Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops Rotterdam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Coffeeshops Rotterdam

    Ik ben zelf een weekje of 3 geleden naar Rotterdam gegaan.

    4 FLOORS:
    Fantastische coffeshop naar mijn mening. Je wordt met respect behandeld en het is gewoon een aangename omgeving om een jointje te roken. Toen ik er was hadden ze white widow, santa maria, skunk, blue cheese, powerplant en nog enkele fijne soortjes. Ik heb er afghaanse hasj gekocht aan €5 per gram en dat was meer dan rookbaar! Het effect blijft niet zo lang, maar ik vond het een tof alternatief. De blue cheese heeft echt die fantastische smaak en de powerplant smaakte heerlijk fris! De prijzen zijn erg redelijk, kortom zeker een bezoekje waard zoals hier meermaals al gezegd.

    PLUTO:
    We waren eerst van plan de sky high te bezoeken, maar die bleek tot onze verrassing dicht te zijn. We hebben dan maar de straat overgestoken en zijn de pluto binnengegaan.
    De 'bewaker' (of wat de juiste term ook is) was amusant en heel vriendelijk! Jammer genoeg was de persoon aan het loket dit niet... De prijzen lagen hier wat hoger (bubblegum aan €10, silver haze aan €11 en voor de rest herinner ik me niet zo veel meer ). Ook kon je gruis kopen van enkele importwietjes, zo heeft een maat van mij jamaicaanse gekocht aan €10/2,5g. Qua smaak en geur hoef je niet veel te verwachten, maar voor die prijs/kwaliteit hoor je ons niet klagen... Het interieur was dan weer erg gezellig!
    Ik heb hier wat silver haze gekocht. Deze had een zeer krachtige en doordringende geur, de smaak was dan weer zacht en aangenaam. Zeker geen mis soortje, maar ze is volgens mij wel wat aan de prijs...

    Kortom: in de 4 floors gaan ze me binnenkort zeker terugzien, de pluto is een twijfelgevalletje... Vooral omdat beleefdheid bij mij boven alles gaat.

    Over een maand of twee ga ik terug naar Rotterdam, heeft iemand een idee waar ze op dit moment goeie Jack Herer hebben? Ben al een tijdje op zoek naar dit soortje...

    Comment


      #92
      Re: Coffeeshops Rotterdam

      Jh weet ik niet zo, misschien reef in de stad bij de meent, maar kwa wietsoorten en zeker kwa kush soorten moet je naar kruiskade M'on Camarade 1e Middellandstraat 10 A 3014 BD Rotterdam.
      28 soorten wiet kortom genoeg keuze met heerlijke smaak.

      Aanraders zijn Amnesia, Candy kush, Og kush, Moonflower kush, Bubble haze, Budda cheese, etc etc etc..

      Comment


        #93
        Re: Coffeeshops Rotterdam

        Oorspronkelijk geplaatst door Remzter View Post
        Jh weet ik niet zo, misschien reef in de stad bij de meent, maar kwa wietsoorten en zeker kwa kush soorten moet je naar kruiskade M'on Camarade 1e Middellandstraat 10 A 3014 BD Rotterdam.
        28 soorten wiet kortom genoeg keuze met heerlijke smaak.

        Aanraders zijn Amnesia, Candy kush, Og kush, Moonflower kush, Bubble haze, Budda cheese, etc etc etc..

        Using Tapatalk

        Comment


          #94
          Re: Coffeeshops Rotterdam

          Zo, vorige week nog eens een dagtripje naar Rotterdam gedaan en we zijn gelukkig teruggekeerd
          Deze keer wat meer shops bezocht en wat meer soortjes mee:

          4 FLOORS:
          Nog steeds een gezellige shop waar ik toch graag blijf zitten, enkel is het aanbod wat teleurstellend... White widow, power plant, old school haze,... De klassieke soortjes dus, helaas wat weinig variatie in het menu.

          PLUTO:
          Zelfde als vorige keer, gewoonweg goed. Verzorgde shop en mooie keuze. Ikzelf heb wat bubblegum meegenomen en die was compleet wat ik ervan verwachtte. Zachte smaak en heerlijk high effect!

          WITTE DE WITH:
          Veruit m'n favoriet tot nu toe! Vriendelijke mensen en een grote keuze aan goed spul! Ik heb zelf AK-47, diesel en cheese meegenomen. Tot nu toe alleen maar de laatste twee geproefd en ze zijn echt subliem van smaak en effect.

          MON CAMERADE (bedankt voor de tip hierboven!):
          Toffe shop en vooral redelijke prijzen. Ik ben er buitengegaan met NLX en OG kush. Rookverslagjes volgen nog

          Comment


            #95
            Re: Coffeeshops Rotterdam

            Update: voor de mensen die goeie kwaliteit jack herer zoeken: the four floors heeft er opnieuw! Na een hele tijd eigenlijk met een beperkte kaart te zitten, kwam ik zaterdag toch met een goed gevoel buiten! €8,5 per gram en gewoon echt dikke toppen... Smaak en effect zijn ook zoals ik het me herinner. Verder ook weer Santa Maria, Power Plant, Old School Haze, Blue Cheese,...

            Comment


              #96
              Re: Coffeeshops Rotterdam

              Hoi!

              Jammer dat er hier niet wat meer activiteit is... Ik ben van plan om algauw nog eens een daguitstapje te doen naar Rotterdam en heb enkele vragen voor jullie.

              In welke shops kun je nog op het gemak een jointje roken? The four floors vind ik tof, maar voor de afwisseling wil ik wel eens ergens anders zitten.

              Heeft er iemand nog recente informatie over Out of Time, Bellamy, Centrum, Happy Days en Sky High? Wat hebben zij zo allemaal op hun menukaart staan en welke zijn echt de moeite? Ik vind dit wel interessant aangezien ik anders geen budget meer heb na 3 shops

              Comment


                #97
                Re: Coffeeshops Rotterdam

                Ben al ffe niet meer in R'dam geweest maar out of time is wel gezellig om te zitten en te roken.
                Lekker rustig daar, tof personeel en leuke bruine kroeg sfeer.
                Het menu is er altijd zeer beperkt maar de kwaliteit is er wel goed vind ik.

                Comment


                  #98
                  Re: Coffeeshops Rotterdam

                  Is coffeeshop nemo in rotterdam nog open? Had via via gehoord da die gesloten was?

                  Comment


                    #99
                    Re: Coffeeshops Rotterdam

                    Ben 1x in witte de with geweest achter 3gr WW, vriendelijke kerel, heeft geen vragen gesteld en heb een euro korting gekregen omdat ik hem eerst misverstaan had. Verder ben ik niet geweest.

                    Comment


                      Re: Coffeeshops Rotterdam

                      Zelf ga ik altijd naar Nemo (voormalig Sensi cafe pand)

                      haal daar altijd herrer of NLX

                      AANRADER !!! mooie zaak met een portier en gelegenheid om te zitten
                      sigpic
                      LED there be light

                      Comment


                        Re: Coffeeshops Rotterdam

                        Nemo?
                        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                        Comment


                          Re: Coffeeshops Rotterdam

                          Nemo is geen aanrader...Zeker niet., zeker wat betreft service..................het enigste goed aan nemo is de decoratie

                          Comment


                            Re: Coffeeshops Rotterdam

                            Nemo is volgens mij al een jaar dicht, of is die terug open dan?
                            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                            Comment


                              Re: Coffeeshops Rotterdam

                              sinds begin dit jaar is Nemo weer open hoor
                              sigpic
                              LED there be light

                              Comment

                              Bezig...
                              X