Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

cannabisolie geneesmiddel tegen kanker!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    cannabisolie geneesmiddel tegen kanker!!

    Korting op 420shop
    wat denken jullie hiervan?

    enkele voorbeelden van lectuur op internet die beschrijft dat cannabisolie een geneesmiddel voor kanker is!!!
    wil het zelf gaan proberen op mijn vader en moeder maar ben een beetje skeptisch...

    http://phoenixtears.ca/

    je moet daar het filmpje "run for the cure" eens kijken!!!

    http://www.kanker.be/cannabis-een-geneesmiddel

    http://www.rollingstoned.nl/corrie-h...-kanker-genas/

    http://www.argusoog.org/2010/08/cannabis-doodt-kanker/



    zou dit te proberen zijn op mijn ouders?

    graag normale reacties en discussies!!

    #2
    Re: cannabisolie geneesmiddel tegen kanker!!

    Proberen kan je altijd nooit geschoten is altijd mis

    Sterkte met je ouders
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: cannabisolie geneesmiddel tegen kanker!!

      ik kan er sowieso pas in november mee beginnen als ik op mijn eigen planten moet wachten...
      je zou 450gr wiet nodig hebben voor een 60gr olie behandeling...

      vraag me alleen af of het daadwerkelijk zou werken!!??
      want anders wacht ik niet tot november om het te gaan proberen!!!

      Comment


        #4
        Re: cannabisolie geneesmiddel tegen kanker!!

        je kan het ook kopen
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment


          #5
          Re: cannabisolie geneesmiddel tegen kanker!!

          de olie waar ik het over heb is RSO angel "rick simpson oil"

          niet de olie zonder thc die jij bedoeld...

          Comment


            #6
            Re: cannabisolie geneesmiddel tegen kanker!!

            excuus
            ik heb me vergist
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment


              #7
              Re: cannabisolie geneesmiddel tegen kanker!!

              Denk je niet dat als het echt zou werken dat iedereen het zou gebruiken en genezen?
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: cannabisolie geneesmiddel tegen kanker!!

                weet niet belladonna,er zijn zoveel mensen die zeggen dat het werkt,getuigenissen,je moet echt de filmpjes kijken!!!
                en google achter rick simpson...

                Comment


                  #9
                  Re: cannabisolie geneesmiddel tegen kanker!!

                  Discussies genoeg over alternatieve geneeskunde. Vind het logisch dat als er iemand terminaal is dat hij/zij al de middelen zoekt om te genezen.

                  Vind ook dat de persoon in zake ook zijn gezond verstand moet gebruiken over zijn alternatieve geneeskunde en dit in samenspraak met zijn arts. Je moet bij mij niet afkomen met handoplegging enz... Maar geloof wel bv in kruiden en acupunctuur.


                  Hoedje af dat je zo je best doet voor de familie en kan je maar 1 raad geven.

                  Neem contact op met je arts en die zal wel een voorschrift voorschrijven voor olie zo kan je die 2 maand overbruggen voor je er zelf kan maken.

                  Hou je sterk
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                  Comment


                    #10
                    Re: cannabisolie geneesmiddel tegen kanker!!

                    accupunctuur geloof ik zelf nu weer niet in maar als je weet dat bepaalde chemo's van taxus planten afkomen,dan is de stap om te geloven dat cannabis werkt ook niet zo gek groot...

                    Comment


                      #11
                      Re: cannabisolie geneesmiddel tegen kanker!!

                      Tientallen wetenschappelijke onderzoeken die dit uitwijzen. En er zijn genoeg betrouwbare succes stories te vinden van mensen die claimen genezen te hebben met cannabis.... Heb de wereld aan documenten en onderzoeken liggen hier. Mocht ik je wat op weg kunnen helpen stuur maar een pb. Zorg ervoor dat de olie die je je ouders eventueel gaat geven 1:1 cbd in zit. (Word nog veel over gespeculeerd maar toch) Zonodig bij mediwiet cbd bestellen en dat er aan toevoegen. Mocht je op facebook zitten; word lid van de cannabis oil succes stories!

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Kerel, dikke kans dat het ieg wat gaat doen, als het niet te laat is... Check deze alvast eens!

                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                      Comment


                        #12
                        Re: cannabisolie geneesmiddel tegen kanker!!

                        ik ga vanavond die film eens op mijn gemak bezien,zit hier met kinderen in huis nu dus is niet echt mogelijk!!!

