Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

medische wiet gehoorschade

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    medische wiet gehoorschade

    Korting op 420shop
    Nou ik had me net al voor gesteld . ik ben dus sharmaine ik heb al 3 jaar gehoorschade . Ik ben over gevoelig voor harde geluiden en ik heb 24 uur per dag een pieptoon in mijn oren . en soms wil het wel eens zijn dat ik echt mega veel pijn heb in mijn oren zoals nu BTW .

    Er bestaan sowieso geen medicijnen tegen " gehoor schade" en ook een operatie is niet mogelijk .

    Van een paracetamol gaat de pijn niet weg .

    nu weet ik dus dat wiet soms ook voor bepaalde medische dingen worden gebruikt .

    Ik ben zelf eigenlijk tegen drugs maar ik dacht al helpt wiet echt tegen de pijn dan zou ik het wel willen proberen als ik weer echt pijn heb en die paar trekjes maken je nog geen verslaafde denk ik dan maar...

    en als ik het alleen gebruik tegen de pijn en dan maar een paar trekjes want ik hoef echt niet stoned of high te worden...

    maarja je kan wel zeggen van ja dan probeer je het toch gewoon een keer . maarja ik heb liever wel iets van als iedereen zegt dat het toch niet werk dan ga ik het niet proberen want het is eigenlijk tegen mij principes in....

    en al werkt het wel echt serieus .... dan wil ik het eventueel wel proberen ...

    dus mijn vraag is eigenlijk zijn hier mensen die iets als gehoorschade hebben en daar voor blowen....

    of ja mij er misschien gewoon wat meer over kunnen vertellen....

    alvast bedankt

    !

    #2
    dat is tenminste wel een eerlijk antwoord bedankt henk112.

    Comment


      #3
      Ik denk wel dat het kan werken. Maar dat kan niemand voor je zeggen, dat zal je toch zelf moeten uit proberen. Soms als ik stoned ben is het geluid gedempt, maar dat ligt dan weer elke keer anders.

      Gewoon eens proberen zou ik zeggen.

      Peace

      Comment


        #4
        Het is moeilijk te zeggen of dit gaat werken, ik ben geen dokter maar het zou kunnen werken. Laat je eerst goed voorlichten, praat er eens over met je huisarts.

        Sterkte en hopelijk vind je een middel om het op te lossen!

        Greetz
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          hey hey , bedankt voor de reacties alvast.

          Ik ga het eventueel nog even met mijn ouders er over praten. en ja nog gewoon even over na denken . en nog even naar de huis arts.

          maar is het waar dat medische wiet eigenlijk bijna niks doet en dat je beter " gewone " wiet kan kopen in de coffeeshop ?

          Comment


            #6
            Cannabis is in ieder gevaal ook een pijnbestrijder. Wordt voorgeschreven bij chronische pijn, en als ik je verhaal lees is dit bij jou ook het geval.
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


              #7
              ik denk dat smokey gelijk heeft dat heb ik zelf ook dat het geluid dan veel meer gedempt is suc6 er mee pink we horen het wel
              Schutto In tha house

              Comment


                #8
                Ook al haalt het de pijn niet weg,het haalt wel de aandacht ervan af en dat kan ook al een verademing zijn.

                Comment


                  #9
                  Hoi
                  Ik ben ook medi wiet gebruiker Ik gebruik het voor mijn Reuma tegen de pijn en voor de ontspanning. Door soms wiet te roken of drinken haalt het inderdaad even de aan dacht weg van de pijn en soms door dat ik ontspannen raak van het blowen voel ik de pijn oko minder.
                  Het zal bij jou waarschijnlijk niet echt meteen de pijn weg halen maar je vind de pijn wel minder erg als je beetje stoned ben je heb dan even het gevoel dat je adem kan halen.
                  Wiet kan je op meerder manieren gebruiken roken en eten/drinken voor medi gebruik kan je drinken dan koop je 1 gram wiet in de shop en vertel hun gewoond at het voor medicinaal is dan geven ze je wel goede .
                  Kook thuis 1 gram in 1 liter water laat dat 1 uur zacht koken en drink elke avond 1 glaasje thee.
                  Je kan het dus ook roken maar ben daar voorzichtig mee begin met 1 hijsje en na 10 min weer een hijsje en weer 10 min wachten wat je voelt is dat je ontspannen worden rustig soms zie je beetje vreemd.
                  Zorg dat je lekker thuis ben op de bank zit eten en drinken bijdehand liefst iemand in de buurt voor als je je niet goed voel.
                  Mocht je het niet fijn vinden ga dan jusorange drinken dan stopt het effect weer en snoep eten chocola helpt ook goed dan word het effect ok minder.

