Wat is jullie mening over de combinatie alcohol en wiet? 
En is er een verschil tussen het gevoel bij stoned zijn en bij stronken?
En is er een verschil tussen het gevoel bij stoned zijn en bij stronken?
, en daarna een 50% wiet jonko gerookt. Ik voelde me heerlijk

Comment