Wiet en Drank?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Chroniclead
    Senior Stoner
    Member
    • Mar 2009
    • 31

    #1

    Wiet en Drank?

    Korting op 420shop
    Wat is jullie mening over de combinatie alcohol en wiet?
    En is er een verschil tussen het gevoel bij stoned zijn en bij stronken?
  • weedlover
    Banned
    • May 2008
    • 975

    #2
    stronken? lol, je zal wel dronken bedoelen

    maar naar tschijnt is de combinatie van alcohol en wiet niet zo geslaagd en af te raden.

    grtz

    Comment

    • markster
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 2151

      #3
      stronken is stoned en dronken tegelijk

      Comment

      • stiff
        Gandhi Ganjamaster
        MemberLucky Member
        • Feb 2009
        • 479

        #4
        bij mij gaan die niet echt samen..
        veel te groggy dan

        grtz

        Comment

        • darkiess
          Retired
          • May 2008
          • 1645

          #5
          je kan wel eerst blowen en dan gaan drinken, maar andersom dat gaat niet , het stimuleert je maag en dan ga je kotsen,, spreek uit ervaring lol

          Comment

          • ijscoman1
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2008
            • 1768

            #6
            Het is inderdaad geen goede combinatie, eerst best dronken worden en dan nog ff een jointje roken is niet aan te raden, zeker niet als je niet zoveel gewend bent. Wat Darkiess zegt, andersom kan het nog.

            Persoonlijk vind ik de combinatie ook niet lekker, na een joint heb ik geen zin in alcohol maar in iets lekker fris, fruitigs en zoets

            Greetzz

            Comment

            • Weedy
              Ultra Grower
              420 MemberLucky Member
              • Jul 2008
              • 2248

              #7
              Blowen na een paar biertjes kan ook nog wel bij mij. Als je maar niet stom dronken gaat blowen, dan kan het inderdaad verkeerd uitvallen.
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment

              • RoadManiac
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • Oct 2008
                • 177

                #8
                eerst blowen en dan drinken dan heb ik dat je dan helemaal niet niet stoned meer ben

                Comment

                • Chroniclead
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Mar 2009
                  • 31

                  #9
                  Laatst uitgeprobeerd. Eerst gingen we met z'n allen paar flessen drank leegdrinken, en daarna een 50% wiet jonko gerookt. Ik voelde me heerlijk

                  Comment

                  • hobbyist
                    Banned
                    • Oct 2008
                    • 605

                    #10
                    nooit kotservaringen gehad door blowen

                    na een avondje stappen zeker ff een stukje onstpanning wegroken en ik lig gelijk K.O.

                    groet

                    Comment

                    • BigGreenBuds
                      Retired
                      • Mar 2009
                      • 10

                      #11
                      Ik zie hier velen zeggen dat eerst blowen en drinken wel werkt maar eerst drinken en dan blowen niet.
                      Bij mij is het eigenlijk net andersom, als ik uitga en ik rook eerst een joint om daarna aan het drinken te gaan loopt het fout. Niet dat ik dan slecht ga maar gewoon, eerst blowen en daarna je eerste pintje... Nja die pint smaakt dan voor geen meter omdat je mond zo droog is en dan heb je liever gewoon een cola ofzo.

                      Uiteindelijk word je van het menge van wiet en alcohol echt sloom en kan je niet meer feeste... Dat heb ik toch altijd en vind ik best spijtig want bier drinken en blowen, hmmm allebei zo lekker

                      Comment

                      • Chroniclead
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Mar 2009
                        • 31

                        #12
                        Bij mij werkt het beste: eerst drinke, dan poffe

                        Comment

                        • Oblivion
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2009
                          • 245

                          #13
                          Allebij samen he! Jointjes en pintjes en dan een blauwe Chimay en dan een dikke Amnesia en dan daarbij een grote whisky-cola! Serieus, dagelijks. Maarja, drinken is slechter dan blowen, 'k zou dan ook veel liever stoppen met drinken.

                          Comment

                          • sirhc
                            Expert Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Feb 2009
                            • 83

                            #14
                            in het begin word je er snel ziek van , maar je lichaam past zich hier ook weer aan , dan kan je je echt zalig chill voelen door combo wiet & drank natuurlijk niet zoveel drank maar zo net genoeg om je te laten zweven

                            Comment

                            • CelisMan
                              Junior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2008
                              • 561

                              #15
                              a no-no-combination!
                              Ofja, gwn niet teveel drinken als je stoont
                              grow da weed, smoke it's buds

                              Comment

                              Bezig...