Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste joint

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste joint

    Korting op 420shop
    Ik heb afgelopen zaterdag mijn eerste joint gebouwd en (alleen) opgerookt. Helaas had ik na het roken ervan een hele nare ervaring. Ik ben een kwartier erna 2 keer out gegaan op straat, zweette verschrikkelijk, heb een half uur bij de Burger King zitten slapen, maar na het drinken van een glas Cola ging het enigzins. Toen heb ik een poging gedaan om naar huis te fietsen, maar heb in het verkeer hele vervelende angst ervaringen gehad, ben volledig verdwaald, leefde met het idee dat ik alleen maar rechtdoor kon fietsen, maar uiteindelijk ben ik toch thuis gekomen. Daar ben ik mij bed in gedoken, in slaap gevallen, maar verschillende keren met hele bizarre angsten wakker geschrokken. Dus wat ik me voorgesteld had als iets wat heel relaxt zou moeten zijn is behoorlijk angstig geweest allemaal

    Mijn vraag is nu hoe kan dit? Heb ik iets verkeerd gedaan? Heb ik een te sterke joint gerookt? Kan het iets te maken hebben met hoe ik de joint gerold heb? Is dit een normale reactie van mijn lichaam?

    Dit is in het kort wat ik gedaan heb:
    1,2 gram Poison gekocht voor 10 euro
    +- 0,5 gram + 0,75 sigaret gebruikt om mijn joint te rollen
    In ongeveer 20 min. joint opgerookt

    #2
    Re: Eerste joint

    Tja, dat kan, vandaar ook vaak de adviezen hier om de eerste keer vooral met vrienden of kennissen samen te roken.
    En dan begin je met twee of drie halen, en dan wacht je een half uurtje.
    1.2 gram kun je als beginner ook wel 5 jointjes van bouwen, zoveel moet daar niet in, 25%/75% wiet/tabak volstaat als je een beetje knappe wiet hebt.

    Denk dat je te enthousiast begonnen bent.
    (en zonder hier eerst wat topics te lezen, ghehe....
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Eerste joint

      idd,mijn eerste keer was ook veel te fel...
      te veel hooi op mijn vork genomen.( lees : wiet in mijn joint!)

      rustig aan doen volgende keer! beetje minder erin en wat langer doen over je joint!

      Comment


        #4
        Re: Eerste joint



        enthousiasteling.. andere woorden heb ik er niet voor.
        Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

        Mike's 5x special kush #1 (RQS)

        Comment


          #5
          Re: Eerste joint

          Haha das wel een harde bad trip zeg. Ikzelf heb nog nooit een badtrip gehad. Een vriend van mij heeft sws een badtrip als die te veel sterke wiet in zn joint heeft. Dan begint die ook helemaal te zweten maar zo erg als jij uitlegde niet. Niet echt slim om naar buiten te gaan, voortaan kun je het beste meteen in je bed gaan liggen en proberen te slapen.

          En wat minder sterke jointjes!

          Comment


            #6
            Re: Eerste joint

            Bedankt voor de reacties mensen. Toch teveel (sterke) wiet dus. Volgende die ik bouw ga ik dus echt rustig aan doen met de hoeveelheid, en heel rustig aan oproken. Ik ga morgen op vakantie, heb nog 0,6 gram over van de vorige keer halen. Daar moet ik dus makkelijk 3 a 4 wat subtielere joints uit kunnen halen. Ik ga het ergens de komende weken voor mijn tentje gewoon nog 's proberen

            Comment


              #7
              Re: Eerste joint

              Wat je zelf al vertelde na een Cola ging het wel weer.
              Houd dit in gedachte, drink of eet iets zoets.
              Zelf hield ik wel van enige boterhammen Pindakaas met sambal, ook bebogeen en chocopasta doen het erg goed.

              Suiker remt de werking.

              Ook een lekkere douche werkt enorm ontspannend, voor mij dan.
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment


                #8
                Re: Eerste joint

                Douchen kan nog knap gevaarlijk zijn als je apestoned heen en weer staat te wiebelen tussen de stenen muren.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Eerste joint

                  Als ik me echt niet goed voel door de wiet.. Neem ik altijd van die suikersnoepjes.. Daarna ga ik onder de douche ZITTEN of in bad liggen en meestal val ik dan in slaap haha
                  Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                  Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                  Comment


                    #10
                    Re: Eerste joint

                    Trouwens was even vergeten, de liefde bedrijven vind ik nog altijd nummer 1, en die Bebogeen natuurlijk, bestaat dat nog, die lekkere caramelpasta.
                    Mjummie
                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                    Comment


                      #11
                      Re: Eerste joint

                      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                      Douchen kan nog knap gevaarlijk zijn als je apestoned heen en weer staat te wiebelen tussen de stenen muren.
                      die muren gaan nog wel, die wiebelen gezellig mee (wel uit ritme maar goed). Nee de grond dan. Da's het probleem, zoals die zo ronddraait, golft en in het putje verdwijnt. En hoe je jezelf dan terugvind : in de douche liggend met je arm half in het putje om te controleren waar al die grond dan wel naartoe gaat...


                      Solistisch sensiteren aan wiet ben je dus aan het doen.. ik zeg : doe het samen. Lekker met vrienden paffen, hardstikke gezellig en er is altijd iemand zieker dan jij -als je slim bent-. Joint staat trouwens ook voor samen. Heel corny, maar toch. Net zoals in Joint Strike Fighter. Die brandt alleen langer denk ik.
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment


                        #12

                        Comment


                          #13
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            #14
                            Re: Eerste joint

                            Wat LR2 zegt is idd waar, niet doen dus!

                            Ik zei in mn bericht wel dat ik nooit een badtrip heb gehad maar ik herinner mij er toch wel eentje.
                            T was een klein half jaar geleden toen ik met een vriend van me ging blowen. Het was gewoon mn eigen wiet die ik al veel vaker rookte.
                            we hadden bijde een pot ben & jerry ijs en dat begon ik leeg te vreten. Echter leek het dat ik in een soort van brainfreeze vast bleef zitten.
                            ik zakte telkens met mijn gedacht weg als je half in een zin aan het praten was. Ook had ik een soort tunnelvisie waarbij ik alleen het beeld recht voor me kon scherp stellen. Gelukkig al aardig wat jaren ervaring dus ik wist dat ik rustig moest blijven nadenken en NIET in paniek moest raken.
                            Ben naar huis gegaan en in slaap gevallen. De dag daarna was ik weer toppie

                            Zo zie je maar dat het niet altijd aan de wiet ligt het kan spontaan voorkomen, tip die ik je kan geven is: Probeer niet in paniek te raken. al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.

                            Comment


                              #15
                              Re: Eerste joint

                              Pak flink wat te drinken en wat te eten. Ga lekker onderuitgezakt in je bureaustoel zitten en zet een flinke bak Bob Marley op.

                              Wat bij mij wel werkt als ie niet zo lekker valt is natuur films kijken, kom je heerlijk tot rust van
                              sigpic

                              Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

                              Comment

                              Bezig...
                              X