen naar shatter

    het gewoon inhaleren van een joint hoort binnenkort bij het verleden.
    alles word wiet extracte, zoals shatter en honeyoil, alle gifstoffen zijn weg
    het effect van 1 enkele heis is 10 keer intensiever en lekkerder dan welk jointje dan ook.

    er worden zelfs nieuwe pijpen gemaakt het is een kwestie van tijd maar het zal overwaaien.

    #2
    Re: gewoon roken van wiet gaat weg

    bedankt voor de info ..

    ik ben nogal oraal gefixeerd en het roken is net het aangename aan het hele ritueel ..

    dus niks voor mij!

    Comment


      #3
      Re: gewoon roken van wiet gaat weg

      Graag gedaan, tja na 30jaar roken is het ritueel er wel van af, plus wij hebben in nl nooit echt gerookt zoals in america,
      puur in een sigaarvelletje, of in marroko in een pijp zonder tabak. Wij zijn in nl de verkeerde kanten gaan addoreren, wij roken elke joint met tabak.

      Plus de weed is alllang niet meer wat het was er word nu gekweekt om de productie terwijl voorheen het ging om het product, nu zijn alle systemen zo op elkaar afgestemd dat het een cemische productie aan het worden zijn, de echte DNA strengels zijn al teveel herklooned of gefuseerd, zelf de grote ARJAN van Greenhousse is met de productie van zijn zaden gestopt.

      weed word gekweekt op een helle voedingsliijn, wat dat voor mij betekend? is dat de wietjes teveel worden volgestopt om er maar zo veel mogelijk van te krijgen, ze worden niet goed meer gespoeld er blijven teveel onodige en niet rookbare bestandsdelen achter

      Comment


        #4
        Re: gewoon roken van wiet gaat weg

        ga jij beslissen wat de goeie en wat de verkeerde kant is om te adoreren?

        overigens jij weet helemaal niet wie hoe rookt .. ik rookte ook al puur in sigaarvelletjes .. al heb ik andere voorkeuren
        overtuigd van het 'grote gelijk' ga je nogal kort door de bocht wat genetica betreft.
        ook wat kweken aangaat ga je grofweg heel erg kort door de bocht .. heb jij een glazen bol waarin je precies kan zien wie hoe kweekt ?
        bestaat organische buitenkweek plots niet meer?

        je hebt een kam en een scheermes dus je gaat er maar doorheen als een wildeman .. en dat is dus nergens voor nodig.
        eigen mening is eigen mening, daar haal je het grote gelijk niet mee..

        zoals ik al zei .. bedankt voor de info en de heads up

        wellicht komt er ook nog een linkje naar je product maar daar zitten we wss niet op te wachten ..
        (al ben ik hier nu zelf aan het veralgememen, er zijn wel mensen aan wie je die handel kan slijten .. succes ermee )

        Comment


          #5
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: gewoon roken van wiet gaat weg

            [QUOTE=EL Guerilliero;445675]ga jij beslissen wat de goeie en wat de verkeerde kant is om te adoreren?
            :Nee dit is de gang van zaken in nederland

            overigens jij weet helemaal niet wie hoe rookt .. ik rookte ook al puur in sigaarvelletjes .. al heb ik andere voorkeuren
            overtuigd van het 'grote gelijk' ga je nogal kort door de bocht wat genetica betreft.
            ook wat kweken aangaat ga je grofweg heel erg kort door de bocht .. heb jij een glazen bol waarin je precies kan zien wie hoe kweekt ?
            bestaat organische buitenkweek plots niet meer?


            overgens weet ik wel hoe er over het algemeen word gerookt, jij praat nu over dat jij het in eern sigarenvelletje doet?
            ik had het over de algemeenheid hier in NL EN HOEBEDOEL JE IK GA NOGAL kort wat genetica betreft natuurlijk bestaan organische buienwiet eewen wie beweerde van niet dan?

            ik zei dat de plant zodanig word bewerkt met voedingslijnen dat het indderdaad grote bol werk is je kan alles van de plant beinvloeden , de buitenwietjes zijn nooit zo van kwaliteitgeweest dat het shop wietjes worden toch dus rook lekker je troep verder

            je hebt een kam en een scheermes dus je gaat er maar doorheen als een wildeman .. en dat is dus nergens voor nodig.
            eigen mening is eigen mening, daar haal je het grote gelijk niet mee..

