welke tabak ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • MotherGrower
    Retired
    • Mar 2010
    • 177

    #121
    Re: welke tabak ?

    Puur uit de bong met een heerlijk cognacje of wiskey en af en toe ouderwets een jointje met zware brandaris.

    Comment

    • Damien0124
      Retired
      • May 2010
      • 3

      #122
      Re: welke tabak ?

      De lichtste tabak die ik op heb is Davidoff Blue, zit maar 0.3 mg nicotine en 3 mg teer in. Je proeft ook meer wiet als je hiermee draait. Ze zijn wel aan de dure kant, aangezien je evenveel (4.90) betaald als voor normale sigaretten met 0.6-0.8mg.

      Comment

      • naturalia
        Retired
        • May 2009
        • 396

        #123
        Re: welke tabak ?

        omdat het de bedoeling is dat je zo veel mogelijk de smaak van de wiet of hasj proeft, denk ik dat het aan te bevelen is om zo licht mogelijke tabak te gebruiken; ik gebruik doorgaans belgam 20 of 21

        Comment

        • KushMasta TMHM
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • May 2010
          • 154

          #124
          Re: welke tabak ?

          Als ik een jointje rook dan rook ik em met Javaanse Jongens Tembaco (3/4 zwaar) Lekker zware tabak, maar niet veel! Ik vind shag tegenwoordig zo smerig als de pest, ik rook het ook niet meer puur.
          Mocht ik met iemand roken dan krijg ik zeer vaak als eerste zo'n schrik reactie van ,ie bah, zware shag. Maar zodra ze roken dan snappen ze niet dat ze de shag niet proeven, tevens het laatste zinnige wat eruit komt vaak, maar dat is gewenning
          Ik ga zeer snel wel stoppen met het roken van tabak, of zo goed als. Ben ook al lekker aan het vaporizen, want we moeten toch aan de gezondheid denken
          it's his line so only God knows
          Grtz Kush

          Comment

          • misto
            Advanced Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2010
            • 1011

            #125
            Re: welke tabak ?

            altijd van nelle 1/2 zwaar... maar vanwege de belachelijke prijs stijgingen rook in nu PALLMALL XL BLUE. Proeft bijna hetzelfde aanrader!
            In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

            Comment

            • Rizla
              Retired
              • May 2010
              • 27

              #126
              Re: welke tabak ?

              pall mall roltabak !!!! super cheap

              nee hoor ook wel eens belgam 20 of Tigra ( moet toegeven Tigra is DE beste tabak voor een joint )

              mijn mening ntrlk

              Comment

              • Larz89
                Senior Stoner
                Member
                • Jan 2009
                • 28

                #127
                Re: welke tabak ?

                Greengo vervangingstabak voor een joint, anders lekker puur in de bong of bubbler.

                Tja, een ex-roker he
                De Verenigde Nederlanden, parel van het noorden
                Belgium and The Netherlands stood as one...

                Mother Europe born from your womb
                Mother Europe on Your soil shall be my tomb

                Comment

                • Pablown
                  Retired
                  • Jun 2010
                  • 5

                  #128
                  Re: welke tabak ?

                  Tigra is the way to go, de smaak van Tigra zorgt er altijd voor dat de wiet een betere smaak krijgt, een echte aanrader!

                  Comment

                  • Minagi
                    Retired
                    • May 2010
                    • 2

                    #129
                    Re: welke tabak ?

                    Ik verkies toch wel Tigra.
                    De verpakking alleen is al groen :o

                    Comment

                    • Modest
                      Expert Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2010
                      • 1390

                      #130
                      Re: welke tabak ?

                      Tigra of Belgam 19, Pall Mall raden ook veel mensen aan, maar van Pall Mall wordt ik ziek...
                      Stap voor stap geraken we er wel.

                      Comment

                      • boeman
                        T.H.C. Master
                        MemberLucky Member
                        • Feb 2010
                        • 518

                        #131
                        Re: welke tabak ?

                        javanse jongen 3 kwart heerlijk tabak voor je joint

                        Comment

                        • SmokingSjilder
                          Advanced Stoner
                          Member
                          • Jun 2010
                          • 51

                          #132
                          Re: welke tabak ?

                          'k rol bna altijd met vaste sigarette, fijnste om te verdelen
                          A friend with weed, is a friend indeed

                          Comment

                          • Tripmeister
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Jun 2010
                            • 33

                            #133
                            Re: welke tabak ?

                            Juist enkel Chesterfields in mijn jointjes

                            Comment

                            • Yvonne
                              Retired
                              • Sep 2010
                              • 3

                              #134
                              Re: welke tabak ?

                              Ik ben zelf gek op Melon Tabak

                              Comment

                              • Timecats
                                Stoner
                                • Sep 2010
                                • 23

                                #135
                                Re: welke tabak ?

                                L&M sigaret

                                Comment

                                Bezig...