Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Contest Growstar

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Contest Growstar

    Gaaf Ik kweek al zeker een jaar met Growstar lachen.
    Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

    Comment


      #17
      Re: Contest Growstar

      OKe daar doen we DAN niet aan mee, ik groei alleen butten ! Succes binnenkwekers !

      Comment


        #18
        Re: Contest Growstar

        ik heb geen opslagruimte meer dus kan geen verslag maken
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment


          #19
          Re: Contest Growstar

          Ik stel wel voor om niet alleen HPS kweken toe te laten....
          en zelfs niet alleen binnenkweken...
          er zullen er genoeg zijn die buiten kweken omdat ze geen tent kunnen/willen betalen.. toch leuk dat net DIE mensen er een kunnen winnen?
          (ik snap ook dat hps kweek voor hun het beste is want vermoed wel dat ze die verslagen gaan gebruiken voor hun marketing?)
          Ik kweek zelf met TL, LED en HPS (afwisselend) maar nog het meest buiten...
          ik hoop van een pm terug te krijgen van growstar hoe ze het net zien...
          Wil de voeding wel is testen tegen de canna voedinglijn die ik net gehaald heb...
          Dus als ze wat specifieker zijn wat soort kweek ze net willen kunnen wij ons een beetje aanpassen... zaailingen binnen zetten of zaadjes bijbestellen ofzo...

          En remember.. meeste mensen hier zijn stoned dus je mist wel eens stukje zin of paragraafje in een bericht... mag je niet zo op vitten hoor

          Comment


            #20
            Re: Contest Growstar

            Wat word er van ons verwacht?

            Ik wil wel testen hoor ben een binnekweker en me ronde is over 2weken ten einde
            Ik gebruik ook ph en ec meters.

            Ik kweek in een DR120 tentje met lumatek 600watt setje inclusief lumatek lichtkap
            Kom maar op zou ik zeggen!

            Comment


              #21
              Re: Contest Growstar

              spikey je moet pm sturen...
              en ik hoop eigelijk dat ze niet 10 mensen pakken die op traditionele 600 of 400 hps tentjes kweken...
              zo is er weinig vergelijking en wordt het gewoon een lampentest ipv een voedingstest...
              het is toch interessanter om de voeding op verschillende vlakken te testen?
              BIJV buiten
              en dan binnen LED, HPS, Spaarlampen, N5....
              van elke kweekmanier 2 personenen...
              BTW verzendkosten voor de voeding....??? of worden we op een overwinningsparty uitgenodigd... BOW.. bring your own weed stijl.. :p

              Comment


                #22
                Re: Contest Growstar

                wauw das wel een knap straaltje weer van jd frum en growstar. knap

                Comment


                  #23
                  Re: Contest Growstar

                  bedankt voor de info dit is zeker interresant

                  Comment


                    #24
                    Re: Contest Growstar

                    Goedemorgen allemaal.

                    We zullen uit alle mensen die zich opgeven samen met JD tien mensen kiezen die wij ons voedingspakket toesturen, en waar uiteindelijk een winnaar wordt uitgeloot die een kweektent zal winnen. We gaan dus geen onderscheid maken in grote of kleine ruimtes. Het enige is alleen dat we op zoek zijn naar binnenkweek. Sorry voor de buitenjongens. Inschrijven kan tot het einde van de maand. Dan gaat de testperiode van start, we zijn er ons van bewust dat niet iedereen gelijk per 1 juni zal kunnen beginnen omdat er mensen nog bezig zijn met bijv. een lopende kweek. De winnaar wordt dus pas ook getrokken op het moment dat alle 10 de deelnemers hun testkweek met Growstar Gold voeding hebben afgerond.

                    Happy golden growing

                    Comment


                      #25
                      Re: Contest Growstar

                      Als buitenkweker heb je geen tent nodig, dat scheelt

                      Comment


                        #26
                        Re: Contest Growstar

                        Heb je inderdaad helemaal gelijk in ja tentje is buiten overbodig De reden dat we alleen binnenkweek testers zoeken is dat daar de omstandigheden toch beter zijn, en beter te controleren zijn.

                        Comment


                          #27
                          Re: Contest Growstar

                          Als gepassioneerd buitenkweker betwijfel ik natuurlijk je stelling; binnen is geforceerd kweken met weinig ruimte voor fouten en te veel wetenschap
                          Maar ja, zo heeft een ieder zijn eigen kweekwijze..... ik wens je desalniettemin veel succes met het selecteren van de juiste binnenkwekers.
                          Ik volg de contest sowieso, wel interessant en mooi initiatief!!!


                          Comment


                            #28
                            Re: Contest Growstar

                            Als gepassioneerd binnekweker, moet ik Vale gelijk geven.....en idd mooi initiatief.

                            Heb mij ook maar aangemeld.

                            Grtz.

                            Comment


                              #29
                              Re: Contest Growstar

                              haha begrijp je standpunt vale, rest my case wie weet in de toekomst een buitencontest.

                              Comment


                                #30
                                Re: Contest Growstar

                                Okay dan, nogmaals succes

                                Comment

                                Bezig...
                                X