            JIj bent de enigste die zich aangevallen voelt hoor!! zielig man, ik gaf een trend en een mening weer, een trend en mening die ik al een tijd volg en ik dus de resultaten beter kan vergelijken met buitenwiet, er valt geen gelijk te halen jij probeert hier te overtuigen dat jij het wel allemaal ff weet terwijl ik kennis met je deel, kennis die jij niet bezit, want wiet kweken kan elk downsyndroom hoor!



            nog een linkje naar je product maar daar zitten we wss niet op te wachten .. linkje sukkel waar dan? jij praat poep en hebt geen inhoud je neemt het te persoonlijk en denk het wel ff allemaal te weten, het is geen slijtingsverhaal maar een succesverhaal jij blijft in het ouden en ik ga naar het nieuwe, ik rook al vanaf me 11 jaar man, nu ben ik 45jaar dus vertel mij niet wat en hoe er word gerookt op de wereld, heb ik malasya, marroko, spanje, frankrijk, africa en suriname weed gerookt en gekweekt dus wat?

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            wilde statments? weerleg ze dan als ik zo,n ongelijk heb is dit toch een open discussie, ik heb nooit gezegd dat een buitenwietje te chemisch is maar heb aangegeven dat er in het algemeen de wiet word volgestampt met voedingslijnen dat doe je niet met buitenwiet toch, kan je net zo goed buitenwiet onder een binnenlamp stoppen er is geen enklele buiten wiet met de kracht van een kwaliteitwiet naar normen van binnenwietjes dus jullie vergelijkingen klopppen niet.

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            de wiet zaadjes zijn allang niet meer van orgiene, de stekjes zijn klonen, de wiet in nederland is een productie en geen opzich zelf staand product meer met eigenwaardes ,smaken en stonedlevels.


            de hobbykweekers is een anderverhaal hun kweken nog om het producht en niet om de omvang ervan

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            nl kwekers lopen achter man, ze kunnen het gewoon niet daarom komt nu alle wiet uit spanje maar dat wist jij natuuurlijk al


            kweek maar lekker dat zwakke buitenwietje die je daarna oprookt met tabak hahahah

            Comment


              #7
              Re: gewoon roken van wiet gaat weg

              Alle gifstoffen weg ? Maar je gebruikt wel butaangas om het te maken ?
              Er gaan vaak dingen fout bij het produceren van olie.

              Mijn wiet zit geen gifstof in, en al zeker geen alcohol, gas of ander vaag geneuzel : Puur natuur.
              En een plant stop je niet vol voeding. Je geeft de plant de voeding die het nodig heeft, als je het medium volpropt met voeding, gaat de plant dood.
              Mijn mening is dat je een verkeerd beeld hebt van de gemiddelde thuiskweker.
              Er worden echt wel hele goeie pure wietjes gekweekt, daar kan die smerige bho of aho niet tegenop qua smaak.

              Bho is ook niet nieuw natuurlijk, ja in de VS misschien, maar hier bestaat het toch ook al jaren.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: gewoon roken van wiet gaat weg

                Waarom denk je dat dat gaat overwaaien naar Nederland?
                Ik denk dat het roken van een joint iets is wat toch wel in blijft hier in nederland.
                Er zijn toch ook bongs, maar toch rookt het merendeel van de blowers een joint.
                Last edited by Hey apple; 7 April 2014, 13:29.

                Comment


                  #9
                  Re: gewoon roken van wiet gaat weg

                  klopt6 butaan gebruik je om de olie van je wiet te abstracten.

                  elke plant onder een lamp krijgt al natruimbinnen, de voeding die je geeft is geen en niet medische na te trekken wat het nu exate met je plant doet
                  beetje ph waarde beetje fosfor, zoniet de geheele voedingslijn van cannu, noem maar op, toen ik hiet wiet kweekte in de jaren 70 weet je hoe dat ging?


