Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel jointjes rook jij per dag??

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

    Ik rook helemaal niet maar heb een hobby gemaakt van het kweken en op het einde van de plant deel ik ze onder vrienden.

    Comment


      Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

      Nog vrienden nodig? Die kun je nooit genoeg hebben he...

      Comment


        Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

        Oorspronkelijk geplaatst door Faach Viechuur View Post
        Nog vrienden nodig? Die kun je nooit genoeg hebben he...
        Ik sta als 2e in de rij , hoe vaak per jaar kan ik om de koffie komen

        Comment


          Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

          vrienden altijd welkom.ma tis ni veel hoor.nu staat er een mango haze nog 3 tot 4 weken te gaan.2 chees staan er week in bloei en 2 auto blueberry week uit zaadje.paprika en groenten voor mij die deel ik ni uit.

          Comment


            Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

            Ik neem er vaak een stuk of 2 per dag. Heerlijk en speel dan Lego star wars dat is echt een goede combinatie.

            Comment


              Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

              84 km per uur..
              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

              Comment


                Langharig tuig allemaal....

                Comment


                  Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                  Praat meer in grammen in de maand!!dat is bij mij tussen de 60 en 100 gram zo beetje! En me jointjes tel ik niet zijn er meer dan 5 dat is duidelijk!! Rook ook waterpijp en vape ook nog wel eens dus dan kan het hard gaan! En de een heb wat meer nodig als een ander! Doe dit al heel wat jaren nog geen nadelen ondervonden!
                  Fijne avond

                  Comment


                    Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                    Ik ben begonnen met zo'n kleine glazen buisjes te vullen met 1 gram pre grinded.
                    Dit is handig als je aan het vapen bent met de pax om te vullen en dan moet je niet constant grinden.
                    Maar zo merk ik ook op hoeveel ik er precies van gebruik

                    Blijkt dat ik toch gemiddeld per dag een 1.5 op vape.
                    Wat dus neerkomt op een kleine 50g per maand.
                    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                    Comment


                      Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                      Valt er iets te winnen als ik de hoeveelheid verklap?

                      Comment


                        Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                        i smoke 2 joints in the morning, i smoke 2 joints at night, i smoke 2 joints in the afternoon, cause it makes me feel alright. i smoke 2 joints in time of peace, and true a time of war. i smoke 2 joint and then i smoke 2 joints, and then i smoke some more
                        1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

                        Comment


                          Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                          She was living in a single room w/ 3 other individuals, one of them was a male, and the other two, well hell the other two were females.
                          God only knows what they were up to in there, and furthermore Susan I wouldn't be the least bit surprised to learn that all four of them habitually smoked marijuana cigarettes..... reefers
                          Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                          Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                          Comment


                            Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                            Vroeger rookte ik gelijk als ik opstond dus bijna als ontbijt en dan heel de dag door en zelfs stiekum op me werk in pauze en waar dan ook.

                            nu tegen de 50 en wijzer geworden en geminderd en rook nog alleen Vape en dat vaak voor slapen gaan.

                            overdag al heel lang niet meer, omdat het niet kan ivm met me werk en ik echt fris moet zijn kwa mensen te woord staan en dingen regelen.
                            LEUKE is ME vriendin rookt meer als mij tegenwoordig en kan er tegenwoordig ook veel beter tegen als ik.

                            blijf het lekker vinden hoor maar in vergelijking tot vroeger is het nu zo van PFFFF wat een mietje.


                            simpel: er zijn soms dagen bij dat ik niks rook maar meestal in de avond ff lekker games spelen of lekker zitten na het eten dan lekker, maar niet meer heel de dag door als vroeger.
                            sigpic
                            LED there be light

                            Comment


                              Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                              Ik rook er gemiddeld 1.5 per dag ene dag 1 andere dag 2 soms meer en soms geen 1

                              Comment


                                Re: hoeveel jointjes rook jij per dag??

                                2 per week. Wel de neiging om er meer te roken

                                Comment

                                Bezig...
                                X