                        ik denk dat ik het gewoon MOET proberen....

                        Comment


                          #13
                          Re: cannabisolie geneesmiddel tegen kanker!!

                          Proberen kan altijd, maar het is verstandig om niet teveel hoop te hebben. De mensen waarbij het niet gewerkt heeft, die kunnen het helaas niet navertellen. Best lastig om uit te leggen ook voor de mensen die het wel probeerden maar faalden, met het taboe op cannabis, dat je een paar maanden aan de 'drugs' hebt gezeten naast de standaard medicatie. Als het dan ook nog niet gewerkt heeft, vinden mensen je snel een sufferd. Dat wil je niet gauw delen met de wereld. AstroTV of Lourdeswater (om maar wat te noemen) heeft bijna net zoveel succesverhalen als je goed zoekt. Er is wetenschappelijk onderzoek dat suggereert dat cannabis heilzaam is tegen bepaalde typen kanker op bepaalde plaatsen in het lichaam. Daarbij is het woord 'suggereert' snel veranderd door fantasten/enthousiastelingen naar 'bewezen'. Voor zover ik weet, is er voor ieder succesverhaal net zoveel aan nonsucces. Helaas is het in cannabisland zo, dat ieder succesverhaal direct uitvergroot wordt. Ieder negatief verhaal verdwijnt in de krochten van het web.
                          Enige tip die ik je mee kan geven is: blijf de nuance niet verliezen, en gebruik het specifieke type kanker in je zoektocht naar info. Een hersentumor wordt bijvoorbeeld door andere processen geregeld dan een darmkanker.
                          In mijn omgeving is vorige week nog iemand gestorven aan kanker, en die heeft ook cannabis aangewend als laatste hoop. Dat mocht niet baten, twee weken na het eerste gebruik is de diagnose van 3 maanden te leven, naar 2 weken bijgesteld. 7 dagen later was het afgelopen.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            #14
                            Re: cannabisolie geneesmiddel tegen kanker!!

                            snap ik LR2

                            maar de olie heeft in tegenstelling tot de chemo 0.0 bijwerkingen...
                            enige nadeeel is dat het pokkeduur is als je het niet zelf maakt...
                            mijn nadeel is dan weer dat ik moet wachten tot november om van mijn eigen planten rso te kunnen maken.

                            dus ben ik genoodzaakt het zwarte circuit op te gaan...
                            waar ik eigenlijk geen voorstander van ben!!!

                            Comment


                              #15
                              Wat ik heb gelezen schijnt het bij zo een 50% te werken. De overige 25% kan het baat hebben een die andere 25% niets. Er zit ook een verschil tussen roken, dampen, eten en olie. Welke plant je gebruikt en hoe de stoffen eruit gehaald zijn. Er zijn verschillende verhalen in de omloop. Ik denk zoiezo dat je de keuze moet voorleggen aan je ouders en hun laten kiezen waar ze het prettigst bij voelen ongeacht de afloop. Persoonlijk lijkt mij de bijwerkingen van marihuana prettiger dan de chemo. Ik zou dus kiezen voor de wat natuurlijke variant . Tevens tarwegras sappen drinken schijnen ook mensen genezen te zijn hiermee. Dit heb je in twee weken geoogst. Dit in combinatie met thc olie, volgens mij moet dit echt wat doen. Chemo werkt overigens ook niet bij iedereen. Dat moet je natuurlijk ook mee rekenen met de slagings percentage van de thc. Ik zelf heb ook thc olie gemaakt en merk wel echt verschil met verdampen. Het werkt echt lichamelijk. Verdampen meer in je hoofd. Extreme hoeveelheden niet meegerekend natuurlijk. Volgens rick moet je wel veel gebruiken wat me wel logisch lijkt overigens. Om de K cellen plat te leggen gebruiken ze ook zware Chemo. Dit doe je nu alleen echter met thc/cbd. Als je al chemo hebt gehad zou ik wel oppassen in de herstel fase van de chemo omdat je systeem al is platgelegd. Dan alleen gebruiken tegen de misselijkheid.
                              Mijn uitspraken zijn gebaseerd op wat ik heb gelezen en heb hier een conclusie uit opgemaakt. Blijft natuurlijk wetenschappelijk nog niet bewezen.
                              Om zelf olie te maken heb ik ook nog de enige info over mocht je interesse hebben.
                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...d.php?p=466449

                              Comment

                              Bezig...
                              X