                  1 lamp van 600 watt in een kamer die niet is of was gekoeld of wat dan ook 50 plantjes eronder in elke kamer staan dan planten van 50 stuks op elkaar te wachten want de tijdcyclus houd je gewoon zelf in de gaten, makkelijk 250 planten onder 1 lamp zonder voedingstoffen, geen stekjes maar rechtstreeks uit het zaad, dat waren nog eens tijden. Nu gaat alles onder een lamp die al geen natuurlijke weer naboots.



                  hebben jullie wel eens hbo gerookt dan? je zal niks puurdere en lekkerder vinden dan dat, de smaak is op elk wietje van toepassing zo proef je bij cheese echt cheese en bij de ak de echte ak, ik vond het het lekkerste en stondste wat ik ooit gerookt heb, geen has of ander weed smaak is zo intens en schoon

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  dis is echt dom ik reageer op een bericht en jij ziet het als boos gedrag je bent geen pscolooog ofzo waarom doe je dan wel zo?

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  dis is echt dom ik reageer op een bericht en jij ziet het als boos gedrag je bent geen pscolooog ofzo waarom doe je dan wel zo?
                  ik mag geiriteerd zijn dan wat geeft dat mijn staat van intelegentie weer?


                  lees ff rustig alles terug zeg , ik heb een mening en een trend neergelegd, je hoeft het er niet mee eens te zijn!!
                  maar het zijn feiten vanaf de eerste reactie word ik al aangevallen, door allesweters hahahahahaveel ongeschoold zeg maar

                  Comment


                    #10
                    Re: gewoon roken van wiet gaat weg

                    mijn excuses aan de topicstarter .. het was niet de bedoeling ruzie te stoken of je op stang te jagen.
                    ik gaf enkel aan dat jij een klein beetje veralgemeende ..
                    verder ben ik een beetje down omdat ik je betichtte van 'met voor bedachte rade reclame komen spuien' .. ook hiervoor mijn excuses. vaak beginnen propaganda posts op die manier, vandaar. maar ik was dus een klein beetje een eikeltje dat met zijn vingertje ging pulken in een radertje ..

                    ik buig voor uw expertise wat roken en reizen en kweken betreft, ik ben slechts een onbeduidende hobbykweker/blower.
                    alsnog welgemeende groeten en ik hoop dat ik nog samen met jou door 1 deur kan de volgende keer

                    Comment


                      #11
                      Re: gewoon roken van wiet gaat weg

                      Ik heb zelf regelmatig BHO en AHO gerookt.
                      AHO beviel me helemaal niet, een vieze smaak en gaf een vreemd effect.

                      BHO daar in tegen was best goed te doen alleen miste ik het regelmatig een hijsje kunnen nemen. Na 3 -4 hijsjes BHO ging het lampje snel uit. De smaak daar in tegen was best goed, niet super, vind een gewoon wietje misschien nog wel lekkerder.

                      En zwak buitenwietje? De buitenwiet die ik heb gerookt en/of gekweekt deed het nooit onder shopwiet, in sterkte niet en al helemaal niet in smaak.
                      Last edited by Hey apple; 7 April 2014, 13:40.

                      Comment


                        #12
                        Re: gewoon roken van wiet gaat weg

                        waarom ik denk dat het gaat overwaaien is , nieuwe manieren om stoned te worden, waarom het nu nog niet in nederland is is omdat de wiet nog te duur is dus bij het legaliseren van de wetgeveing komt deze trend zeker naar nl toewaaien.

