Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabis Tinctuur voor mediciaal gebruik. Voorheen het medicijn der medicijnen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Cannabis Tinctuur voor mediciaal gebruik. Voorheen het medicijn der medicijnen.

    Roken / verbranden is niet goed!
    Heb het in verleden ook gedaan, maar heb een longaandoening, dus dan is het roken / verbranden van olie uit den boze, verdampen is een ander verhaal daarentegen
    Door het roken van olie, gingen mijn longen achteruit, sinds ik het niet meer doe en voornamelijk verdamp of eet, gaan ze iedere maand vooruit.
    Attached Files
    Enjoy life, it is to short.

    Comment


      #92
      Re: Cannabis Tinctuur voor mediciaal gebruik. Voorheen het medicijn der medicijnen.

      dat zijn dan dabs via een bowl ik ken het enkel van clips op youtube net een hete nagel en een koepeltje ofzo, of natuurlijk via een vaporizer ?Die dingen zijn hier niet te zien dus kan ook niet echt zeggen of het iets voor mij zou zijn(maar ik vermoed van wel ) Ik zou ook graag een vaporiser hebben maar vind ze echt niet goedkoop en hoe lang gaat zo een draagbare vaper mee ?Na 1 jaar en er is gegarandeerd wel iets stuk aan het toestel ... Maar eens je't hebt natuurlijk ...
      Ja bij jou wil ik ook wel een ontbijtje nuttigen

      Comment


        #93
        Re: Cannabis Tinctuur voor mediciaal gebruik. Voorheen het medicijn der medicijnen.

        ik heb vanmiddag ook maar eens een tinctuurtje gemaakt
        80% stroh rum gekocht 0,7ml bij ongeveer 50gr knipafval van supersilverhaze/misty/top44 gegooid, ben benieuwd wat er overblijft na 8 weken
        heb niet zo precies gekeken, de wiet zit op exact dezelfde hoogte als het rum-niveau in de weckpot, zal wel goed wezen denk ik/hoop ik

        Comment


          #94
          Re: Cannabis Tinctuur voor mediciaal gebruik. Voorheen het medicijn der medicijnen.

          Heb weer twee nieuwe tincturen gemaakt en twee soorten olie.
          Dit keer zijn hele topjes amnesia gebruikt en klein gemaakt.
          Voor de ene is het gemengt met de vrouwelijke hop en de andere met de bast van een schietwilg, beiden ook fijngemaakt.
          Deze net onder de alcohol gezet.
          3 uur laten trekken voor de olie, dit deel uit laten dampen op kamertemperatuur.

          Met de wilg is voor extra pijnbestrijding, de hop als toevoeging is fijn voor de vrouw, met name de overgangsklachten.
          Attached Files
          Enjoy life, it is to short.

          Comment


            #95
            Re: Cannabis Tinctuur voor mediciaal gebruik. Voorheen het medicijn der medicijnen.

            Ziet er weer mooi uit allemaal

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment


              #96
              Re: Cannabis Tinctuur voor mediciaal gebruik. Voorheen het medicijn der medicijnen.

              Kan je ook met verse wiet tinctuur maken? Zonder ze op voorhand te drogen?

              Comment


                #97
                Re: Cannabis Tinctuur voor mediciaal gebruik. Voorheen het medicijn der medicijnen.

                @Bertildegroene
                Beter eerst drogen en daarna zelfs opwarmen half uur op 120 graden on te decarboxyleren Hierdoor heb je de maximale hoeveelheid thc omgezet op je wiet. Hierna pas bewerken.

                Comment


                  #98
                  Goede raad gevraagd.Ben Veerle en heb fibromyalgie en Syringomyelie(zeldzame ruggenmerg ziekte)
                  ​​​​​​
                  Sinds juni 2016 starte ik met wiettinctuur. De 240mg morfine per dag die ik nam bij het opstarten kon ik afbouwen naar 20 mg per dag. Ik voelde mij echt veel beter, al was de afkick wel zwaar. Eind 2016 op 20 mg morfine blijven hangen omdat ik door de afkickverschijnselen uitgeput was.

                  Maar 5 dagen geleden werd ik de 20mg echt beu. Want telkens 1 uur voor de inname kreeg ik al afkickverschijnselen. Dat telkens te krijgen was niet te doen. Mijn medicatie was op, ik weet dat je dat traag moet afbouwen, maar ik ben toch direct gestopt.

                  Nu nam ik normaal al 3x per dag Tinctuur. 3ml telkens. Soms minder. Waardoor ik de morfine niet meer nodig had.

                  Nu ben ik op de 5e nacht van het afkicken v d 20mg. Ik moet bij de Tinctuur nog dafalgan bijnemen om de afkickverschijnselen wat te kunnen door geraken. Want ze zijn verschrikkelijk!

                  Niezen, hoesten, diarree, kou rillingen enz.....

                  Hoeveel ml Tinctuur kan ik nog bijnemen? Zodat het veilig blijft? Want ik moet het volhouden.

                  Ondertussen kreeg ik onder mijn voeten van Google dat ik niet mag praten op mijn blog over mijn positieve ervaringen met cannabis Tinctuur. Heb daarnet mijn blog verwijderd en mijn community bij Google+. Want ik kon toch niet gaan liegen tegen mijn volgers? Triest he?

                  graag goede raad over hoeveel ml veilig blijft.

                  dank u vriendelijk.

                  Comment


                    #99
                    Veilig, tsja, van wiet kun je niet echt een overdosis nemen.
                    Dus je kunt zoveel nemen als je wilt, echter zul je flink high raken op een gegeven moment. Voor wiet bouw je makkelijk een tolerantie op, dus dan zul je hoog in gebruik blijven zitten. Dat is ook niet de bedoeling, maar afbouwen met cannabis heeft vrijwel geen verschijnselen.

                    Dat google dicteert over wat je schrijft, dat lijkt me vreemd. Zou het geen nepbericht kunnen zijn? Ik heb in het verleden blogs gezien - en ik weet dat ze er nog zijn - die vele malen erger zijn dan een beetje cannabisprijzend.

                    Succes!
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      Kijk eens bij een make up groothandel...vraag naar isopropylalcohol 97%
                      kost 8 euries voor 1 liter.
                      na het destilleren / proces van de oplosmiddel verdampt is even 2 druppels water erbij en dan nog even langzaam verhitten.
                      ik ga niet adverteren met bedrijfsnamen waar te krijgen maar geloof me heel makkelijk.
                      als je twijfelt of ze het meegeven aan particulieren bel je ze even eerst en vraag je of je een contante klant kan zijn.
                      zeg dat je etherische olie gaat maken...wat je dus ook gaat doen.

                      Comment


                        Nja. Medisch gebruik en dan effe besparen op kwaliteit. Tis de voorbije weken al een aantal keer uitgelegd waarom dat rommel is en je dat beter niet gebruikt.

                        Comment


                          Sinds ik mensen verboden insecticiden uit toppen heb zien destilleren in benzeen, heb ik geen hoop meer dat zulke berichten ooit doel treffen Beowulf.. Het lijkt alsof je tegen de muur praat.

                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            Als het maar goedkoop is... En dan nog specifiek verwijzen naar iso 97%, terwijl je die ook hebt in 99,9. Nuja, het is niet mijn gezondheid.

                            Comment

                            Bezig...
                            X