Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dreadlock & Jetset (Nijmegen)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dreadlock & Jetset (Nijmegen)

    Korting op 420shop
    Dreaklock & Jetset
    Vlaamsegas 9-15
    6511HP Nijmegen

    Het is nu alweer even geleden dat ik voor het eerst de Dreadlock&Jetset ontdekte.En vindt dat ze een eigen topic verdienen.

    Helemaal trosts op mijn gescoorde wiet kwam ik toen de shop uitlopen om vervolgens een ontzettende dejavu gevoel te krijgen. Had ik de shop net niet echter me gelaten?
    Na me eigen nog even overtuigt te hebben dat er bij de ene een kort harig blondje stond en bij ander een lang harig blondje, was ik er zeker van. Twee shops zo dicht bij mekaar,Wow das makkelijk. En kon het niet laten om daar ook nog een zak wiet te scoren.



    Een zak ak-47 en k2,beide soortje kosten toen 31.25 voor 5 gram. Mooi prijs kwaliteit verhouding en heb niks aan te merken gehad over de wiet,het heeft me bijzonder goed gesmaakt.

    Met dat in mijn hoofd,nieuwgierig naar de andere soortje,ben ik nog regelmatig even binnen gelopen als ik in de buurt was. En geloof dat ik nu de hele kaart wel heb gehad.
    Om ff wat op te noemen

    Super Silver Haze (41.00/p5grm)
    Amnesia Haze (41.00/p5grm)
    K2 (31.25/p5grm)
    Ak-47 (31.25/p5grm)
    Santa Maria (29.00/p5grm)

    Amnesia Haze


    Amnesia Haze (close)





    Santa Maria




    Die allemaal van goede kwaliteit waren.
    Ook de goedkoopste wiet(de sativa mix) 20.00/p5grm moest ik een keer proberen.
    Hier had ik wel ff me vragen tekens bij,wat een zooitje.




    Maar vond het achteraf erg verrassend,de ene keer werd ik er stoneder van dan de andere keer,maar dat kan ook niet anders met een mix van restjes.En als je weinig te besteden hebt,het niet erg vind om de takjes eruit te vissen of dat je joint af en toe knalt,een prima rokertje.

    De bediening is altijd correct en relaxt, soms kan het het even duren voor je wiet is afgewogen. Maar dat vind ik helemaal niet erg,als me topjes zo zorgvuldig worden uitgekozen.

    Een shop om is ff rond te hangen is het niet. Meer een afhaalshop. Al wordt wel de mogelijk geboden om je wietje te roken,maar dat moet je dan staand doen aan soort van toog langs de zijkanten van de shop. Met een hang limiet van 2 uur.

    Verder kan ik nog zeggen dat je er ook terecht kunt voor zaadjes
    en wiet gerelateerde "prulletjes".

    Al me al een prima shop om goed wietje te halen tegen een leuke prijs. Houden zo!

    Kom er graag
    Attached Files
    Last edited by SnsieNL; 23 June 2011, 18:47.
    recht is recht. krom is krom.

    #2
    Re: Dreaklock & Jetset (Nijmegen)

    Ik ben gister nog bij de Jetset geweest! 10tje Santa maria gehaald. Ik moet zeggen, de kwaliteit en het effect zijn super

    Ook de voorgedraaide Jack Herrers zijn aan te raden van deze shops, (bij beide verkrijgbaar). Deze zijn verpakt met katon en plastic, en voor de Jack's betaal je 3.50€

    Voor gewone voorgedraaide wiet of hasj €3.

    Verder is er nog een voorgedraaide Super Silver, daar weet ik de prijs niet meer van..


    Het is trouwens Dreadlock, ik zal het even voor je aanpassen.
    Edit; Ook hebben beide shops pakjes vloei met de eigen naam e.d. erop. Dat zijn die zwarte pakjes met o.a. gele en rode strepen. Ook deze vloei is goed.
    Last edited by Weedy; 10 April 2010, 18:02.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: Dreadlock & Jetset (Nijmegen)

      Klopt helemaal, bedankt voor de aanvulling
      recht is recht. krom is krom.

