Seedshops

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • angel777
    Cronic Grower
    • Mar 2010
    • 3409

    #226
    Re: Seedshops

    kun je nagaan hoe makkelijk het is 'n webshopje te beginnen!
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment

    • LR2
      Mother of all Growers
      MemberLucky Member
      • Nov 2011
      • 8552

      #227
      Re: Seedshops

      Pfoe, de laatste is alweer effe geleden, dus opnieuw iemand ervaring met hy-seeds.nl?
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment

      • Modest
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2010
        • 1390

        #228
        Re: Seedshops

        Iemand ervaring met deze site? Want zoals hierboven zijn de prijzen wel heel erg laag...

        Stap voor stap geraken we er wel.

        Comment

        • angel777
          Cronic Grower
          • Mar 2010
          • 3409

          #229
          Re: Seedshops

          Oorspronkelijk geplaatst door LR2
          Pfoe, de laatste is alweer effe geleden, dus opnieuw iemand ervaring met hy-seeds.nl?
          zie de kweekverslagen van THC dude

          @freeseeds
          ziet er allemaal wat simpel en goedkoop uit maar proberen kan altijd!
          soorten die momenteel veel bulk verkocht worden voor 50 cent per stuk waarschijnlijk.
          wil niet zeggen dat ze slecht zijn!
          maar niet mijn keus.

          Algemene voorwaarden
          Algemene Voorwaarden van Freeseedsonline.com, gevestigd te Groningen
          Versie geldig vanaf 07-02-2011

          4. Zichttermijn / herroepingsrecht

          4.3 Het herroepingsrecht geldt niet voor:

          diensten waarvan de uitvoering, met instemming van de consument, is begonnen voor de termijn van zeven werkdagen
          goederen of diensten waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt, waarop de leverancier geen invloed heeft
          goederen die volgens specificaties van de consument zijn vervaardigd, bijvoorbeeld maatwerk, of die een duidelijk persoonlijk karakter hebben
          voor goederen of diensten die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden, bijvoorbeeld i.v.m. hygiëne of die snel kunnen bederven of verouderen
          audio- en video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken
          de levering van kranten en tijdschriften; voor de diensten van weddenschappen en loterijen
          rare algemene voorwaarden gekopieerd van 1 of andere webshop met elektronica!!
          Last edited by angel777; 20 April 2014, 00:13.
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment

          • Modest
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2010
            • 1390

            #230
            Re: Seedshops

            Achja, ooit moet iemand het proberen... Ga morgen eens wat AF zaad bestellen.
            Stap voor stap geraken we er wel.

            Comment

            • Lovis
              Senior Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Jul 2012
              • 912

              #231
              Re: Seedshops

              Ik heb er mee gekweekt. Afgani was super lekker. Wel banaantjes. De rest was ook wel oke.
              - 1m² Tuin

              Comment

              • alf
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Mar 2014
                • 214

                #232
                Re: Seedshops

                ik heb net besteld bij freeseeds. (5x white widow) en zal daarmee me eerste kweekje doen.
                nu nog afwachten of het wel binnen zal komen. heb zo'n 14 euries betaald voor de 5 en het is GRATIS verzending zonder track and trace.
                nu nog hopen dat het goede zijn.( een meevaller dus, verwacht geen topkwaliteit)
                ..first time WW and still running..

                Comment

                • Lovis
                  Senior Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Jul 2012
                  • 912

                  #233
                  Re: Seedshops

                  Vorige week donderdag besteld bij original sensible seeds, gisteren(donderdag) in huis.
                  Alles netjes verpakt, zodat zeker niks kapot gaat.
                  Enkele freebies bij, meer als aangegeven op de site zelfs. Evenveel freebies bij als bestelde zaden.
                  Dus we kunnen er wel tegen en hele tijd
                  - 1m² Tuin

                  Comment

                  • odyssee
                    Son of the Bong
                    MemberLucky Member
                    • Feb 2011
                    • 416

                    #234
                    Re: Seedshops

                    Amaai

                    Aangenaam verrast. Eergisteren 17/04/2014 eerste kleine bestelling gedaan bij E420 schop om het uit te testen, was mijn eerste online bestelling van mijn leven en betaalt met mister cash

                    Gisteren namiddag al aangekomen bij mij thuis via de post in België, had gedacht volgende week dinsdag met het paasweekend. Dus supersnelle servies in neutrale verpakking (zeer goed verpakt).

                    Jullie hebben een klant erbij enkel jammer dat ik de code was vergeten om in te geven voor gratis het zaadje, maar dat is mijn fout.
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                    Comment

                    • kaalib
                      Plantje
                      Nieuw Lid
                      • Sep 2009
                      • 12

                      #235
                      Re: Seedshops

                      Bij Freeseedsonline besteld, ondanks de goedkope prijzen 100% kiemingspercentage en het 4e zaadje gratis en binnen 2 dagen op de deurmat. Ik ben nu ook bezig met een kweekverslag erover!

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Bij Freeseedsonline besteld, ondanks de goedkope prijzen 100% kiemingspercentage en het 4e zaadje gratis en binnen 2 dagen op de deurmat. Ik ben nu ook bezig met een kweekverslag erover!

                      Comment

                      • StonerHaze
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Apr 2014
                        • 48

                        #236
                        Re: Seedshops

                        Heeft er iemand ervaring met Nirvanashop?

                        ik heb vorige week dinsdag 10zaden Master Kush bestelt, bij de bestelling kreeg ik normaal 10gratis zaadjes van verschillende soorten bij..
                        vandaag zat het dan eindelijk in de bus, deed ik het open en zaten er alleen mijn 10 MK in ... Wel een tegenvaller..

                        Als ik dit meld bij hun, zou ik dan toch mijn 10extra krijgen ??

                        Comment

                        • Lovis
                          Senior Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Jul 2012
                          • 912

                          #237
                          Re: Seedshops

                          Misschien per ongeluk gebeurd? Ik heb alles goed ontvangen

                          Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                          - 1m² Tuin

                          Comment

                          • psychedelic1988
                            Retired
                            • Oct 2012
                            • 2796

                            #238
                            Re: Seedshops

                            Ze maken er reclame mee dus je hebt alle recht om een mail te sturen
                            En het lijkt mij dat ze ze dan idd nasturen....
                            Ook 2x daar besteld zonder problemen.

                            Comment

                            • StonerHaze
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Apr 2014
                              • 48

                              #239
                              Re: Seedshops

                              Oke, dan stuur ik vandaag nog een mailtje en hopen dat ze er rap zijn.
                              Bedankt!

                              waren het gefeminiseerde zaden?

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              In bet karton zaten de zaden in dat 'doosje' en er zat daarbij nog een leeg doosje ..

                              Comment

                              • angel777
                                Cronic Grower
                                • Mar 2010
                                • 3409

                                #240
                                Re: Seedshops

                                Krijg 10 gemengde reguliere zaden gratis bij iedere bestelling!

                                lezen helpt
                                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                                Comment

                                Bezig...