Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geen spacecake te vinden?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Geen spacecake te vinden?

    Ook, thc is vaak plakkerig of juist kurkdroog. Dikke kans dat je een groot deel van die droge thc op tafel hebt laten liggen. Of je hebt te weinig gebruikt. Of klotewiet. Of je kunt er goed tegen. Of je cake is te heet geworden in de oven. Of je hebt het meng-proces verpest door alles in de vriezer te doen, waardoor die thc af zal zinken naar de bodem. Simpelweg zijn er een boel oorzaken te noemen. Ik zou zelf gewoon cake gaan kopen en daar wat hasj boven vermalen. En dat hele zelf bakken vergeten. Beetje slagroom en aardbeienjam. Heerlijk! Of een vaporizer nemen, misschien nog wel een beter idee.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #32
      Re: Geen spacecake te vinden?

      Ik heb een mes en plankje gebruikt. Er zaten geen sporen op het plankje.
      Ik heb nog nooit wat gebruikt, dus ik betwijfel dat ik grote tolerantie heb. Helemaal niks is gebeurd.
      Oven op 150 graden gezet.
      Gemengd voordat ik het in de vriezer het gedaan, en dat was sowieso maar 10 minuten.

      Ik ga er nog eentje maken, maar ik moet wel weten waar het fout is gegaan.
      Bedankt voor de suggesties.

      Comment


        #33
        Re: Geen spacecake te vinden?

        Bump!

        Comment

        Bezig...
        X