medische wiet gehoorschade

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • pink_lady
    Senior Stoner
    Member
    • Nov 2008
    • 33

    #46
    Bedankt voor het antwoord !

    Comment

    • Flip Hasjkip
      Wicked Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Sep 2008
      • 3595

      #47
      Even over die gripzakjes, die worden statisch geladen door beweging. De haartjes die juist nodig zijn voor de werking van je wiet worden aangetrokken door het zakje en blijven erin plakken. Gevolg : potentieverlies.

      In een pot zal het weinig kwaad kunnen omdat je niet veel "schuurt" met het zakje, maar in je broekzak.....
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment

      • pink_lady
        Senior Stoner
        Member
        • Nov 2008
        • 33

        #48
        maar hij zit niet in mijn broekzak het zakje ligt in de keuken .

        we doen er niet zo stiekem over mijn ouders en familie weten het gewoon allemaal.

        Comment

        • BaZe
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Oct 2008
          • 282

          #49
          misschien nog een andere manier van innemen van thc is via een verdamper werkt perfect voor jou denk ik je krijg alleen de thc binnen en je kan dan beter doseren dan met de thee plus dat je veel sneller je thc heb bij de thee moet je wachten en bij de verdamper is het direct thc word veel sneller opgenomen in je lichaam dan met thee

          hoop dat je hier wat aan heb
          2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
          http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

          Comment

          • weedlover
            Banned
            • May 2008
            • 975

            #50
            ja ok maar is het effect dan ook niet sneller gedaan?

            grtz

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #51
              En hij vergeet een verdamper kost een hoop geld zeker een goede en een bakkie thee is zo gezet.... en kost niks
              God was never on your side..

              Comment

              • pink_lady
                Senior Stoner
                Member
                • Nov 2008
                • 33

                #52
                ik ben het met Sandra eens .

                Ik had ook al voor een verdamper rond gekeken en die dingen zijn best aan de prijzige kant .

                Voor iemand die het elke dag gebruikt is het misschien een oplossing maar voor mij ik heb het nu 2x thee gedronken in ruim 3 weken tijd dus dat is vrij weinig dus in verhouding is dan een verdamper vrij duur .

                ik hou het daarom ook gewoon lekker bij de thee

                Comment

                • Creezr
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2008
                  • 237

                  #53
                  inderdaad zo een verdamper kost veel en thee is heerlijk vooral met een likje honing. Wat ook leuk en lekker is is een waterpijp met fruittabak en wiet, het ademt gemakkelijker in als een joint en het smaakt heerlijk (naargelang de soort tabak).

                  Voor de rest wens ik je veel drink plezier.
                  Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

                  Comment

                  • janleuri
                    Retired
                    • Oct 2008
                    • 1131

                    #54
                    en werkt het voor jou?
                    Last edited by janleuri; 28 December 2008, 02:52.

                    Comment

                    • emiel_s
                      Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2008
                      • 694

                      #55
                      dus het heeft voor jouw gewerkt pink lady of niet?
                      Schutto In tha house

                      Comment

                      • PITcrew
                        Big Bongmaster
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2008
                        • 378

                        #56
                        ik geloof zo niks van die zever dat ze in de kranten zetten .


                        voorbeeld roken van cannabis kan leiden tot kort termijn geheugen
                        maar het voorkomt alzheimer.

                        stond onlangs een maand geleden in het laatste nieuws

                        Greetz
                        Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                        Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                        sigpic

                        Comment

                        • Kim
                          Big Bongmaster
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2008
                          • 395

                          #57
                          1 glas alcohol per dag is ook goed voor je, maar een hele fust is niet zo goed .
                          Zelfde voor cannabis denk ik dan maar.
                          "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                          Medigebruiker

                          Comment

                          • emiel_s
                            Grower
                            MemberLucky Member
                            • May 2008
                            • 694

                            #58
                            ahaha heel nice pink lady gelukkig dat wiet nog weer iemand blij kan make suc6 verder doe het rustig aan
                            Schutto In tha house

                            Comment

                            • pink_lady
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Nov 2008
                              • 33

                              #59
                              Re: medische wiet gehoorschade

                              Ja ik ben zeker blij dat er toch nog een soort van medicatie is wat ik kan gebruiken als ik heel erg last heb van mijn oren .


                              Ik heb nou nog 1 vraag hahha

                              ik ga naar pinkpop Yeah ben ik echt heel blij om en ik weet zeker dat ik dan weer meer last krijg van mijn oren dus ik wil mijn wiet thee gewoon mee nemen maar kan je het dan ook gewoon koud op drinken als soort van ice thea

                              of raden jullie me aan om gewoon daar thee te kopen er wat uit te gooien en dan een beetje van mijn wiet thee er bij doen ?

                              Comment

                              • belladonna
                                Guru of all Growers
                                Lucky Member
                                • Aug 2008
                                • 10674

                                #60
                                Re: medische wiet gehoorschade

                                Je moet je thee een uurtje laten koken voor je het kan drinken dus je moet het mee nemen . Kan je ook koud drinken
                                Wat je ook zou kunnen doen is klein beetje wiet mee nemen en iemand een jointje/sjagie laten draaien met klein beetje wiet er in en dan hijsje nemen.
                                Als je zelf niet rookt kan je iemand die wel rookt een hijs laten nemen en vragen of die persoon door middel van soort kus heel zacht in jou mond blaast en dat adem je dan is werk ook goed als je het voor zichtig aan doe.
                                je kan het ook in melk koken en dan wat choco poeder er bij doen en mee nemen mag koud zijn en dat mee nemen

                                Hoe gaat het verder Pink lady?
                                Heb je echt goed baat beide thee?
                                Ben blij dat we je hebben kunnen helpen.
                                Groetjes van mij
                                God was never on your side..

                                Comment

                                Bezig...