                  Mischien helpt het je een gram wiet kost in de shop ongeveer tussen de 6.euro en 8.50

                  Hoop dat je zo beetje info hebt groetjes Sandra
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door sandra View Post
                    Hoi

                    Kook thuis 1 gram in 1 liter water laat dat 1 uur zacht koken en drink elke avond 1 glaasje thee.
                    Is het niet zo dat THC niet oplost in water, en dat je er altijd een beetje melk of boter bij moet doen ?
                    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                    Comment


                      #11
                      Ik zou als ik jou was zeker een paar pogingen wagen, de meeste mensen vinden een indica wietje lekker tegen de pijn zoals de White Rhino of Big Bang. Ik heb zelf een vooraad aan Jack Herer -grotendeels sativa- die ik met behulp van m'n bong oprook om spierpijn en pijn in m'n benen tegen te gaan. Vaak heb ik na intensief sporten -ik speel basketball- last van m'n benen en dan helpt een klein topje oproken wel. De pijn trekt weg binnen een paar minuten en is voor de rest van de dag weg.

                      En wees niet bang voor een verslaving, dat zijn allemaal broodje aap verhalen. Het is de nicotine in de tabak dat joints verslavend maakt. Als je de wiet puur rookt, eet of drinkt is het lichamelijk niet verslavend in tegenstelling tot tabak en alcohol. Het is wel aan te raden geen wiet te gebruiken wanneer je je depressief voelt of niet goed in je vel zit. Dan is er wel een kans op een geestelijke verslaving, omdat je denkt dat de wiet je geestelijk beter laat voelen.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
                      Is het niet zo dat THC niet oplost in water, en dat je er altijd een beetje melk of boter bij moet doen ?
                      THC lost wel op in water, alleen niet zo snel. Daarom moet je het zo lang laten trekken.
                      Last edited by Zeemlapje; 9 November 2008, 21:39.

                      Comment


                        #12
                        Hey lieve mensen ten eerste bedankt voor jullie berichten .
                        Ik kan met dit soort antwoorden wel wat mee .

                        Ik denk als ik het wil gaan gebruiken het wel moet eten of drinken aangezien ik zelf niet rookt....

                        en ik ben bang al moet ik het echt roken dat ik straks alles er uit kotst

                        Mijn vriend is zelf " verlaafd " hij geeft bijna zijn hele salaris er aan uit en daarom ben ik zelf extra voorzichtig ik ben bang als ik ook " verslaafd" wordt dat we dan met zen tweetjes de verkeerde kant op gaat ...

                        maar ik ben zelf persoonlijk wel zo sterk dat ik het ook alleen wil gaan gebruiken als ik er veel pijn heb .... en ik heb misschien 1x in de maand of zelfs 1x in de 2 maanden echt heel veel pijn in mijn oren en meestal houd dat een weekje aan ...

                        en door dat je pijn in je oren heb krijg je ook al snel hoofd pijn en tja zo komen er steeds meer dingen bij ....

                        en al kan ik die ellende gewoon zo nu en dan verhelpen met een jointje...

                        wil ik het wel proberen . ik heb het al met me ouders er over gehad en die vonden het wel gewoon goed dus ik ben sowieso wel blij dat me ouders er wel achter staan ...

                        ik wil nog wel even voor de zekerheid met een dokter er over praten...

                        jullie horen het nog wel van mij !!!

                        sandra bedankt nog voor de thee recept ik heb daar denk wel heel veel aan !

                        (K) shar

                        Comment


                          #13
                          http://www.mediwiet.info/indexnl.html




                          Daar vond ik ook de bereiding van thee bij chronische pijn.

                          * 1 gram marihuana 15 minuten laten pruttelen/ aan de kook houden in 1 liter water
                          * hiervan 1 kopje (0,2 liter) in de morgen en 1 kopje in de avond.
                          * het restant in koelkast bewaren
                          * De thee kan sterker gemaakt worden door tijdens het trekken een klontje boter toevoegen



                          Ik hoop dat je in wiet een goed geneesmiddel kunt vinden, het onderwerp intrigeert mij aangezien ik heel veel mensen medicijnen zie slikken die mijns inziens net zo goed vervangen kunnen worden door geneeskrachtige kruiden uit de natuur.

                          Ikzelf ben begonnen omdat ik niet kon slapen, mijn moeder raadde mij een halve slaappil aan maar daar had ik geen zin in. Een klasgenoot draaide mij een jointje, dat werkte prima.

                          Heel veel succes !
                          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                          Comment


                            #14
                            Hoi
                            Neem is een kijkje op deze site ik heb met deze man aan de telefoon gezeten met al mijn wiet vragen en hij kan je alles goed en duidelijk uit leggen. http://www.mediwiet.nl/
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #15
                              ik vroeg me af of je ook gewoon suiker in de wiet thee kan gooien ... want het lijkt mij niet zo heel smakelijk wiet thee hahah of hef suiker thc op of wat dan ook ?

                              Comment

                              Bezig...
                              X