                        nl doet of ze de weed kweekers zijn maar zijn ze nooit geweest ik ben hier opgegroeid en nl had aleen bruine weed en hash, de hels angels hebben het verspreid in nl. nu doen we of we de weed kweekers zijn, een joint in de mond is verzuring van je maag, het komt eraan en jullie gaan ervan genieten hahahahahahaz

                        Waarom denk je dat dat gaat overwaaien naar Nederland?
                        Ik denk dat het roken van een joint iets is wat toch wel in blijft hier in nederland.
                        Er zijn toch ook bongs, maar toch rookt het merendeel van de blowers een joint.[/QUOTE]

                        Comment


                          #13
                          Re: gewoon roken van wiet gaat weg

                          Je veralgemeniseerd nu wel heel erg, er zijn genoeg kwekers hier in nederland die zeer zeker wel weten wat ze doen en een heel erg mooi wietje kunnen kweken. De buitenwereld ziet nederland inderdaad als het de weed hoofdstad/land van de wereld en daar zijn we zelf ook een beetje in getrapt maar om nu te zeggen dat wij geen weed kwekers zijn en nooit zijn geweest is onzin.

                          En omdat de weed te duur is is het hier nog niet? in America betaal je ook 20-30$ per gram wiet en het driedubbele voor een grammetje BHO/WAX, daar wordt het ook verkocht. Dan zou het zeer zeker hier ook al aangeslagen moeten zijn met onze prijzen.

                          Comment


                            #14
                            Re: gewoon roken van wiet gaat weg

                            Hou nou toch op met die onzin. Het IS er al, alleen is het zwaar illegaal en dus niet (of weinig) in de coffeeshop te koop.

                            Het is levensgevaarlijk om te maken en je hebt wel degelijk te maken met vervuiling in Butaan. Zeker de zooi die ze gebruiken als ze het maken voor de winst.

                            Een vaporizer is een stuk schoner en goedkoper.

                            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                            Comment


                              #15
                              Re: gewoon roken van wiet gaat weg

                              Oorspronkelijk geplaatst door Hey apple View Post
                              Je veralgemeniseerd nu wel heel erg, er zijn genoeg kwekers hier in nederland die zeer zeker wel weten wat ze doen en een heel erg mooi wietje kunnen kweken. De buitenwereld ziet nederland inderdaad als het de weed hoofdstad/land van de wereld en daar zijn we zelf ook een beetje in getrapt maar om nu te zeggen dat wij geen weed kwekers zijn en nooit zijn geweest is onzin.

                              En omdat de weed te duur is is het hier nog niet? in America betaal je ook 20-30$ per gram wiet en het driedubbele voor een grammetje BHO/WAX, daar wordt het ook verkocht. Dan zou het zeer zeker hier ook al aangeslagen moeten zijn met onze prijzen.

                              HEY de weed is gelegaliseerd in colarado waardoor de weed nu 3 dollar per gram kost man

                              goede weed kwekers in nl waren er zeker maar nu gaat het om productie, dat wij het weed kweken hebben afgekenen wil niet zeggen dat wij beter zijn.

                              de weed is nu te duur hier om bho te maken heb je 75 gram weed nodig om 17 gram bho eruit te halen, vandaar dat nl te duur is

                              in nl kost een kilo goede weed nu makkelijk 3500 in colarado 950 euro

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              klopt de ploom pax spreekt me erg aan,250 euro maar dan heb je ook een vaporazor
                              bho is niet illigaal in nl hoor, de productie is er gewoon nog niet.

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Oorspronkelijk geplaatst door EL Guerilliero View Post
                              mijn excuses aan de topicstarter .. het was niet de bedoeling ruzie te stoken of je op stang te jagen.
                              ik gaf enkel aan dat jij een klein beetje veralgemeende ..
                              verder ben ik een beetje down omdat ik je betichtte van 'met voor bedachte rade reclame komen spuien' .. ook hiervoor mijn excuses. vaak beginnen propaganda posts op die manier, vandaar. maar ik was dus een klein beetje een eikeltje dat met zijn vingertje ging pulken in een radertje ..

                              ik buig voor uw expertise wat roken en reizen en kweken betreft, ik ben slechts een onbeduidende hobbykweker/blower.
                              alsnog welgemeende groeten en ik hoop dat ik nog samen met jou door 1 deur kan de volgende keer


                              hahaha we delen een andere mening maar dat wil niet zeggen dat ik jouw niet mag hoor, een mens zonder eigen mening is geen mens meer toch?
                              ik hou ook van jou, kus.

                              Comment

                              Bezig...
                              X