Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet en Drank?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet en Drank?

    Korting op 420shop
    Wat is jullie mening over de combinatie alcohol en wiet?
    En is er een verschil tussen het gevoel bij stoned zijn en bij stronken?

    #2
    stronken? lol, je zal wel dronken bedoelen

    maar naar tschijnt is de combinatie van alcohol en wiet niet zo geslaagd en af te raden.

    grtz

    Comment


      #3
      stronken is stoned en dronken tegelijk

      Comment


        #4
        bij mij gaan die niet echt samen..
        veel te groggy dan

        grtz

        Comment


          #5
          je kan wel eerst blowen en dan gaan drinken, maar andersom dat gaat niet , het stimuleert je maag en dan ga je kotsen,, spreek uit ervaring lol

          Comment


            #6
            Het is inderdaad geen goede combinatie, eerst best dronken worden en dan nog ff een jointje roken is niet aan te raden, zeker niet als je niet zoveel gewend bent. Wat Darkiess zegt, andersom kan het nog.

            Persoonlijk vind ik de combinatie ook niet lekker, na een joint heb ik geen zin in alcohol maar in iets lekker fris, fruitigs en zoets

            Greetzz

            Comment


              #7
              Blowen na een paar biertjes kan ook nog wel bij mij. Als je maar niet stom dronken gaat blowen, dan kan het inderdaad verkeerd uitvallen.
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment


                #8
                eerst blowen en dan drinken dan heb ik dat je dan helemaal niet niet stoned meer ben

                Comment


                  #9
                  Laatst uitgeprobeerd. Eerst gingen we met z'n allen paar flessen drank leegdrinken, en daarna een 50% wiet jonko gerookt. Ik voelde me heerlijk

                  Comment


                    #10
                    nooit kotservaringen gehad door blowen

                    na een avondje stappen zeker ff een stukje onstpanning wegroken en ik lig gelijk K.O.

                    groet

                    Comment


                      #11
                      Ik zie hier velen zeggen dat eerst blowen en drinken wel werkt maar eerst drinken en dan blowen niet.
                      Bij mij is het eigenlijk net andersom, als ik uitga en ik rook eerst een joint om daarna aan het drinken te gaan loopt het fout. Niet dat ik dan slecht ga maar gewoon, eerst blowen en daarna je eerste pintje... Nja die pint smaakt dan voor geen meter omdat je mond zo droog is en dan heb je liever gewoon een cola ofzo.

                      Uiteindelijk word je van het menge van wiet en alcohol echt sloom en kan je niet meer feeste... Dat heb ik toch altijd en vind ik best spijtig want bier drinken en blowen, hmmm allebei zo lekker

                      Comment


                        #12
                        Bij mij werkt het beste: eerst drinke, dan poffe

                        Comment


                          #13
                          Allebij samen he! Jointjes en pintjes en dan een blauwe Chimay en dan een dikke Amnesia en dan daarbij een grote whisky-cola! Serieus, dagelijks. Maarja, drinken is slechter dan blowen, 'k zou dan ook veel liever stoppen met drinken.

                          Comment


                            #14
                            in het begin word je er snel ziek van , maar je lichaam past zich hier ook weer aan , dan kan je je echt zalig chill voelen door combo wiet & drank natuurlijk niet zoveel drank maar zo net genoeg om je te laten zweven

                            Comment


                              #15
                              a no-no-combination!
                              Ofja, gwn niet teveel drinken als je stoont
                              grow da weed, smoke it's buds

                              Comment

                              Bezig...
                              X