Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Maandje gestopt met blowen nu weer blowen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Maandje gestopt met blowen nu weer blowen?

    Korting op 420shop
    Hey
    ik ben dus een maand gestopt met blowen omdat me tollerantie te hoog was dus ik nauwnlijks stoned meer werdt, dus gisteren was die maand voorbij.
    Ging met een maat van me na de boerenjongens en een grammetje Super Silver Haze gehaalt.
    we hadden er niet zo veel in gezet in onze joint
    want we weten nadat je lange tijd gestopt bent een dikke joint hard aan kan komen.
    nam paar rustige haaltjes kijken of ik stoned werdt.
    2 jointjes verder we waren stoned maar niet zo erg stoned meer lichtjes enzo en muziek klinkt beter maar niet heel erg stoned.
    pas bij de 3de joint werdt ik stoned want dat was het laaste beetje.
    dus vroeg me af wat zou het zijn dat ik na een maand toch niet zo stoned werdt?
    is me tollerantie misschien helemaal opgefokt en blijft het zo?
    of had ik er toch meer in moeten zetten? Want pas na die laaste voelde ik wat want dat was het laaste beetje.
    of Zou de shop me deze keer geen goeie kwaliteit hebben gegeven?

    want ik snap het even niet maand gestopt moet 1ste joint echt heftig zijn.
    dus weet het even niet meer, wat het Is
    is me tollerantie nou echt opgefokt?
    moest ik er meer in zetten? Want zetten niet zoveel erin omdat we een maand gestopt waren
    of had de shop niet zo goeie kwaliteit deze keer?

    #2
    Misschien was de kwaliteit niet zo goed !!
    Als ik tijdje gestopt ben en ik neem 3 hijsjes van mijn pure stickie ben ik superstoned zo erg dat het niet eens meer lekker is eigenlijk
    na een maand zou je tollerantie wel al zo laag moeten zijn dat je na 1 jointje zeker wel knettervaag bent

    Comment


      #3
      Tegenwoordig moet je uitkijken wat je koopt...
      Je weet niet hoe de kweek geweest is wat je koopt!
      Ze gebruiken veel troep om de wiet te kweken.....
      In mijn plaats wordt de kwaliteit alleen maar slechter ( gehoord uit vele verhalen in mijn omgeving.)
      Last edited by Ipie; 19 February 2018, 11:24.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Nonsense View Post
        Misschien was de kwaliteit niet zo goed !!
        Als ik tijdje gestopt ben en ik neem 3 hijsjes van mijn pure stickie ben ik superstoned zo erg dat het niet eens meer lekker is eigenlijk
        na een maand zou je tollerantie wel al zo laag moeten zijn dat je na 1 jointje zeker wel knettervaag bent
        ja was wel met tabak
        ja de meeste keren toen ik nog dagelijks blowde en was een week gestopt en nam paar hijsen en was inderdaad al knetter
        boerenjongens staat bekend dat het een goede shop maar inderdaad de kwaliteit is laaste tijd wel behoorlijk achteruit gegaan.
        woensdag is me verjaardag dus ga dan maar eens naar de 2de kamer die heefd altijd wel top kwaliteit heefd me nog nooit teleurgesteld
        Dus me tollerantie is nog wel laag toch? En had niks met de hoeveelheid te maken maar dus de kwaliteit?
        hoe zit het met de volgende keer dus woensdag als ik goeie kwaliteit haal?
        hoe zit het met de hoeveelheid omdat ik gisteren niet zo heel erg stoned werdt beter meer zetten? Of is het beter gewoon een normale hoeveelheid zetten? Dus niet te veel?