      Comment


        #4
        Re: Dreadlock & Jetset (Nijmegen)

        een vriend van me heeft een auto dus die haalt regelmatig bij die shop. ik rook wel eens me, altijd goede wiet

        Comment


          #5
          Re: Dreadlock & Jetset (Nijmegen)

          de producten bij dreadlock en Jetset zijn over het algemeen van hoogwaardige kwaliteit, alleen kwam het wat te vaak voor dat ik met een zakje ak47 of haze thuis kom met een zakje waar zelf losse takjes bij zitten van 3 cm of langer.
          De kwaliteit van de Ak47 is het afgelopen halfjaar behoorlijk aan het wisselen geweest, maar is zeker de prijs waard!
          Laatste tijd als ik er Ak47 haalde dan rookte ik die net zo lief als de Haze soorten die ik normaal rook alleen dan wel voor de betere prijs
          Zeker behorend tot de betere shops van Nijmegen, ze hebben een lekker groot assortiment met over het algemeen een hoogwaardige kwaliteit.

          groet KushMasta


          edit: moest vandaag toch nog wat halen, dus dacht laat maar es langs de jetset gaan en heb weer de Ak47 en hij is weer heerlijk
          Last edited by KushMasta TMHM; 9 May 2010, 02:08.
          it's his line so only God knows
          Grtz Kush

          Comment


            #6
            Re: Dreadlock & Jetset (Nijmegen)

            Wie weet heb ik je wel gezien! Ik ben gister ook nog even bij de Jetset geweest, weer wat Santa Maria en Jack gehaald. Het blijft toch een van mijn beste shops
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment


              #7
              Re: Dreadlock & Jetset (Nijmegen)

              Voor mij zeker ook, het enige nadeel vind ik dat het er vaak zo druk is, maar als je iets goed wilt hoort het erbij natuurlijk.
              Ik kom vaak bij 't Kunstje en Jamaica, maar dan ga ik ook vooral voor de Haze en Amnesia.
              De Chocolope van JetSet is ook echt een snoepje al vond ik em qua effect een stuk minder, maar de smaak yummie

              greets KushMasta
              it's his line so only God knows
              Grtz Kush

              Comment


                #8
                Re: Dreadlock & Jetset (Nijmegen)

                Valt me op dat de prijzen de laatste tijd al 2x (iets omhoog) zijn gegaan. Exacte prijzen weet ik zo niet, maar zowel de Dreadlock als de Jetset is iets duurder geworden. Kwaliteit is nog steeds prima!
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment


                  #9
                  Re: Dreadlock & Jetset (Nijmegen)

                  Idd, de prijzen zijn wat omhoog gegaan. Twee weken geleden 5 gram AK-47 gehaald voor 32 Euro. Een prijsstijging van 0.75 ten opzichten van vorig jaar.
                  Is te overzien en de kwaliteit is onveranderd, smaakte weer bijzonder goed
                  recht is recht. krom is krom.

                  Comment


                    #10
                    Re: Dreadlock & Jetset (Nijmegen)

                    iemand die me kan vertellen wat er op de menukaart staat tegenwoordig?

                    Comment


                      #11
                      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                      Comment


                        #12
                        Re: Dreadlock & Jetset (Nijmegen)

                        Ook lekkere (en vooral goedkope!) hazemix en Jack & santa mix. Voorgegrinde wiet, prima smaak. Als ik geen zin heb in de buitenteelt, die toch vaak zurig is qua smaak, koop ik daar een grammetje van; eurotje of zeven. Kan ik mooi een weekje mee doen.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          #13
                          Re: Dreadlock & Jetset (Nijmegen)

                          Ben er laast ook weer eens binnen gelopen, beetje chaotisch was het wel. Ze hebben de ruimte nu verdeeld door hekken waardoor er drie wacht rijen kunnen staan. Wat ik er uiteindelijk uit begreep is er rij voor members en niet members. De members krijgen voorrang bij het kopen van wiet en ook nog eens een flinke korting (ben ff vergeten hoeveel). Ik ben overstag gegaan en heb nu een dreadlock pasje, toch leuk korting En wat me verder opviel is dat sinds de invoering van al die nieuwe regels ik een aantal keer werd aangesproken door straatdealers, zowel op de heen als terug weg. Beetje Irri..
                          recht is recht. krom is krom.

                          Comment


                            #14
                            Re: Dreadlock & Jetset (Nijmegen)

                            Een dreadlock pasje? Sinds wanneer zijn die er? Graag meer info Prijs, geldt deze ook voor Jet Set?, kortingen e.d.
                            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                            Comment


                              #15
                              is dat niet gewoon een wietpas

                              Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
                              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                              Comment

                              Bezig...
                              X