Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Contest Growstar

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Contest Growstar

    wanneer worden de mensen verwittigd of ze bij de 10 zitten, whats the deadline??
    chill and good vibes grtzzz B2

    Comment


      #62
      Re: Contest Growstar

      heel mooi op zo iets te kunnen winnen
      wil die voedingslijn wel eens testen tegen mijn plagron lijn
      kheb juist mijn plantjes in bloei getrokken gelukkig houd ik altijd zelf een verslagje bij
      zo ik zal zeker een pm mailen
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

      Comment


        #63
        Re: Contest Growstar

        Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
        Ehm Hoezo denk in da ze in die shop gewoon niks verkopen voor ons buiten kwekers want wij hebben alles al
        Ik gebruik buiten ook hydro voeding hoor. (naast Bio-Trissol)
        Buiten groeien ze niet van de wind alleen.

        En wat de zomer betreft, ik heb het hok alweer vol. We gaan gewoon door. Ik heb het 's zomers binnen nog nooit warmer gehad dan 3 gr. warmer dan buiten. Het begint binnen wel te waaien dan
        Ook zuig ik dan extra onder het dak van de schuur door, zodat het dak extra gekoeld wordt.
        Heb ik eigenlijk gemaakt om het dak zoveel mogelijk de omgevings temperatuur te geven.
        Zo blijft het IR beeld neutraal. (En smelt de sneeuw niet weg)

        Greetz, HJM
        Last edited by HJM; 19 May 2011, 00:25.
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment


          #64
          Re: Contest Growstar

          Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
          Ik gebruik buiten ook hydro voeding hoor. (naast Bio-Trissol)
          Buiten groeien ze niet van de wind alleen.

          En wat de zomer betreft, ik heb het hok alweer vol. We gaan gewoon door. Ik heb het 's zomers binnen nog nooit warmer gehad dan 3 gr. warmer dan buiten. Het begint binnen wel te waaien dan
          Ook zuig ik dan extra onder het dak van de schuur door, zodat het dak extra gekoeld wordt.
          Heb ik eigenlijk gemaakt om het dak zoveel mogelijk de omgevings temperatuur te geven.
          Zo blijft het IR beeld neutraal. (En smelt de sneeuw niet weg)

          Greetz, HJM
          Dat is nou een goed ideetje, want ind ik had vorige winter nie veel sneeuw op me dak liggen
          en zomers wordt het er snik snik heeft maar ik heb me airco dus, koeling allom
          sigpic

          Comment


            #65
            Re: Contest Growstar

            Oorspronkelijk geplaatst door B27 View Post
            wanneer worden de mensen verwittigd of ze bij de 10 zitten, whats the deadline??
            Tot eind volgende week kunnen forumleden zich aanmelden (de sluitingsdatum zal vandaag bekend gemaakt worden), daarna zullen er smane met jd tien mensen uitgeloot worden. Mochten er bij deze 10, personen zitten die nog met een kweek bezig zijn dan kunnen hun starten nadat ze hun eigen kweek hebben afgedraaid de uiteindelijke winnaar wordt dus pas gekozen, nadat alle 10 de deelnemers een complete draai met Growstar Gold voeding hebben gedraaid

            Comment


              #66
              Re: Contest Growstar

              Hey growstar,

              Ik had nog een klein vraagje... Ik had me ingeschreven voor de contest maar mijn nieuwe zaden zijn vandaag ontkiemt... Aangezien er toch geen voeding gegeven word in het beginstadium, zou deze kweek dan nog gelden als test? Of verkiezen jullie liever dat er pas begonnen word met ontkiemen vanaf het moment dat het pakket geleverd is? Indien het laatste van tel is, dan zal ik tegen dan wel zorgen
              voor enkele "growstar-testvrouwen"...

              Greetz

              de lange

              Comment


                #67
                Re: Contest Growstar

                Morgen Lange,

                het mooiste zou zijn vanaf het begin inderdaad omdat er in het pakket ook een wortelstimulator wordt meegeleverd. Maar aangezien het feit dat je je tot eind volgende week in kan schrijven en we daarna de testpakketten moeten versturen, dan zijn we toch snel anderhalve weerk verder, we kunnen dan kijken hoe ver je met je vrouwtjes bent.

                Comment


                  #68
                  Re: Contest Growstar

                  Ach Lang ik vind dat jij zoiets wel verdien als ik jou kweek zie dus ik doe je zaden kado en dan kan je toch nog mee doen nu hopen dat je tussen de 10 zit

                  groetjes
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #69
                    Re: Contest Growstar

                    Update: Inschrijven kan tot 29 mei 2011.
                    Veel gestelde vragen over het forum

                    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #70
                      Re: Contest Growstar

                      Heb momenteel 2 plantjes staan binnen dak gekregen heb en nog 5 zaden die liggen te wachten, kzal ze tot 29e bijhouden
                      grtz

                      Comment


                        #71
                        Re: Contest Growstar

                        Heb nog even een extra PM verstuurd, ik ga eigen stekken snijden en mocht ik dan voor de test worden gekozen, kan ik wel een vergelijking met Atami ATA-groeivoeding, bloeivoeding, wortelstimulator en toppenbooster (Bloombastic) doen, lijkt me wel interessant toch?
                        Zijn er al 10 aanmeldingen of niet? Qua reacties valt dit topic me nog mee.

                        Comment


                          #72
                          Re: Contest Growstar

                          Lijkt me dat er volgens dit topic ergens tussen de 12a14 aanmeldingen zijn gemaakt. Reken daar nog eens een 5tal achter de schermen bij dan schat ik dat het toch makkelijk boven de 20 kandidaten zal gaan

                          Comment


                            #73
                            Re: Contest Growstar

                            Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
                            Ik overweeg een binnenkweek deze zomer, ik twijfelde nog een beetje. Maar nu ik deze contest zie begint mijn competitiegevoel weer naar boven te komen... We weten wat dat als resultaat zal geven . Heb mijn inzending gedaan .

                            Greetz
                            Veel competitiegevoel is er bij mij toch niet als de winnaar getrokken wordt uit de 10 deelnemers

                            Comment


                              #74
                              Re: Contest Growstar

                              Heb de ruimte in het postvak van growstar na dag 1 al moeten verhogen. Het zal wel goed zitten met de competitie denk ik zo
                              Veel gestelde vragen over het forum

                              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                              Comment


                                #75
                                Re: Contest Growstar

                                Misschien voor de andere mensen een speciaal prijsje maken voor een totaalpakket?
                                JDvriendenprijsje...

                                Comment

                                Bezig...
                                X