welke tabak ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Joosie1234
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2010
    • 216

    #136
    Re: welke tabak ?

    ik rook niet vast maar ik stop er altijd maar gewoon marlboro sigaretten in ( een halve in een 'normale' joint om precies te zijn)
    ik doe dr niet zo heel moeilijk over....
    ik ben maar nog het begin...

    Comment

    • LegalizeIt
      Advanced Stoner
      Member
      • Jun 2010
      • 50

      #137
      Re: welke tabak ?

      Tigra..lichte tabak en het pakje ziet er zo nice uit

      peace
      I know a place..where the grass is really greener

      Comment

      • Stoner1
        Advanced Stoner
        MemberLucky Member
        • Oct 2010
        • 64

        #138
        Re: welke tabak ?

        idem

        Comment

        • radicalsmoker
          Stoner
          Member
          • Oct 2010
          • 23

          #139
          Re: welke tabak ?

          ik rook altijd american spirit, dat is lekker licht en 100% natuurlijk, wel prijzig, 5 euro voor 35g
          "Zal ik dan nog maar een joint draaien?"

          Comment

          • fender
            Retired
            • Nov 2010
            • 375

            #140
            Re: welke tabak ?

            Ik rook zelf eigenlijk altijd zware shag, maar in een jointje geef ik daar toch niet mijn voorkeur aan. Halfzware drum gebruik ik wel eens voor jointjes, omdat ik dat bij mij pa kan bietsen het enige nadeel vind ik dat deze nogal scherp rookt. Daarom gebruik ik het liefst drum mild weinig nicotine, goeie smaak

            Comment

            • Danja Diff
              Stoner
              Member
              • Nov 2010
              • 22

              #141
              Re: welke tabak ?

              Ik gebruik altijd Ajja 17 Blond (rode) , lichtere tabak met een lekkere smaak (in een gewone saf dan).
              In een joint smaakt hij maar een beetje door, waardoor je je wiet echt goed proeft (; .
              Als ik niet aan Ajja kom, wordt het Belgam 19 (zoals nu het geval is). Geen lichtere tabak en de smaak zit iets minder vind ik ;p, maar ja het kan er mee door (;.
              Als je zoekt naar een goede tabaksoort voor bij je wiet, zou ik de Ajja echt aanbevelen (;.
              gr. Diff
              Last edited by Danja Diff; 4 December 2010, 09:51.

              Comment

              • westport
                Wicked Grower
                420 MemberLucky Member
                • Aug 2008
                • 3847

                #142
                Re: welke tabak ?

                Ik ben nu overgestapt op tigra. lekker fijne structuur.
                Smaak van de heerlijke kruiden proef ik wel ietsje meer.






                Grtz
                Last edited by westport; 27 March 2011, 01:36. Reden: Foto
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                Comment

                • Windleon
                  Junior Stoner
                  Nieuw Lid
                  • Mar 2011
                  • 18

                  #143
                  Re: welke tabak ?

                  Gewoon normaal Mascotte neem ik, het beste en maak ik dan ook nog lekker fijn.

                  Comment

                  • Modest
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2010
                    • 1390

                    #144
                    Re: welke tabak ?

                    Een vriend van me heeft overlaatst enkele tabaksplanten is zen tuin gezet en laten groeien. Daarna laten drogen en samen met mij de tabak heel fijn gesneden en de soorten gemengd (tabaksoorten worden altijd gemengd tot men de perfecte smaak bekomd, tabak van 1 dezelfde plant is amper te roken). En dit is tabak met amper nicotine in (in de fabrieken doen ze er extra nicotine bij) en de smaak is 1000 x beter dan een normale sigaret. (zeker voor mij, ben een niet roker
                    Stap voor stap geraken we er wel.

                    Comment

                    • sm0ker0546
                      Retired
                      • Apr 2011
                      • 6

                      #145
                      Re: welke tabak ?

                      sowieso marlboro light eerst de wiet vergrinden met de tabbaco en dan strooien en no worries...

                      Comment

                      • rabbi
                        Retired
                        • Apr 2011
                        • 10

                        #146
                        Re: welke tabak ?

                        lucky strike is en blijft het beste!

                        Comment

                        • thex
                          Retired
                          • Oct 2010
                          • 17

                          #147
                          Re: welke tabak ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien
                          Neem zowiezo geen menthol sigaretten! dat is zonde van de smaak vind ik.

                          Met sjag is makkelijker draaien, dan zou ik Drum nemen.
                          Voor sigaretten neem ik meestal malboro of lucky strike, het is maar net wat je gewent bent..
                          Oorspronkelijk geplaatst door rabbi
                          lucky strike is en blijft het beste!
                          drum is inderdaad fijn als shag
                          haha maar ik neem ook altijd lucky strike
                          vind ik focking fijn om gewoon te roken en ook voor in me joints
                          Last edited by thex; 18 April 2011, 11:53. Reden: was nog niet klaar

                          Comment

                          • dennis24
                            Plantje
                            Nieuw Lid
                            • Sep 2010
                            • 13

                            #148
                            Re: welke tabak ?

                            Pall Mall en Chesterfield!

                            Comment

                            • Icefire
                              Advanced Stoner
                              • Mar 2011
                              • 66

                              #149
                              Re: welke tabak ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door dennis24
                              Pall Mall en Chesterfield!
                              Inderdaad Pall Mall is altijd chil vooral die halfzware shag.

                              Comment

                              • Maartenn
                                Retired
                                • Jul 2010
                                • 4

                                #150
                                Zware van Nelle erin, ik ga geen aparte wiet-shag kopen :p


                                Sent from my iPod touch 4G
                                using Tapatalk

                                Comment

                                Bezig...