        Comment


          #5
          Als je vandaag en morgen niet blowd is het niet zo dat je tollerantie omhoog schiet

          {Meer zetten} klink zo heroine achtig zelf zou ik gewoon dezelfde hoeveelheid in je joint doen als je altijd doet en rustig roken hij hoeft niet in een keer op

          Fijne verjaardag woensdag

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Nonsense View Post
            Als je vandaag en morgen niet blowd is het niet zo dat je tollerantie omhoog schiet

            {Meer zetten} klink zo heroine achtig zelf zou ik gewoon dezelfde hoeveelheid in je joint doen als je altijd doet en rustig roken hij hoeft niet in een keer op

            Fijne verjaardag woensdag
            Thanks man!
            ja dat was het ook waarom ik ook gestopt was ging er niet echt verantwoordelijk meer mee om blowde te veel dat ik nauwnlijks stoned werdt stopte meestal een halve gram erin tot een hele gram
            dat is mij normale hoeveelheid dus daarom vroeg ik me af of ik gewoon de hoeveelheid van gisteren moest zetten of toch iets meer voor de zekerheid maar als ik de hoeveelheid van voordat ik gestopt was erin zet ga ik waarschijlijk bad of ga ik me niet echt goed voelen heb het wel eens meegemaakt na dat ik gestopt ben meteen een dikke jonko smookte voelde me niet echt lekker meer
            been there done that

            Comment


            • Nonsense
              Nonsense commented
              Editing a comment
              Je hoeft hem niet in een keer op te roken neem een paar trekjes en leg m weer weg .
              Ik weet dat dit heel lastig kan zijn maar raad je toch aan dit te proberen
              Of draai een stickie met kleine vloei dat scheelt ook al de helft .
              Succes

            #7
            Nonsense

            Dus gewoon een halve gram tot een gram erin pleuren net als eerst?
            toen ik eerder een tollerance break had en dat dee ging ik best wel slechts slechts paar haaltjes maar

            Comment


            • Nonsense
              Nonsense commented
              Editing a comment
              een hele gram lijkt me toch wat veel een halve lijkt me meer dan genoeg

              >>>>>>>>>>maar zoals eerder gezegd je hoeft hem niet achter elkaar op te roken <<<<<<

            #8
            thc kan wel tot 8 weken in je bloed blijven dus langere tijd stoppen om er helemaal van af te komen is noodzakelijk .
            bij mij merk ik het al al ik overdag niet blow, de eerste savonds hakt er dan wel lekker in, dus mijn menig is ook dat de kwaliteit niet best was.

            Comment


              #9
              Een maand stoppen nadat je een halve-gram-joint rookt en nog niet high wordt, is gewoonweg te kort. Een cannabistolerantie kan lang aanhouden. Als ik niet meer high zou worden, zou ik stoppen met blowen.
              Mijn maximum zit op 0.1 gram per joint, en die hakt er in..
              Dat is al jaren zo, omdat ik het belachelijk (en doodzonde) vind om meer te gebruiken. Ik wil me best lekker voelen, maar ik hoef niet kapot. Ik drink 4-6 biertjes, en geen 35 in een weekend. Geloof me, het effect is hetzelfde als je een lage tolerantie hebt, alleen de kater gaat een tienvoud sneller over.
              Ik kan voor een tientje wiet, ook tien keer high worden. Jij net een enkele keer.. Dan moet je bij jezelf de vraag stellen wat nou verstandig is om te doen..
              Wiet is niet onschadelijk, en zulke hoeveelheden zijn funest voor je brein. Al helemaal als je er niet eens iets van voelt. Je systeem is naar de gallemiezen. Dat moet je herstellen, of accepteren dat je een flinke tolerantie houdt. Ik zou zelf eieren voor m'n geld kiezen en er een stopmaand achter aan plakken.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #10
                Daar ben ik het niet mee eens
                ik stop ook na het roken van 10 pure stickies van een halve gram per dag en dan is mn tollerantie ook weer laag na 4 weken en ben ik weer superknetter van 3 hijsjes
                Mocht dat bij hem niet zo zijn dan was het gewoon kutwiet of ken ie beter helemaal stoppen .
                0.1 per jointje is wel een grote uitzondering en mag je gelukkig zijn dat je met zo weinig toekomt als je regelmatig rookt .

                Comment


                • LR2
                  LR2 commented
                  Editing a comment
                  Je beseft hopelijk heel goed, mede door mijn comment en wat je zelf zegt, dat lichamen blijkbaar nogal verschillen. Jij hebt 4 weken nodig, ik een week. Jij rookte 10 pure stickies op een dag, ik een enkele joint met .1 gram.
                  Lichamen verschillen dus, en de reacties van lichamen ook. Als de tolerantie niet zakt, dan is de stoptijd blijkbaar te kort geweest. Goede voeding, beweging e.d. zijn ook van groot belang. Als je aardig wat vetweefsel hebt, dan is het mogelijk dat je nooit van je tolerantie af komt als je jarenlang geblowd hebt.

                • Nonsense
                  Nonsense commented
                  Editing a comment
                  Ja precies dat besef ik me al te goed LR daarom zeg ik ook dat je je gelukkig mag prijzen als je met zo weinig toe kan komen dat zijn er niet veel die dat kunnen.

                #11
                Ik word na 17 jaar blowen nog even knetter van mijn eerste joint. Maar dan later op de dag komt de tolerantie.

                Als ik een maand stop en dan een gram in 1 keer oprook weet ik niet meer waar ik sta. Scheef gaan is mij niet vreemd ^^ Daarom dat ik ook niet meer stop. Liever een tolerantie en kunnen functioneren dan pokkestoned rondlopen. Of erger, nuchter.



                ​​


                ​​​

                Comment


                • beowulf
                  beowulf commented
                  Editing a comment
                  Bedoel je niet profiteren ipv functioneren?

                • Organisch
                  Organisch commented
                  Editing a comment
                  Neen. Ik heb nog altijd meer gewerkt dan ik een uitkering genoot. Ik ben nu gepensioneerd. Speelt gij maar moderne slaaf, maar werk dat ongenoegen daaruit niet af op mij

                #12
                Vorig jaar zomer op vakantie geweest voor 2 weken, 2 weken niet blowen voor mij. Toen ik terug kwam, in een soort van auto-modus een vette dikke joint as usual gedraait, nou die kwam me toch hard aan, lag te draaien op de bank. Helaas was dat maar voor 1 joint, daarna leek ik er wel weer aan gewend te zijn..

                Als tip kan ik je meegeven om inderdaad te kijken naar de hoeveelheid en misschien een joint wegleggen tussen door. (Zie vaak dat mensen een joint als een peuk oproken.)

                Comment


                  #13
                  Gisteren op me verjaardag na de 2de kamer geweest met een vriend.
                  nou ik was fucking stoned hoor het lag dus echt aan de kwaliteit wiet
                  5 jonkos gerookt en ik was helemaal weg van de kaart na 1 jonko waren we al fucking knetter.

                  Comment


                    #14
                    Hahaha, ja duh...als ik er 5 rook na een maand niks, dan ben ik een week van de wereld.
                    Sterker nog, zo ver ben ik nooit gekomen, voor die tijd lig ik al naast de wc pot.
                    Na 5 heb ik al de ehbo, ziekenhuis, politie en brandweer gebeld denk ik.

                    Dan is die van Boerejongens misschien toch iets anders geweest.
                    Dat heb je met populaire soortjes zoals SSH ( = Amnesia !)

                    Vroeger had je dat met White Widow
                    Alles wat de shops binnen kregen en er een klein beetje op leek werd WW genoemd, omdat dat de hype van die tijd was.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #15

                      Nou ik voelde de me echt niet kut ofzo juist fucking lekker en chill relax
                      Kotsen heb ik al jaren niet meer gehad van wiet wel van te veel drank.
                      en paniek aanval dat ik dood ga eigelijk nog nooit.
                      kan er denk ik misschien wat beter tegen.
                      Last edited by QnQ; 23 February 2018, 13:55. Reden: citaat verkreukeld

                      Comment

                      Bezig...
                      X